Meg, J & L Skrevet 26. november 2007 #101 Skrevet 26. november 2007 Noen som er med på å teste i morgo?? No må vel me få positivt eller TR snart!!! aug-baby... med??
Meg, J & L Skrevet 26. november 2007 #102 Skrevet 26. november 2007 Meinte aug-mamma ikkje baby... Turva, oktober24 og Skrekkblanda fryd?? Med?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 26. november 2007 #103 Skrevet 26. november 2007 I dag morges da jeg våknet hadde jeg sterke mensmurringer slik jeg har hatt de siste dagene, men da jeg sto opp kom TR for fullt.. Så nå går jeg inn i 3 pp etter MA:-( Masse lykke til alle sammen, jeg krysser fingrene for at TR holder seg unna dere i 9 mnd:-)
oktober24 Skrevet 26. november 2007 #104 Skrevet 26. november 2007 Lykke til i neste pp aug-mamma!!! Vossafår: jeg skal teste på onsdag eller torsdag, tenkte jeg! må holde ut noen dager til. Men lykke til i mårra!! Ingen tegn til TR hos meg enda.. Begynner å bli litt nervøs for at syklusen min ikke er helt i orden, etter som det er første pp etter p-pilleslutt... vet jo at det kan ta litt tid for at syklusen blir stabil etter p-pilleslutt for noen.. men håper alt er i orden!! =)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. november 2007 #105 Skrevet 26. november 2007 Hm, ja jeg kan godt være med å teste i morgen hvis ikke TR har dukket opp da. Hun er ventet idag. Tror jeg får billigtester i posten i morgen som skal være til neste pp, men er TR fremdeles ikke tilstede i morgen kan jeg godt teste. Men er det vits? Testet neg idag. Bør jeg vente 2 dager eller? Får se an i løpet av kvelden, IKM dagen er jo enda ikke over Sitter og trøster meg selv med en iskald øl, så jeg burde vel i grunnen ikke teste pos
oktober24 Skrevet 27. november 2007 #106 Skrevet 27. november 2007 vossafår og skrekkblanda fryd, har dere testa?? =)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. november 2007 #107 Skrevet 27. november 2007 Nei, TR kom vet du. Jaja. Det fine med det er at syklusen igjen er stabil på 28 dager og jeg får sjansen til å starte på en ny pp snart. Skal slappe mer av denne gangen
oktober24 Skrevet 27. november 2007 #108 Skrevet 27. november 2007 jaja.. lykke til i neste pp da! regner med jeg joiner deg der, kjennes sånn ut på kroppen! så venter bare på at tr
Meg, J & L Skrevet 27. november 2007 #109 Skrevet 27. november 2007 Hei!! Eg testa i går eg... Neg.... Men ingen TR!!! ARGH!!!! Lurer fælt!!
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 27. november 2007 #110 Skrevet 27. november 2007 jeg hadde ikm på lørdag... men ingen tr og ingen strek enda.... håpe, håpe!
Meg, J & L Skrevet 27. november 2007 #111 Skrevet 27. november 2007 Ja, me får berre vente.. Trur nesten ikkje at eg er gravid, siden det er så lenge siden ikm...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. november 2007 #112 Skrevet 27. november 2007 Kjedelig å gå sånn og vente.. Håper selvsagt at du er gravid da, men hvis du ikke er det ville det jo være bedre å få TR og komme seg over i neste pp. Nei den kroppen altså, den har vi ikke mye kontroll over Hold oss oppdatert
oktober24 Skrevet 27. november 2007 #113 Skrevet 27. november 2007 Skulle jo vente til imorgen med å teste igjen, meeeeeeen.. Tok en CB-digital nå og det lyste : Ikke gravid..! jaja.. Jeg har akkurat fått beskjed om at foreldrene mine skal spandere på meg og samboeren sydentur til sommeren!!! hurra!! (men vi holder det hemmelig at vi prøver å bli gravid)! så har plutselig fått et lite dilemma.. hihi.. har lest på forskjellige sider at det er ok å fly fram til du er ca 6 mnd på vei, hvis du er i god form da vel og merke.. men er jo litt skeptisk da.. uansett må jeg jo i første omgang bli gravid før jeg eventuelt bekymrer meg for om sydenturen går i vasken..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. november 2007 #114 Skrevet 27. november 2007 Samme problem her. Eller, er ikke problem. Vi skal bestille ferien snart, men jeg håper jeg er laangt på vei med førstemann da. Bestill billettene du, sørg bare for å ha reiseforsikring med avbestillingsforsikring. Er du gravid og ikke kan fly vil billettene bli refundert hvis du er forsikret.
Meg, J & L Skrevet 28. november 2007 #115 Skrevet 28. november 2007 Lykke til til de som er igjen!!! *Sender lykkestøv* hehe, veit ikkje heilt om mitt støv gir lykke, men ok...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 28. november 2007 #116 Skrevet 28. november 2007 Vossafår: Har fulgt med på deg de siste dagene, var så spent på om du var gravid!! men, men...ser at TR er kommet..Håper ikke du er lei deg! Jeg fikk jo TR mandagen, så vi har vel IKM på likt denne pp også!! Jeg vet ikke når IKM er før jeg har hatt EL, da teller jeg 12-14 dager etter EL for å finne iKM. Syklusene mine har vært litt småsprø etter jeg mistet for 3,5 mnd siden, så EL varierer helt fra dag 16 til dag 23...
Meg, J & L Skrevet 28. november 2007 #117 Skrevet 28. november 2007 Eg er ikkje lei meg... Eg og du vettu...me skal få baby sammen me... Ein jentebaby!!! *kniiiis*
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 28. november 2007 #118 Skrevet 28. november 2007 Ja, nå vil vi ha jentebabyer:-) men fra spøk til alvor..jeg ønsket meg veldig sterkt en jentebaby nå når jeg var gravid, siden jeg har en gutt fra før..Kjenner at nå kan det egentlig være det samme hva kjønn det er bare det er i live...huff for et snakk, men det er noe i det:-)
Meg, J & L Skrevet 28. november 2007 #119 Skrevet 28. november 2007 Ja, selvfølgelig!!! Det er det viktigste!!
oktober24 Skrevet 30. november 2007 #120 Skrevet 30. november 2007 hei! Er det noen igjen fra ikm uke 47, eller har alle fått TR eller blitt gravide? Jeg venter fortsatt på TR, hadde ikm 24.... ingen positive tester.. Så syklusen min er vel ikke helt i sjakk etter p-pilleslutt.... Håper bare at det ikke tar alt for lang tid før TR dukker opp, slik at vi kan starte på neste pp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå