Gå til innhold

holder dette til julegave til mini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, problemet er jo at det er samme damen som flere ganger har klaget over at gutten har alt for mye leker på rommet sitt...

I tillegg klager hun over at hun må jobbe fullt for å ha råd til alt.

Tips: Sats på kvalitet (tid) fremfor kvantitet (ting)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fornærmet ikke meg..men virka bare meget skrytete at du måtte slenge på prisen..

men du må jo skjønne at du provoserer mange her når du kjøper så sinnsykt mye gaver til han..er ikke så mange som har råd til å gi barna sine alt de vil ha..

og det er heller ikke noe bra å skjemme dem såpass mye bort,du må jo innrømme det er sinnsykt mye..om dette er sant da..

Skrevet

herregud, alt for mye

Vår 3 åring får litt playmo, og litt klær.

Lillebror på 6 mnd får en brukt tripp trapp stol

Skrevet

Hadde ikke hatt noe problem med å ha råd til det, men velger å ikke legge opp til sånn fråtsing.

Skrevet

Min på 3 år + får ingen gave fra meg han.

Iallefall ikke på julaften.

Han får så mange alikevel, så han kommer nok ikke til å få traumer og mareritt om at jeg ikke gir han noe.

Men jeg skjønner ikke hvorfor dette innlegget her overasker dere.

Dette er jo vanlig kost fra den kanten der det.

Skrevet

æsj-for et kvalmende skryteinlegg.

du må tulle,ellers er du dummere enn det burde være lov til...

holder dette til julegave til mini? blæ!!! .

Skrevet

ja helt enig med deg spetakkel..glemte å nevne det..

er ikke interessert i at ungen skal bli så blodborskjemt så det der..

makan..

kan ikke forstå hvordan noen vil det heller..

Skrevet

Ja den signerer jeg 3jenter og en hund :o)

Skrevet

Jeg syns dette er alt for mye! Og jeg begynner å lure litt når du spør om det holder?! Jeg tror du skjønner selv at dette er MER enn nok. Jeg fikk litt bakoversveis når overskriften er "holder dette til julegave til mini" og når jeg åpner innlegget så er det den lista med gaver. Jeg er sikker på du tuller, for du kan ikke mene dette seriøst?

Uansett, tull eller ikke, unger har ikke godt av å være så bortskjemte.

Skrevet

Så.. Du skal ikke kjøpe et hus, en hytte, en båt og en bil til han i samme slengen da? * *rister på hodet*

Dette her kan umulig være et seriøst innlegg!!! Hvem ungen sin så vondt da? :S Kjøpe så masse til en liten gutt.. Han kommer ikke til og få et normalt syns på penger om du fortsetter sånn iallefall, men herregud.. Lykke til!!! :D Det er ikke jeg som skal gjøre sånt.

Vesla her skal bare få litt klær hun da også skal vi og besteforeldrene spleise på en lekegrind. Men det er jo noe hun TRENGER, så det ser jeg på som helt greit :)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Dette holder til julegaver til ham til han blir 10 år, ja!

Hvorfor har du "Fødeklar" i nicket ditt btw? Like ivrig der som på juleshoppinga?

Skrevet

Tro meg.

Dette er nok et reelt innlegg.

Sånne kommer med jevne mellomrom.

Og det er ikke lenge siden hun skrev inne her at guttungen ikke ønsket seg klær.

Så her læres vi opp til å væra kravstore med morsmelka ja

Skrevet

hehehehe.... Jeg har sett mange dumme innlegg her inne, men dette fortjener absolutt en plass på topp-ti listen......

Skrevet

Dumt å kjøpe til fullpris når de fleste tingene du skriver opp finnes på tilbud diverse steder.

Skrevet

Ha ha ha ha ha.....regner med at HI har litt dårlig humor i dag og poster et tulle innlegg.

Hvis ikke det er et tulle innlegg synes jeg synd på gutten din....kommer til å bli en meget materialistisk liten gutt.

Her i huset får barna gaver for ca 500 kroner hver.

Skrevet

Synes ærlig talt det der var alt for mye. Rett og slett tullete.

Hadde holdt i massevis med sabeltann skuta...

Mini her er så liten, men kommer fremover til å holde oss til EN gave, som ligger rundt tusenlappen...

Skrevet

hihi.. nei, kansje han skulle fått litt mer?

mini skal få noen nye sutter i julegave hos oss. i fjord fikk han ikke julegave. hadde akk kjøpt så mye til han, både bilstol, vogn, stellebord og voksipose, så vi så det ikke nødvendig å kjøpe noe..

men iår skal han få noen gode, fine smokker!! :):):)

Skrevet

Jeg har kjøpt en gave fra oss foreldrene til hver unge, en fra de andre søskene samlet, en ting fra julenissen, og småting i sokkegaver 1.dag (mye sokker, truser og slikt) Og jeg skjemmes over forbruket vårt....

Men hver sitt valg....

Skrevet

hehe tenk å få 65 svar på så kort tid :) var mere enn jeg ventet meg..hehe

Skrevet

Hvorfor er du avhengi av at andre svarer på om det holder med julegaver til din sønn.

Du legger jo fram dette hver jul og bursdag......

For det første: Ja det holder både til jul og bursdag. Og du skaper en utrolig borskjemt unge som vil få store problemer med å klare seg i den virkelige verden, når han flytter hjemmefra.

Eller skal jeg si hvis han flytter hjemmefra. Du gjør han en bjørnetjeneste med å kjøpe så mye... For jeg antar at han får gaver av andre i familien også. Hvordan har du tenkt å lære han å bli takknemlig da?????

Når han får mer enn de fleste får i løpet av et år.

Hvis det er for å vise hvor mye penger dere har, så kan du jo bare legge ut saldoen på kontoen din her.....

Det er enklere og du vil få mindre pepper.

God jul til deg også..... Håper du har penger nok til å gi litt til de fattige i denne kjøpestria....

Skrevet

Hva er det alle blir så overrasket over? Dette er tross alt dama som bare ville døøøøø fordi mannen hadde lånt 200 kr av naboen!

At det er det pinligste hun noen gang har opplevd sier litt om hvor fanatisk opptatt hun er av fasaden.

Tenker ikke folk på hva slags personligheter man avler frem på denne måten? Dette er oppskriften på verden-er-her-bare-for-å-gi-meg-alt-jeg-vil-ha-og-gjøre-alt-jeg-ønsker-akkurat-når-jeg-ønsker-det mennesker.

Skrevet

du gjorde dette kun for å more deg altså ?

ja jeg syns det var sinnsykt mye gaver å kjøpe ...godt det bare var tull =)

Skrevet

hehehhe..

ja det skal ikke mye til for å engasjere oss her inne..vet hvilke knapper man skal trykke på ettervhert..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...