Gå til innhold

Synes dere dette er greit???? Veldig provosert nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har foresten både grøt og middagsglass og fruktglass stående oppe hos dem til en hver tid. Siden snuppa er vanskelig med maten har vi ALLTID et utvalg met til henne uansett hvor hun er.

Men det falt dem ikke inn å prøve å gi noe av det til henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj. Høres travelt ut med så strenge rutiner! Jeg vet selvfølgelig ikke alt om hvordan dere har det, men jeg tror ikke det er denne kvelden som avgjør om snuppa di legger nok på seg eller ikke. Kanskje hun trenger et slikt avbrekk i hverdagen?

Du får ta det som en trening til julen. Då blir alt som heter rutiner borte, hvertfall hos oss:)

For å forsvare dine svigers litt: Når jeg passer småbarn, hender det ofte at jeg drar ut tiden litt, for at foreldrene skal få litt lengre fri. Det må jeg kanskje slutte med....

Å vær nå innderlig glad for at besteforeldrene vil ha henne på besøk!

Skrevet

Etter alt jeg nå har lest/alle svarene, så er vel bildet litt annerledes....

Ja, ville nok blitt irritert, men du må prøve å ikke la det gå ut over dem. Det går ann å glemme seg, men ikke å gå inn for å glemme seg. Aner ikke hva de har gjort.

Når kom hun hjem da?? Og hvordan har det gått?

Lykke til, prøv heller å glemme, om det nok er veldig vanskelig!!

Skrevet

Vi er ikke alltif hjemme til kl 19 selv nei.

På ingen måte. Så lenge vi følger rutiner er snuppe usedvanlig grei å ha med å gjøre, og vi kan helt fint ta henne med bort på besøk på kveldene. Da bader vi henne, tar på pysj, gir kveldsgrøt og synger nattasang som vanlig, og så legger vi henne i vogna. Hun sovner uten å mukke hver eneste gang, og våkner nesten aldri når vi skal hjem. Og de får gangene hun faktisk våkner så gir vi henne bamse og smokk og så sovner hun igjen med en gang.

Vi har flere ganger dratt opp til farmor og farfar på kveldstid og lagt henne dær. Så har vi dratt ut på dansing el.l. men farmor og farfar har passet henne. Ikke noe problem.

Det å ikke gi henne mat og ikke følge leggerutinger til klokka er MYE over leggetid funker derimot VELDIG dårlig...

Skrevet

Sorry, men synes du høres ut som en kontrollfreak...

Vi snakker jo om halv time forsinkelse... Hvis det ikke skal mer til for at din verden raser sammen, så har du jammen ikke store problemene..

Ungen din er tross alt snart ett år..! På hysteriskfaktoren høres det ut som ungen er 3 uker..

Skrevet

Jeg forstår reaksjonen din jeg. Men jeg reagerer veldig sterkt på noe du sier i et innlegg her, og jeg fatter ikke at ingen har reagert på dette før meg. Du skriver at de ikke klarte foreldrerollen særlig bra og en av begrunnelsene dine er at det ene barnet omkom 7 måneder gammel??????? Bruker du virkelig deres barns død mot dem og sier at det er dems skyld?????

Skrevet

En halv time???

Nei vi ringte dem og spurte om de var på vei etter en halv time. Da hadde de ikke begyndt å forberede avreise engang.

Hun skulle vært her kl 18.

Hun var her kl 19.30...

Altså en og en halv time, ikke en halvtime.

En halvtime forskyvning hadde hun nok taklet...

Skrevet

Synes du kunne spart deg den kommentaren om at de ikke løste oppgaven særlig bra og at ene barnet omkom da han var 7 mnd......

fytti katta sier jeg bare....

men er enig i at en avtale er en avtale ...

Skrevet

Ehhh. Nei det skriver jeg heller ikke at jeg gjør. Jeg nevner at han døde, men jeg skylder på ingen måte på dem for det. Det må da være måte på paraleller dere skal trekke her. Kanskje derfor ingen abdre har reagert på det før. Det er vel ikke sansynlig en gang???

At gubben ble oppdratt som han ble er riktignok deres feil ja. Der skylder jeg på dem. Ingen andre har noe med hvordan de oppdrar ungen sin.

Skrevet

Hadde lagt med sammen med henne og ammet i stedet for å skrive innlegg på Dib...

Hun husker ikke dette i morgen. Slapp av!

Skrevet

sitat "Joda, de har barn de også. Selvsagt siden de er besteforeldre...

Men det betyr ikke at de løste oppgaven spesielt bra. Den ene omkom 7 mnd gammel."

Skrevet

Jeg reagerte på det også i mitt innlegg. Du skrev jo at de ikke løste oppgaven særlig bra og at den ene døde. Ble helt kvalm jeg ....

Skrevet

Som skrevet mange ganger før er dette en snuppe som ikke vil ha mat. Hjelper ikke mye å dra frem puppen da nei. Hun fikk pupp før hun la seg, men det var ikke mange slurkene hun ville ha...

Det er ingen forskjell for snuppa på om det er meg eller gubben som legger henne. Jeg ville at han skulle legge henne slik at han tar hintet og forteller litt nærmere til foreldrene sine neste gang...

Skrevet

Oi for noen sanser hun har! Jeg sitter på stua mens hun sover i senga si...

Skrevet

Tror ikke de tenker at det var så nøye,synes du er litt hard nå jeg, du skal være glad at snuppa de har besteforeldre som bryr seg så mye, det har ungene mine og altså :)

Du kan jo heller nevne at neste gang må hun hjem tidligere,da det blir vanskelig å få i henne mat og div. når hun er så trett :)

Skrevet

Synes du overreagerer litt siden dette er første gangen. Dersom dette har skjedd flere ganger, greit da skjønner jeg det men det er jo tross alt første gangen...

Jeg synes du kunne ha spart deg for den kommentaren om sønnen som omkom da han var 7 mnd!!

Og du sier du ikke synes de har gjort jobben sin i forb med oppdragelsen av mannen sin, men du er gift med han???

Skrevet

Ja nå så jeg at du hadde reagert på det du også. Jeg fikk helt frysninger av den kommentaren.

Skrevet

Forstår deg egentlig. Jeg er helt kake dagen etter hvis gutten vår er våken om natten. Er skikkelig morgengretten og blir ikke god hvis jeg ikke får nok søvn. Og det er ikke glemt dagen etter av meg, er ikke menneske... Det er jo du som må opp med henne om natten, kan du ikke si det til svigers? Be dem respektere innetiden pga. det. Burde ikke være noe problem..

Skrevet

Stakkars svigerforeldre - gi dem litt rom! Ta en prat om å holde avtaler+ dette med maten. Hvem veit - hun er kanskje ikke skadet for livstid etter å ha tilbringet en time for lenge med besteforeldrene, og spist litt for sent......., du kommer ikke til å få til et godt samarbeid med dem hvis du skal reagere på alt mulig......., og du - du kommer til å få mange bekymringer med åra, hvis dette er starten....

Skrevet

Og siden den ene omkom så er det dermed sagt at jeg syns det er deres feil?

Herregud da, Jeg blir helt sjokkert over dere nå.

Er det mulig å være så trangsynte?

Dere leser hva jeg skriver, men leser ikke hva det står men hva dere vil det skal stå. I den betydning at dere ikke forsøker å forstå hva jeg mener, men velger å lese det dere vil det skal stå for å få meg til å høres mest mulig håpløs ut.

Skrevet

Jøss. Skjønner godt at de vil ha ungen for seg selv. Er du så kjip hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...