Gå til innhold

¤¤¤¤ (jule)Tråden nr 33¤¤¤¤


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja gjør forskjell på folk du, Mol!! Har kaldt han Eddie leeeeeenge jeg!!

 

Tusen takk for julekort 1D :D Har hengt det opp på kjøleskapet med resten av trådbarna!!

 

Juleaften gikk stille og rolig for seg. Og ribbe ble helt perfekt!! Men nå er jeg en dyktig kokk, så skulle bare mangle :))

Ble masse fine gaver, Linea har sittet i den rosa saccosekken fra skeidar som hun fikk av tante C i hele dag :)) Også fikk hun dukke av minste kusina og den var også rasende festlig!! Ellers ble det masse fine gaver og nå gleder jeg meg bare vilt til å få flyttet slik at jeg kan få fikse rommet hennes!! Og tøflusene var kjempefine Herk!! Mr. T var så happy for dem, for de matcher Man U drakta hennes :P

 

Fikk mye fint vi også da. Min kjære hadde brukt altfor mye penger på et diamantsmykke i hvitt gull til meg. så jeg bare glisa resten av kvelden. Men jammen får man ikke store ekte diamanten for pengene!! Men fin var den lell!! :D :D :D Også fikk vi masse penger og svigers skal spandere ny spisestue på oss når vi får flyttet :)) Så jammen er julen en innbrigende tid! Ble litt ræl også da, men det blir det jo hvert år. Som noen forferdelige håndkler og gyselige telysholdere i gusjegrønt!!

 

Ellers er jeg stort sett mett, mett og mett!!

 

Ja, jeg skjønte hvem min julevenn var før juleaften.. hehe, men tror ikke det var det "hintet" julevennen min mente jeg skulle finne da :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt full story det da men...hehe..går ut fra du svarte ja? ;)

 

cat...altså det er en historie bak det med at A kaller han eddie da. Ikke nødvendigvis at han var den første til å si det (for det var nok oss) Det var bare en intern setning til A det der. Kall ham hva du vil du cat:)

 

Det må jeg si... ble litt der ja. Også nytt til flytt, så digg!

 

Snakket med Ama i går jeg. Det var kos. Nyttårsaften bør planlegges litt mer snart....

 

Også sms med svanine.

 

Og M sa her da han slo sammen reisesenga i stad "nå har vi ikke sett MtG på flere dager!" litt sånn overaskende brått kom det ut. Jeg sa jeg hadde snakka med a på tlf. "men det har ikke jeg...blir nesten litt sånn savn..."

 

Søte mannen min..hmm...tror jeg...

 

Jepp, da drar vi hjemover snart. Har vondt i magen jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul alle sammen!!!! Rakk ikke si det før julen kom sigende innpå oss her..

 

Her har det vært noen hektiske dager med mye familie!

Lille Julaften var vi hos mamma&pappa og spiste julegrøt. Der var også farmor og mannen hennes. Kjempekoselig!

 

Julaften var vi hos svigers. Koselig det også, men det blir aldri det samme som å være hjemme... Fikk ikke julepølser og sossisser engang jeg.. Litt skuffa da. Slapp heldigvis unna å gå rundt juletreet i år da. Tiril spiste julemat og MASSE riskrem. Og rett på pakker etterpå. Kjempefestlig å pakke opp pakker. Og det var mange av de!!!! Fikk masse klær, snowracer, godstol (som leo har), ulltøy, krakk og andre leker og tegnesaker.

Jeg fikk masse jeg ønsket meg jeg også. Og storeT er superfornøyd med tappetårn og sirkelsag :)

 

Igår var vi en liten tur hos svigers og hentet Tiril og rett videre til mormor og bestefar for å treffe resten av familien til julebrunsj/lunsj/middag.

 

Tiril har vært så sliten etter mange dager nå at hun slo til med å sove helt til kl 10 idag!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi!!!!

 

Grattis til Simba som har blitt fridd til!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lørdag drar vi en tur til svinesund. Skal på hytta og sove der og familiedrama på søndag. StoreT's besteforeldre som

bor i Halden...

 

Noen som vil leke med oss en dag da??? Og kanskje ta planleggingen av nyttårsaften?

Nå går det hardt utover pepperkakehuset her ser jeg.. Stusselig med pønt igjen på det gitt..

 

Takk til min hemmelige venn!!! Hadde lukte lunta før juleaften, men var ikke sikker før vi åpna pakka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste det - Jeg sa det høyt på badet på julaften at "i dag frir bonden"

Gratulerer

 

Tusen takk til JUlevenn fikk jo bare godteri jeg ! ikke noe som ikke var godt opp i der

Gjetta hvem du var, var pitte litt usikker på det ene hintet om flere var det. og så viste jeg ikke at du hadde samme greie som meg ang q-tips he he

tusen takk for gave også

 

 

Skulle bare kjapt inn å si fortsatt god jul til alle sammen:)

 

God jul

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så syyk:( Er litt på den der stakkars meg. Magekramper fra helvete som avvekslis av spyfølelse. Ingen spraying til nå. Håper ikke der er noen ulumsk bakterie! Hatt feber meste av dagen. Ikke så mye, fra 38,0 til 38,7, men det er tydligvis nok til å gjøre meg sjanglete og uvel. Da er det fint å jobbe 8-16 i morgen. Gleder meg helt vanvittig!

 

Kanke ringe inn syk heller vett, for er bare meg som kan en del greier der i morgen. Er ei som kan litt som skal avlaste meg til lunch men urk. Også er det sikkert superstille i morgen, som iof er ok når man er dårlig, men skal nok slite med å ikke sovne og å få tiden til å gå. Stort sett liget sofa hele dagen.

 

Hjelper fint lite av man sov en ca 2 timer i natt. E var våken så og si hele natta!!! Endte med å ta inn vogna og trille rundt på stua. Holdt på å bli gal til slutt. Og helvete å legge hver kveld. Skjedde med gutten min a?? Nei nå er det null søtsaka og jevne måltider og alt det der. Skreik hjemme i kveld og men ga seg nå etterhvert da...

 

MtG kom til meg:)) Så kos altså! Og tilbydde seg å lage pannekaker til meg og..hehe..eneste jeg hadde lyst på, men hadde ike mel:( Hadde da spist 2 hele pommes frites i dag, hvor jeg sovnet fra den ene liggende på sofaen rett forran munnen min:)

 

Måtte bare inn å syte og klage litt. Gruer meg til å kjøre bil om jeg har feber. Føler seg jo noget dritings...

 

Kan sikkert leke en dag. Se ann form og jobb og sånn. Skal på fest lørdag kveld. (levere til barnevakt og være på fest 18 så blir kanskje stress om man ikke tar før sov)Middag søndag. Jobbe torsdag og fredag. Bare 9-15 på fredag.

 

MtG og PtG har å innfinne seg på Kløfta på nyttårsaften!! Kan jo ikke være bare 3 av 4 heller...skal kjøpe med sånne ostekrønsj jeg:D Også lover jeg å ikke le av "klasken" om du på nytt skulle forsøke deg;)

 

Natta alle sneller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet uten feber el magekramper:) Ikke heelt i toppform kjenner jeg. Verker litt. Men SÅ trøtt a gitt. Kl er ikke halv ni engang og jeg sliter seriøst med å holde øynene oppe. Kaaan jo slumre litt? Våkner om tlf ringer. Synes ikke m.m. det kommer besøk eller noen henger over her. åååhhh fristende tanke!

 

Logg gjerne på gmail alle som skulle kjede seg litt i dag for det skal jeg ik hele dag! Kjede meg altså..ja og være logget på da:)

 

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sleng hodet på pulten og ta deg en dupp du!! Ikke godt å være så trøtt!!

 

Hehe..lilleL har omtrent ikke flyttet den lille stompen sin ut av saccosekken hun fikk til jul ;) Den var tydligvis veldig fin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber 10-14, fri i morgen. Han har akkurat reist, men kommer jo hjem før vi rekker å savne han:)) Skal bare få i denna ungen noe mat (hun vil ikke ha noen ting om dagen virker det som) også skal vi ut å gå en tur etterpå.

Ikke akkurat noe knallvær, men er jo nesten sommertemperatur ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men atte neeei. Glemte matpakka mi. Vet ikke om kantina er oppe og des. er jeg sulten NÅ! M skal innom og bytte bil, men han tar jo ikke tlf:(

 

hoho hatt 4 tlf fra kl 8! ja egentlig 7 da, men teller ikke med de interne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke akkurat mange telefoner:)

 

Dumt du glemte matpakka da:( Så nå er du både trøtt og sulten!!

 

Hvor skal man gjøre av alt man har fått til jul a? Får abre stå i stua til vi begynner å pakke ned tror jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg en sigg du :)

 

Trøtt jeg også, selv om det ikke er noe synd på meg! Men sitter bare her og gaper enda jeg har vært opp i 3 timer, så skulle jo tro man begynte å våkne litt da.. Men lurer på om jeg mangler noen vitaminer eller noe sånt jeg. Er konstant trøtt virker det som! Noen som har noen tips til hva jeg burde kjøpe på helsekosten eller noe for å våkne opp litt i hverdagen?

 

Hva var den fineste gaven dere fikk i år da? Og hva var den verste?

 

Jeg må si smykke fra mannen min og den verste må være de grønne håndklene med elger på :) De var ikke grusomme, men de havnet nok nederst på listen ja.. Var egentlig ganske stygge. Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho de hørtes dritkule ut! men ja kanskje mer kule ikke så fine som man vil ha selv. Sånne som er bedre å gi bort enn å få:)

 

Sørgelig nok var nok den beste en regning mor betalte i beg. av desember på 1500,- Fikk valget melliom det eller julegave, og voksen og fornuftig som man er så takket jeg ja til det. Fikk litt småstæsj likevel da:)

 

Værste? Tja var ikke vakre de håndkl. og sengt. vi fikk. Greit nok, men altså...kjøp da noe kult da! Hva skjedde med å handle på Indiska e.l.??

 

FIkk og STYGGEsokker. Men det er tradisjon fra svigermor, om å gjøre å overgå seg fra året før. Så stygge som de er, var de vel mottatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge sokker er kult :))

 

Ja jeg skjønner ikke det der med stygge håndkler og sengetøy. Hvis man absolutt vil da det billig og er i tvil om hva personen liker så gå på kid eller noe sånt og si at man skal kjøpe til et ungt par. Hva er da kult? Jo, så finner de noe fint som ikke koster all verden og som man faktisk kan legge seg i uten å utvikle migrene eller eplepsi i løpet av natten!!

 

Nei, ut å gå tur snart vi. Trollungen begynner å bli utålmodig. Har endelig klart å komme seg ut ab saccosekken sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei p å dere

Jeg skrev egentlig et mye lengre innlegg enn det som jeg postet forige dagen men O slettet alt så jeg tok en kortverson

 

Vi hadde en fin julefeiring, men O ble syk og det ble slitsomt med så mye program og lite søvn.

 

Lillejulaften var det bursdag til Oldemor etter at vi hadde vært på kirkegårdene og besøkt gravene til mine besteforeldre

natt til Julaften hadde O feber og måtte får Pir og trøst

Julaftenformidag var det varmkakaolunch hos sviger- tradisjon fra Tr. heim.

 

 

Så var det hjem og trille O i søvn- etter 2 timer måtte han lempes over i bil for å dra i kirken.

Så bar det igjen til svigers for julefeiring

 

O fikk sjørøverskip av pappaen sin før middagen og det var nok årets julegave, han storkoste seg.

 

O var i strålende humør hele kvelden, men etter at han hadde lagt seg for natten så starta morroa.

 

 

Vi sov på skift natt til 1. dag og hele den dagen var O sitte mammafanget gutt så sliten ja.

 

Nå er mr herk syk da så nå ligger han å sover.

 

Vi fikk mye fint vi altså, Fìkk fint speilrefleks kamera av mannen min, jeg fikk f in dunjakke av mamma og pappa og mye mye mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Herk :))

 

Blææ frister ikke mye å gå tur i det været her nei. Blåser jo bikkjer og katter ute!! Brrr, men trenger en luftetur og dessuten må jeg på butikken.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det med stygge håndklær og sengetøy Hånklær vil jeg egentlig ikke ha for det matcher jo aldri det vi har

Det er tydeligvis de stygge som er på tilbud hva sengetøy angår

 

Fikk et hvitt håndkle i år vi da Greit nok mormoren til gubben og hun datt å brakk ribbein her for noen uker siden og ikke så lett å handle gaver. Vi kan jo bytte det om vi vil da.

 

 

Mamma har bare kjøpt leker til gutten mens svigers bare klær. Så de utfylte hverandre ganske bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå egentlig ha like hånklær jeg. Men blir ikke til at jeg pælmer helt brukbare og kjøper mange nye-like, er nok annet å bruke peng på. Skulle egentlig få sånn kamera av M jeg og, men div trekk gjorde at det ble utsatt. Han har handle inn til jobben da, så disponerer supert kamera likevel:)) (er jo han som er ansvarlig for alt utstyr og bruk av det) Veldig kjekt.

 

Hvor mange bilder lå dte på minnekortet fra jula da? Med noe lillejulaften og julafte ja og noe 1dag var vi oppe i 400 :D Måtte jo teste nye kamera!! Tok og en del ekstra bilder for skulle ta for bror og kona også. Mye der som kan slettes da. Kjekt med digitalt.

 

liet med sykt barn herk!

 

E sov fint i hele natt!! Trengte vi sårt etter julen. Våknet 7:30 (da jeg gikk) men M tok han ikke opp før 8. Lå å sang og lekte. Våknet litt rundt 23, men sovnet igjen. Håper legginga går seg til igjen og. Pes på nyttårsaften om han skal være sånn.

 

Ja hvem kommer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen fra nord.

 

Tusen takk for flotte ulltøfler Herk :-) De var akkurat passelige så får bruke de masse før det er for sent. Jeg har små gutter med store føtter, hehe. Nå ser jeg forresten tendenser til krøller i nakken på de.

 

Turen oppover gikk fint. Vi fikk ha med vogna inn til gaten, det var kjekt. Måtte traske frem og tilbake med gutta i flyet, ellers hyl hyl. Men kabinpersonalet var søte og gutta smilte og var hyperovertrøtte. Slokna i bilen på vei til mamma og pappa.

 

A spydde etter frokost 23, E var syk og spydde flere ganger 1. juledag. H spydde også litt, men jeg klarte meg - men hadde mageau så måtte legge meg tidlig julaften.

 

Her er det utrolig mye å pelle på for små fingre. Blir helt matt. Mamma mener at de må lære at de ikke skal røre og ødelegge alt, så her er det bare nei nei nei nei nei nei. Juletreet får stå sånn omtrent i fred, litt verre er det med alle lys og nisser og duker og katta til søster for kjørt seg.

 

Morfar er lagt inn på sykehuset, mamma er der med han. Nå går det visst bare en vei, spm er bare hvor fort det går. Trist når sånt skjer, spesielt i jula.

 

Julehilsen til alle fra oss. Håper dere har hatt det fint, og fortsatt får noen fine dager.

 

Gutta var ute og prøvde sine nye akebrett i går, og det var stas. E syntes det så litt skummelt ut først, men etter å ha sett A testkjøre ble han ganske ivrig likevel.

 

Gledelig jul! Ja, også må jeg gratulere Simba! Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ganske så slitsomt ut.

 

Leit med morfar:( Rart slikt alltid skjer i høytider. Håpe han henger på til neste år. så mor di slipper ha det som minne fra julen.

 

Her er der fortsatt stille og en del kjedelig.

 

M husket ta med matpakka mi da:)

 

Man blir faktisk ganske sliten av å gjøre så lite på jobb...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da svanine det var leit med morfar! Hørtes slitsomt ut også hos dere:)

 

Tøflene kan gjøres våte og strekkes i og eller puttes på føttene for og forme dem om de er små!

Det var veldig vanskelig med str så om noen er for små så kan jg lage nye.

 

O har super brede føtter og rist og da blir mange sko umulige å få på selv om lengden er ok

 

nå må jeg spise

 

kos deg på jobb moll

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...