* 5 om dagen * Skrevet 14. desember 2007 #101 Skrevet 14. desember 2007 er glad det ikke er meg som har disse vanene...har 5 barn...
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #102 Skrevet 14. desember 2007 jøyemeg. skulle vi ha brukt 3000kr pr unga hadde det vært dårlig med ribbe her i gården. det er tanken som teller vettu. vi skal kjøpe barne musikk instrumenter til jentene og aktivitets stativ til lillegutt. max 1500kr på 4unger.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #103 Skrevet 14. desember 2007 Du får sørge for at han åpner alle fra dere først da:) For de fleste unger blir lei etter max 10 pakker.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. desember 2007 #104 Skrevet 14. desember 2007 Men, nå må begynne å tenke på nyttårsgave til guttungen altså..!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #105 Skrevet 14. desember 2007 Dæven, det var mye ja! Synes det hadde holdt med skuta jeg :-S Tuppa får også veldig dyr gave i år siden vi skal kjøpe absolutt alt hun trenger til hun skal få eget rom. Men aldri i verden om jeg hadde brukt så mye på leker, tror du ikke Kevin vil være lei de lekene etter et par mnd? Når det er sagt så MÅ man ikke bli en drittunge bare fordi man får mange gaver, barn vet ikke hva ting koster og hvis man oppdrar barnet sitt ordentig så kan man skjemme det bort så mye man vil for min del. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt et par av de lekene, pakket de inn og tatt med Kevin og levert de til frelsersarmeen.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. desember 2007 #106 Skrevet 14. desember 2007 Unnskyld at jeg sier det, men jeg synnest det var for mye og jeg lurer virkelig på hvordan ditt barn blir når det blir større. Du har en tendens til å kjøpe masse til ungen din har jeg inntrykk av her. Men ungene forlanger mer og mer med årene, og det du får igjen er en ufordragelig, utakknemlig og bortskjemt drittunge. Du må ihvertfall slutte å klage på at folk kritiserer deg HI for du legger jo opp til det selv.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. desember 2007 #107 Skrevet 14. desember 2007 Det var jo litt å skryte av. Tror nok ikke 3 åringen din er så opptatt av ting koster. Vi har kjøpt seng til gutten vår fordi det trenger han. For noen er jo det fulstendig feil å ikke kjøpe leker til jul. Lurer på hva han forventer når han blir litt større. Med to barn i huset som skal få så mye hver gang det er jul og bursdag. Lykke til.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 14. desember 2007 #108 Skrevet 14. desember 2007 Heehehehehe applaus til deg mamma25 for å ha klart å sjokkere alle på dib. sinnsykt bra ;=)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 14. desember 2007 #109 Skrevet 14. desember 2007 Ønsk deg heller mye av det der av andre. Kjøp feks bare kaptein sabeltann skuta også ønsk alt det andre tinga av andre. Her kjøper vi noen ting han trenger, pluss at han får mye han ønsker seg i adventskalenderen. Ellers har vi ønsket oss alle lekene han har lyst på av andre, er jo så mange som skal gi han gaver å.
Carnivale Skrevet 14. desember 2007 #110 Skrevet 14. desember 2007 Sto vel ikke noe sted at det var en spøk? Tror nok mest på at du skjønner du har driti deg ut. Venter i spenning på et furtent "jeg forlater dib for alltid"-innlegg fra deg! Gud, la det skje fooort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå