Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 kaptein sabeltann skuta til 999,- kaptein sabeltann sengesett 299,- elias sengesett 299,- togbane 449,- diverse aktivitetsbøker kardemommeby cd diverse dvder riddertelt 499,- snekkersett 139,- hva har dere andre kjøpt?
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Du tuller nå? Selv om det er alt han får fra alle han kjenner så er det mer enn nok. Men er det fra bare dere synes jeg heller det er alt for mye. Spar noen av tingene til bursdagen og neste jul.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Bop får et par sko til 99 kroner av oss hun stakkars:)
MammaMia123 Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Herrefred, holder dette til julegave?? Du har kjøpt gave for over 2000 kr.. Hadde synes det var flaut å spørre om det holdt til julegave jeg!
m-mamma Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Å kjære vene!!!!! Det var voldsomt! Ja, det holder i høyeste grad! Tror ikke han tenker på pris. Har kjøpt trehjulssykkel til 1,5-åringen vi.
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Og jeg var en smule ironisk......
BettyBoob Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 synes det hørtes helt sinnsvakt for mye ut for en 3 åring jeg da...det er jo gaver for godt over 3000 kr....til en 3 åring???!!!! jaja, dere legger lista for dere selv høyt....
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 ja er kanskje litt vel mye..synes det er så gøy å gi ham gaver =) i år er liksom året han synes det blir spennende å pakke opp
små Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Tja, du kunne jo kanskje tatt med litt flere tng.. sånn som mini snekkerbenk og sånt..
☆Anonymia☆ Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 tror han minien din kommer til¨å bli bortskjemt så det holder,..
J`s mamma Skrevet 14. desember 2007 #15 Skrevet 14. desember 2007 UTEN TVIL! Du har jo kjøpt for over 2000 kr til barnet ditt.. Det er mye.. Hadde det vært meg,så hadde jeg spart noe til bursdagen. Her får mini en bamse kombinert med pute, gullfisker (ikke bolle da vi har det) og noen treleker.. Venter heller med å kjøpe ting på salget eller når han trenger det. Han har det han trenger og er ikke mer enn 9,5 mnd,så jeg styrer ikke så mye med det. Kommer til å få mer enn nok gaver fra resten av familien...
BettyBoob Skrevet 14. desember 2007 #16 Skrevet 14. desember 2007 jaja, sikkert moro det - men hva med årene fremover hvor han faktisk husker hvor mye han har fått de foregående julene?
små Skrevet 14. desember 2007 #18 Skrevet 14. desember 2007 lagre for fort :/ Skulle skrive på slutten at jeg tulla, og at jeg syns det holder ja.. Håper dere ikke gir han så mye de neste julene også, for da kommer dere nok til å få det vanskelig etterhvert.. Bortskjemte unger er det verste som finnes (nesten)...
Vipsenmamma Skrevet 14. desember 2007 #20 Skrevet 14. desember 2007 Dere legger opp til å få en bortskjemt drittunge. Og det kommer dere til å svi for i mange år fremover.........For ikke snakke om alle som kommer i kontakt med han etter som årene går.
☆Anonymia☆ Skrevet 14. desember 2007 #21 Skrevet 14. desember 2007 det kan jeg ikke svare på..har en på 8 mnd så jeg er ikke vant til å kjøpe julegaver til små. men jeg hadde ikke brukt så mye,det er jo nok til 3 år på rad det der.. en gave til 500 kr hadde vert plenty her igården..
BettyBoob Skrevet 14. desember 2007 #22 Skrevet 14. desember 2007 hadde vel holdt i massevis med den skuta?!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. desember 2007 #23 Skrevet 14. desember 2007 syns det var litt vel mye ja, men vi er alle forskjellig. Her får ikke mini noen ting til jul av oss, han har bursdag i morgen og alt han ønsker seg står på ønskelista som vi har levert til besteforeldre og tanter/onkler. Vi gidder ikke kjøpe noe bare for å kjøpe, dermed blir det ingen julegave fra oss i år... Men vi kommer garantert til å kjøpe noe gøy til han på salget etter jul da
☆Anonymia☆ Skrevet 14. desember 2007 #24 Skrevet 14. desember 2007 om han er bortskjemt fra før så vet du vel at det ikke er ideelt ?
Zupermam Skrevet 14. desember 2007 #25 Skrevet 14. desember 2007 Du kødder ikkesant? om ikke får du et sant HELVETE etter som årene går om du fortsetter i dette tempoet:) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå