Gå til innhold

holder dette til julegave til mini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sykt. Trudde en gave va nok.. Huska nu når æ va lita,æ så stort frem te når æ skulle åpne DEN gaven fra mamma og pappa.. Nu e det liksom MANGE gava,ikke rart ungan blir utakknemlig fra år te år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud!!! Er det mulig??? jaja...du er jo blond tross alt da..

Håper du koser deg godt når du ser bilder av radmagre barn i Afrika som sulter ihjel..men pytt sønnen din får bare "litt" leker til jul....

Skrevet

Når dere begynner med å legge opp løpet i denne linja bør dere også umiddelbart begynne å spare til luksubilen han kommer til å kreve og sutre seg til i 18-års gave.

Tenk dere om før dere gir alt det.

Skrevet

huffs, og jeg som har ikke tenkt å kjøpe noen gaver til min 7 måneds gullklumpen.... pappaen og meg ble enige om at vi skal ikke kjøpe hverandre gaver, men blir det vel en varmepumpe.. det er vel en bra investering til minstemanns velvære likevel, synes jeg...

Skrevet

Oj! Får han bare julegaver hos dere eller? Du må jo ha kjøpt alt han har på ønskelista si. ;o)

Vi har kjøpt skipakke til storesnuppa, minstesnuppa har vi ikke kjøpt noe til enda. Hun trenger ingenting egentlig, men vi kjøper nok en liten leke eller noe.

Skrevet

enig med deg mizz25...EN gave holder plenty..herregud.

husker også det,der er gaven fra mamma og pappa liksom..sparte alltid den til sist.

Skrevet

Enig med de over her, men en annen ting:

Om det holder eller ikke skal da ikke vi bestemme, selv om vi gjerne vil si hva vi mener, og vi mener at det er nok i massevis!

Det må du finne ut av selv! Hva syns du selv da?

Er det ikke nok? Nei, så bruk en tusenlapp til!

Syns du det er nok? Ja, da pakker du inn de gavene du har, og satser på at alle er pakka opp innen 2. juledag!

*jegfikksåmangegaveravmammaogpappatiljulathalvpartenkunneværtnok*

Skrevet

Lykke til med bortskjemt guttunge...

Du liker å skryte av hvor mye du shopper, ikke sant? Hva med å gi pengene til noen som trenger de fremfor en guttunge som får alt han peker på?

Skrevet

synes dette var altfor mye.. om du ville at han skulle ha mange pakker å åpne.. så trengte dem ikk eå koste så mye hver av dem..

jeg trodde det var gaver fra hele familien.. hehe

Skrevet

neida han får jo fra andre også..synes bare det er så gøy å kjøpe julegvaer til han..mulig jeg ble litt ivrig

Skrevet

Hvorfor har du skrevet ned prisen på alt her inne? Ungen din skjønner jo ikke hva de ulike tingene koster! Hadde holdt med å skrive hva du hadde kjøpt...... Teit..

Skrevet

Dette er jo selvfølgelig et tulle innlegg!=)

Skrevet

Det må være noe av det mest fornuftige du har sagt her inne Spetakkel!!!!

Er så enig, så enig...

Skrevet

eller litt sånn "skryteavhvormyepengervibrukerpåmini" innlegg...

Skrevet

Skryte? bare sa hva jg kjøpte til gave til han jeg..slik som alle andre her inne i hvert julegaveinnlegg..

Skrevet

Hva er det dere tar på vei for? Dette er mamma 25 slik vi kjenner ho.

Skrevet

ja begynner å tro det er tull..

er jo galskap å kjøpe så mye...er vertfall min mening..

Skrevet

For et skryteinnlegg! "Holder dette?" Jeg kjenner jeg blir småkvalm....Ta i hvert fall halvparten og gi til bymisjonen o.l., gutten din blir like bortskjemt med det som er igjen.

Jeg håper og tror du skrev dette tåpelige innlegget for å provosere. Og det klarte du.

Skrevet

Jamen folkens, da. Hun spøker bare!=)

Skrevet

har enda ikke sett et innlegg hvor noen skriver prisen på hver ting de har kjøpt - en ting er å si en sum...

og jo - det høres ut som skryt for de aller fleste...

Skrevet

Vår 3 åring får litt lego, en bukse og deler et legobord med brødrene som gaver fra oss, samme med 5 åringen. Men vi har stor familie og mange venner med barn (gir gaver til hverandres barn) så han kommer til å få et lass med julegaver likevel tilsammen, jeg vil tro ca 30 gaver eller noe sånt og det inkluderer noen skikkelig dyre også. Føler du får mye pepper her, for hvor mye foreldrene kjøper bør jo også avhengie litt av hvor mange andre som gir. Hadde vi ikke hatt familie eller veldig liten familie og ikke tradisjon på å gi (og få) gaver til venners barn så hadde vi antagelig kjøpt en del mer selv og jeg har skjønt det slik at dere ikke har så stor familie? Nei, julen handler så klart ikke bare om gaver, men det er jo gøy å få litt mer enn 3-4 presanger tilsammen også da når man er barn. Om barna blr bortskjemte eller ei tror jeg nok går mer på hvor mye de får ellers i året av det de ønsker seg. Ser ikke problemet med å gi litt ekstra mye til jul og bursdag så lenge man bare ikke kjøper alt de peker på sånn til hverdags også liksom. Og at man lærer dem at det er tanken som teller og at folk har ulik økonomi! det synes jeg er viktig.

Skrevet

Ohh beklager at det fornærmet dere at jeg skrev priiiisen..haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...