Gå til innhold

Hvor mange studiepoeng har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som snittet antakelig er høyere her enn på skravlis...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må jeg regne?? hmm....nei, gidder ikke. Men jeg har iallefall poeng tilsvarende 10 år med høyere utdanning. Jeg har bare studert nesten så lenge, men det jeg tok to grunnfag på et år osv osv osv.....egentlig er det bare haaaaooooph.

Skrevet

Jeg har de gamle vekttallene, vet ikke hvor mange studiepoeng det tilsvarer, men i alle fall så har jeg 120 vekttall (seks års høyskoleutdannelse)

Skrevet

Er forresten 20 vekttall 60 studiepoeng? I såfall blir det 360 studiepoeng...skulle gjerne hatt mer.

Skrevet

master i barnevern med utdypning innenfor atferdsproblematikk og ledelse. Har også tatt ex.phil og ex.fac under studiene!

Skrevet

Ja, det er det;) Liker veldig godt å jobbe med barn med problemer og det er godt å vite at man gjør en liten forskjell i livene deres;) Jobber jo ikke nå da!

Hva har du studert?

Skrevet

Engelsk, Historie og Drama (Teater hist. og drama ped). Har også ex.phil og ex.fac (eller ex.ped)

Skrevet

Drama? Det høres så spennende ut, men er for sjenert jeg! Har aldri turt sånne ting..hehe! Gikk du i Oslo??

Skrevet

Ja, det er kjempe gøy. Jeg gikk drama linja på vgs. også. Men jeg tok det igrunnen bare for å ha noe å gjøre på (typen min måtte vente et år før han kunne bli med meg til Oslo). Så tok det på høyskolen i Volda. Det andre har jeg tatt i Oslo ja. Går på Lektor og adjunkt programmet. Tatt din utdannelse i Oslo du og?

Skrevet

Jeg har tatt det meste i Bodø og Alta jeg;) Har nesten hele fam i Alta, så det var morro. Ble noen låvefester kan du si;) Hihi!!

Var mye festing der oppe generelt, men er kanskje sånn det er i hele landet?

Er dere gift? Vi gifta oss i fjor, to mnd etter ble det resultater..hehe, og magen vokste;) Hvor gammel er jenta di?

Skrevet

"Er forresten 20 vekttall 60 studiepoeng? I såfall blir det 360 studiepoeng...skulle gjerne hatt mer."

Hvorfor det?

Skrevet

Nei vi skal gifte oss i aug 2009. Har vært forlova siden jula 2005.

Hun er seks mnd. hvor gammel er din?

Skrevet

Tror 20 vekttall er 60 stp. ja. 30stp i semesteret er normalen.

Skrevet

Så koselig;);) Jenta mi Julia er 5 mnd og 1 uke;)

Bryllupet var en spesiell dag;) Det gikk så fort. Ett års planlegging og en dag feiring..hehe. Der verste er at jeg ikke husker så mye heller. Alle er der for din og hans skyld og det er så mange inntrykk at det går flere uker før du klarer å ta imot alt som skjedde;);) Godt man har bilder å se tilbake på!! Hihi!!

men gled dere masse. Ikke mange ganger så mange er samlet for å feire dere;);) Blir rørt bare jeg tenker på det!

Skrevet

på langt nær nok, bare 180 fereløpig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...