Gå til innhold

holder dette til julegave til mini?


Anbefalte innlegg

Skrevet

kaptein sabeltann skuta til 999,-

kaptein sabeltann sengesett 299,-

elias sengesett 299,-

togbane 449,-

diverse aktivitetsbøker

kardemommeby cd

diverse dvder

riddertelt 499,-

snekkersett 139,-

 

 

hva har dere andre kjøpt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller nå?

Selv om det er alt han får fra alle han kjenner så er det mer enn nok. Men er det fra bare dere synes jeg heller det er alt for mye. Spar noen av tingene til bursdagen og neste jul.

Skrevet

Bop får et par sko til 99 kroner av oss hun stakkars:)

Skrevet

Herrefred, holder dette til julegave?? Du har kjøpt gave for over 2000 kr.. Hadde synes det var flaut å spørre om det holdt til julegave jeg! ;)

 

 

Skrevet

Å kjære vene!!!!! Det var voldsomt! Ja, det holder i høyeste grad! Tror ikke han tenker på pris. Har kjøpt trehjulssykkel til 1,5-åringen vi.

Skrevet

Og jeg var en smule ironisk......

Skrevet

synes det hørtes helt sinnsvakt for mye ut for en 3 åring jeg da...det er jo gaver for godt over 3000 kr....til en 3 åring???!!!! jaja, dere legger lista for dere selv høyt....

Skrevet

ja er kanskje litt vel mye..synes det er så gøy å gi ham gaver =) i år er liksom året han synes det blir spennende å pakke opp

Skrevet

Tja, du kunne jo kanskje tatt med litt flere tng.. sånn som mini snekkerbenk og sånt..

Skrevet

tror han minien din kommer til¨å bli bortskjemt så det holder,..

Skrevet

UTEN TVIL! Du har jo kjøpt for over 2000 kr til barnet ditt.. Det er mye.. Hadde det vært meg,så hadde jeg spart noe til bursdagen.

Her får mini en bamse kombinert med pute, gullfisker (ikke bolle da vi har det) og noen treleker.. Venter heller med å kjøpe ting på salget eller når han trenger det. Han har det han trenger og er ikke mer enn 9,5 mnd,så jeg styrer ikke så mye med det. Kommer til å få mer enn nok gaver fra resten av familien...

Skrevet

jaja, sikkert moro det - men hva med årene fremover hvor han faktisk husker hvor mye han har fått de foregående julene?

Skrevet

lagre for fort :/

 

Skulle skrive på slutten at jeg tulla, og at jeg syns det holder ja..

 

 

Håper dere ikke gir han så mye de neste julene også, for da kommer dere nok til å få det vanskelig etterhvert..

Bortskjemte unger er det verste som finnes (nesten)...

Skrevet

Dere legger opp til å få en bortskjemt drittunge. Og det kommer dere til å svi for i mange år fremover.........For ikke snakke om alle som kommer i kontakt med han etter som årene går.

Skrevet

det kan jeg ikke svare på..har en på 8 mnd så jeg er ikke vant til å kjøpe julegaver til små.

men jeg hadde ikke brukt så mye,det er jo nok til 3 år på rad det der..

en gave til 500 kr hadde vert plenty her igården..

Skrevet

hadde vel holdt i massevis med den skuta?!

Skrevet

syns det var litt vel mye ja, men vi er alle forskjellig. Her får ikke mini noen ting til jul av oss, han har bursdag i morgen og alt han ønsker seg står på ønskelista som vi har levert til besteforeldre og tanter/onkler. Vi gidder ikke kjøpe noe bare for å kjøpe, dermed blir det ingen julegave fra oss i år... Men vi kommer garantert til å kjøpe noe gøy til han på salget etter jul da :P

Skrevet

om han er bortskjemt fra før så vet du vel at det ikke er ideelt ?

 

Skrevet

Du kødder ikkesant?

 

om ikke får du et sant HELVETE etter som årene går om du fortsetter i dette tempoet:) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...