My little girl_ Skrevet 30. november 2007 #101 Skrevet 30. november 2007 Hesten min står borte til januar, ellers kunne du lånt hu, hu er en Engel;) Men merker at tiden ikke strekker til lenger sån som den gjorde før, Beste hadde vært om man hadde noen som hadde hatt hesten på halvfor eller hjelpet til noen ganger i uka, ihvertfall her som man må gjøre alt selv, er lixom ikke bare å komme å pusse å ri når man vil, skal gjerne,møkke,blande for osv.. når skal man få tid til alt når det er både bhg å jobb liksom.. Overaska over at denne tråden ligger oppe ennå=)
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #102 Skrevet 30. november 2007 Hehe....joda ser jo mulighetene med de fleste typer hest altså Men det er litt sånn som du sier med lada og porsche hehe..... Bondebladet ja...hehe...titta mye i det som tidlig ungdom....men så ble jeg jo bitt av denne dressur-basillen og da var "gamper" liksom ikke så aktuelt lenger:) Vi får se hva jeg ender opp med da:)
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #103 Skrevet 30. november 2007 Rundet 100 inlegg vi nå!WOW!!! Hadde jeg aldri trodd! Og det på et babyforum hahaha........ Vi snakker jo ikke om føll engang hahaha........ Jeg er litt sånn at jeg binder meg veldig til hestene så nå vil jeg ha ei som kan bli i familien her til de gamle dager har kommet og livet ebber ut........
trøndermamma Skrevet 30. november 2007 #104 Skrevet 30. november 2007 he he....sier litt om intressen for hest det? Og nå har den passert 100 innlegg også)
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #105 Skrevet 30. november 2007 Ja,skal vi prøve oss på 200 nå da eller?hehehe.....tar jo ikke så lang tid med innsats fra alle oss hestefolk hehehe.....
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. november 2007 #106 Skrevet 30. november 2007 Til hun som lurte på sikkerhetsvest.. Jeg ramlet av en hest engang, over hinder. Og jeg var sekunder fra å brekke ryggen :-/ Ble hentet med ambulanse, og måtte ligge på sykehus pga fallet. Hadde jeg hatt sikkerhetsvest, hadde jeg antakelig ikke skadet meg så kraftig. Har fått varige ryggproblemer etter det fallet. Så jeg anbefaler virkelig å bruke sikkerhetsvest, det kan være litt ubehagelig i starten, hvis man har helt ny vest, for den er så stiv, men den vil forme seg etter kroppen din etterhvert. For meg er sikkerhetsvest like viktig som hjelm. Men som mamma-til-4 sa, det er forskjellige meninger om det. Jeg anbefaler vesten. Bedre å være føre var, hvis uhellet kommer for en dag
My little girl_ Skrevet 30. november 2007 #107 Skrevet 30. november 2007 hehe, ja jeg skjønner du vil det.. utrolig kjipt å vite at en dag så skal de dra tilbake til eieren! Hehe, jaggu runga vi 100 gitt=) det ekke verst..høhø Har du stall hjemme eller mamma-til-4?
emil070706*kom*140706 Skrevet 30. november 2007 #108 Skrevet 30. november 2007 jeg har en. svigers har 80.
trøndermamma Skrevet 30. november 2007 #109 Skrevet 30. november 2007 Skal til stallbua og se etter diverse utstyr og kommer nok til å se på sikkerhetsvest da ja. De ser litt stive ut, men hva gjør vel det hvis en redder ryggen og ribbein ved et fall? Er nybegynner så har ikke hatt noen alvorlige episoder enda heldigvis, men en vet jo aldri! Som rideinstruktøren sa...en er ikke erfaren før en har falt av 100 ganger, så jeg har vel 99 igjen hø hø....
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #110 Skrevet 30. november 2007 Nei jeg har ikke stall hjemme....er usikker på om jeg vil ha det når jeg har så små unger........"lettvindt "løsning å ha hest hos andre da.....
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #111 Skrevet 30. november 2007 Svigers har 80?Hester?Hallo?Hva driver de med da?stutteri?Blei veldig "nyfiken" nå altså
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #113 Skrevet 30. november 2007 ;)Ok.....da forsto jeg det hehe....... Aldri vært der,men høres koselig ut....
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #115 Skrevet 30. november 2007 Jeg visste seriøst ikke at det var så mye hest der oppe jeg altså...... Trodde kanskje en 20 stk eller no....... Nå er det helg og da er det ivertfall masse tid til å ta seg en tur i en stall og lukte på litt hest jenter;)
LizzyG Skrevet 30. november 2007 #116 Skrevet 30. november 2007 Det er jo alltid kjempepopulært med hesteturer på fjellet så jeg innbiller meg at det er mange hester som holder til i fjellene her i landet.
mamma`n til Jonathan Skrevet 30. november 2007 #117 Skrevet 30. november 2007 Jeg har 2 stk en gammel lettdøl på 24år verdens snilleste og en tinker på 10år rampegutt hehe..Gøy med hest,men dessverre alt for dårlig tid =/
Hannahs-mor06 Skrevet 30. november 2007 #118 Skrevet 30. november 2007 Åh...vi hadde verdens nydeligste, snilleste halvblodsvallak som vi solgte nå i sommer;( hadde sikkert passet perfekt til dere.. Helt forferdelig å selge han;( ser bilder av han på profilen min..verdt å se;)
To prinsesser Skrevet 30. november 2007 #119 Skrevet 30. november 2007 hakke vært her inne på flere dager oxo plutselig finner jg denne:) Jeg hadde en kaldblods vallak før jg fikk jenta mi men solgte han da når snuppa ble født for så ik hvordan jg skulle få tid til han så solgte han til henne som hadde han på helfór ( da jg ble gravid ble jg helt fortvilet for kunne jo ik ri osv.. tok litt av for meg) så savner det å ha egen hest men rir hver helg for en trav trener nå så får jo dosa mi da hehe:) Var litt ekkelt i begynnelsen for jg var bare vandt til ride hest men må si det er sinnsykt gøy å ri travere:) litt fart og spenning:) men er gravid igjen nå så er bare ute på skritte turer med de jg rir på nå.. men rir i hvertfall da:) snuppa mi på 2 år er helt vill når hun ser hester så håper hun blir heste jente:) da blir det en ponni på hu og en traver på meg:P Kos dere videre heste jenter:) gøy å se at det er noen som liker hest her inne oxo:)
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #120 Skrevet 30. november 2007 Hanna.....han var innmari vakker altså.....)) Koselig å se at det er folk som koser seg med hest uansett hva slags raser og bruk:) Flere hestejenter dukker stadig opp her inne...moro:)))Vet ikke om vi klarer å nå 200 innlegg tilsammen da,men jeg svarer de fleste her inne ivertfall:)hehe....
kua kalva,drektig igjen Skrevet 30. november 2007 #121 Skrevet 30. november 2007 de nye sikkerhetsvestene til heimer er super gode,merker dem ikke engang, å beskyttelsen er like god. ellers får du kjøpt boblebukse med helskinn( holder i alle fall i alta) å en god boblejakke, å eldonor sine vinterridestøvler,anbefales:) ( har jobbet på hestebutikk nylig)
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #122 Skrevet 30. november 2007 Hvem var det som hadde elg i innhegningen til hestene her en dag? Hestene sto på utsiden og elgen på innsiden hahaha....
mamma-til-4 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #123 Skrevet 30. november 2007 Synes det er litt synd at denne dør ut i dag jeg så hvor er alle hestejentene i dag da?)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå