Meg, J & L Skrevet 22. november 2007 #76 Skrevet 22. november 2007 Hvis eg er heilt ærlig med meg sjølv...?? Nei, egentlig ikkje!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. november 2007 #77 Skrevet 22. november 2007 Fint lite symptomer her også..Du da oktober 24?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. november 2007 #78 Skrevet 22. november 2007 Forresten har lest lengre oppe at du har mye symptomer!! Håper du tester positivt snart!!!
oktober24 Skrevet 22. november 2007 #79 Skrevet 22. november 2007 vil ikke si at jeg har mye symptomer nei, men har hatt sånn svake menssmerter i noen dager, og småkvalm.. men er redd for at det bare er psykisk! vi får se i morgen! hihi..
Meg, J & L Skrevet 23. november 2007 #80 Skrevet 23. november 2007 Gratulerer til Lullalull!!! Testa neg. nå også...oktober24 og aug-mamma?? Fremdeles ingen TR...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 23. november 2007 #81 Skrevet 23. november 2007 Negativt her også..ingen tegn til TR, men venter henne heller ikke før søndag..søndag er det 12 dager siden el, kanskje jeg har regnet IKM for tidlig? Er så vant med å ha el fra dag 12-14, men denne gangen fikk jeg positivt utslag på el-test på dag 16 og 17..Så har regnet IKM til å være på dag 30 i syklus..men er jo ikke helt sikker på om det stemmer helt.. Oktober 24? Nå er vi spente:-)må ha litt gladnyheter nå!!!
katlinka Skrevet 23. november 2007 #82 Skrevet 23. november 2007 Ingen TR i sikte her enda, litt over tiden nå. Kanskje er de ømme brystene og stikningene i magen tegnet på en spire? Men inntil jeg får testet så venter jeg bare på TR... spennende er det hvertfall.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 23. november 2007 #83 Skrevet 23. november 2007 ja ja, da ser det ut som jeg må inn i andre pp etter MA'en :-( Det er antydning til at jeg harbegynt å spotte litt, IKM er i morgen, så det er vel den hersens tanta som er på vei igjen! Har mensmurringer - det har jeg hatt en stund da. I dag da jeg satt på jobb kjente jeg en smerte nederst i magen, akkurat som det var noe som borret seg fast... merkelige greier, har ikke kjent det før. Var til akupunktur i går og under behandlingen kjente jeg skikkelige menssmerter. Tok en test på morran i går og den var jo selvsagt negativ :-( Gratulerer Jordbærmamma og alle dere andre som ble garvide denne uken. Hvis TR dukker opp snart, er neste IKM i uke 52. Kanskje det blir en liten julespire :-) Jeg kjenner at motet svikter snart - hadde sånn tro på denne pp, hadde positiv el test og greier..... Er ikke noe glad lenger, ønsket om en liten baby er bare så sterkt at det er vanskelig å tenke på annet... Ha en fin helg da jenter!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 23. november 2007 #84 Skrevet 23. november 2007 Hei Turva! Det siste avsnittet ditt var omtrent som om jeg skulle ha skrevet det selv..Var sikker på denne pp pga den positive el-testen og syklusen min som har stabilisert seg..Har iKM søndag eller deromkring, og har testet negativt i dag..Føler meg bombesikker på at jeg ikke er gravid og at jeg nå må inn i 3 pp snart... Vi får satse på julespirer vi:-)
oktober24 Skrevet 23. november 2007 #85 Skrevet 23. november 2007 Hei,hei! Ble nok desverre negativ test på meg idag og! Rakk ikke å teste i dagtidlig, men testa nå når vi kom hjem! Veeeeeeldig negativ test, ja.. så da kommer vel TR hos meg og.. jaja.. må innrømme jeg er litt skuffa! Vi får glede oss over de som klarte det denne mnd! =) Stå på jenter! Kos dere i helga! Her blir det rolig fredagskveld med idol, hjemmelaga pizza, og godteri!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. november 2007 #86 Skrevet 23. november 2007 Trodde ikm var 26/11, altså uke 48, men i følge babyverden er den søndag i uke 47. Hører litt hjemme i begge trådene jeg da, uke 47 og uke 48 *heldige meg* Har testet sinnsykt negativt (dvs streken kunne ikke vært mer usynlig) flere dager nå, senest idag. Tanta er på full fart inn kjenner jeg, så da er det vel over i 2pp på meg også. Jeg håper nesten det, for etter negativ test og skikkelige menssmerter feiret vi jubileum med mat og god vin igår. Har null følelse av å være gravid. Vi satser på spire i desember vi da!
Meg, J & L Skrevet 23. november 2007 #87 Skrevet 23. november 2007 Turva, aug-mamma, oktober24 og Skrekkblanda fryd!!!! Eg må nesten le...De er jo så vanvittig pessimistiske!! Herregud, de har jo ikkje hatt IKM enda!!! *ler* synes de er litt søte altså... De må ha tolmodighet!!!!! Kjære venner... på legekontorene seier dei at me skal teste 1-2 VEKER ETTER ikm. IKKJE 3 dager før!! Husker ikkje alle sin IKM no då, men vent litt jenter før de henger med hode!! Så lenge TR ikkje har komt, er jo det positivt!! Ingen symptomer = De beste symptomer.. Dvs at hvis du trur TR kjem, er det eit VELDIG bra tegn! Sist eg var gravid, testa eg neg 3 dager før IKM. Ble så lei meg at eg drakk ei flaske med vin.. hehe.. Kjente at NO kjem TR.. men... den kom jo aldri. Så eg testa igjen mange dager etter ikm.. Der var det ein S-V-A-K strek! Så vær tolmodige!! God helg!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. november 2007 #88 Skrevet 23. november 2007 Hehehehe!! Ler meg ihjel! Ja, jeg sier meg helt enig, jeg er pessimistisk. Er i grunnen ikke det av natur, men tror det er en slags beskyttelse mot å bli skuffet. Nå skal det sies at jeg kommer til å bli lei meg uansett hvis tanta kommer, enten jeg er forberedt eller ei. (håpet lever alltid lengst, er det ikke så?) Jeg testet også negativt 2 dager før forventet mens og trøstet meg med vin til maten i går. Ble litt skeptisk nå, tenk om det skulle ha klaffet likevel?? Men men, det går vel helst bra. Folk stapper i seg så mye rart før de vet at de er gravide. Lykke til til oss alle, og god helg til deg også Vossafår
Meg, J & L Skrevet 23. november 2007 #89 Skrevet 23. november 2007 Jada, det er ingenting å bekyre seg for!! Så og sei "alle" har drukke alkohol under graviditet uten å vite at de er gravid!
oktober24 Skrevet 23. november 2007 #90 Skrevet 23. november 2007 hihi... Ja, jeg må vel bare være tolmodig fremover da..! men har jo lyst til å teste hver dag i håp om å få positivt utslag!! blir dyrt dette!! skulle vel kjøpt noen tester på billigtester.no jeg og da.. jeg krysser fingrene for oss og er positiv!! "kult å værra positiv!!"
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. november 2007 #91 Skrevet 24. november 2007 Hehehe, Vossafår:-) Du har så rett, så rett!!! Vi luller oss inn i en pessimistisk suppe med disse negative testene våre, men som du sier så er ikke toget godt enda:-) Godt å få noen sannhetens ord av og til, følte jeg trengte det nå!! Fikk litt nytt håp faktisk:-) Helgeklem til alle:-)
Meg, J & L Skrevet 24. november 2007 #92 Skrevet 24. november 2007 Gratulerer immen!!! lykke til videre!!!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 24. november 2007 #93 Skrevet 24. november 2007 Ja, du Vossafår, du virker som en klok dame du :-) Måtte le da jeg leste innlegget ditt, du har jo så rett så rett.... Optimismen er i anmarsj igjen...... Har IKM i dag, tror jeg, det kan jo hende at MA'en har klusset med syklusen min, og det er jo ne jeg absolutt IKKE trenger, da det har vært nok kluss med den tidligere!! Testet atter en gang negativt med One Step graviditetstest (strimmel)fra Babyshop. Noen med erfaringer med disse? Jeg er litt irritert på meg selv at denne testinga har tatt helt overhånd, var ikke slik før MA'en.. men ønsket om å bli gravid igjen er bare så sterkt. Skal ikke teste før torsdag hvis jeg ikke har fått besøk da, skal da til akupunktur. Tenkte å å kjøpe meg test på apoteket da, for å være helt sikker! Hvordan er det med dere andre som venter på TR, ingen positive tester i dag? *krysser finger & tær* Ha en fin lørdag!
oktober24 Skrevet 24. november 2007 #94 Skrevet 24. november 2007 IKM i dag, og ingen tegn til verken det ene eller det andre! Nå drar jeg på juleshopping, uten å teste!! Ha en super lørdag jenter! =)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. november 2007 #95 Skrevet 24. november 2007 Skrekkblanda fryd: Så i et annet innlegg at du har menssmerter og en vond pupp, akkurat som meg det!! Trodde jeg var alvorlig unormal, har aldri opplevd det før*ler*. Eller så tok jeg en test i morges, og den var negativ. Har en test igjen nå, og den tar jeg på mandag eller tirsdag hvis tanta ikke er kommet..Testingen er godt litt til hodet på meg denne pp, det skal jeg ærlig innrømme... Ha en fin-fin lørdag:-)
katlinka Skrevet 24. november 2007 #96 Skrevet 24. november 2007 Greide ikke vente på testene fra billige-tester.no, symptomene ble for sterke. Testet positivt nå nettopp. Snuppa mi skal bli storesøster. Det blir to år mellom. Jippi Masse lykke til dere andre
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. november 2007 #97 Skrevet 24. november 2007 Gratulerer Leonora D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg med spiren, kanskje vi snakkes på 1.tri etterhvert:-)
oktober24 Skrevet 24. november 2007 #98 Skrevet 24. november 2007 Gratulerer Leonora D!! Er det flere enn meg som er blitt litt for avhengig av forumet?? er så spent hver gang jeg logger inn for å se om noen fler har testa positivt! I dag har jeg vært og brukt alt for mye penger på julegaver, det var koselig! Fikk meg til å tenke på noe annet ei stund. For skal innrømme at jeg er alt for opphengt i tanken på at jeg kan være gravid. Tenker på det hele tida.. Kan bli slitsomt å ha det sånn hvis det tar noen pp før det klaffer!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. november 2007 #99 Skrevet 25. november 2007 Hei aug-mamma! Da er vi like unormale begge to Har visst IKM idag jeg i følge babyverden, jeg trodde det var i morgen. Kjenner meg akkurat som jeg pleier før mensen. (unntatt den ene vonde puppen, men mistenker at bh'en har vært for trang) Blendahvite tester. Ble lei meg jeg, hadde ikke trodd jeg skulle bry meg noe særlig i første pp. Det positive etter denne pp er at jeg nå VET at jeg vil ha baby. Det visste jeg nemlig ikke helt hundre prosent da vi satte igang. Måtte bare kaste oss ut i det. Gleder meg til den dagen jeg tester blått kryss :)
Meg, J & L Skrevet 25. november 2007 #100 Skrevet 25. november 2007 Dotten 16. pp, ikm 22.-23.11.07 *Bea* 21 pp - 1 SA og 1 EXU tacotaco (1pp) ikm 23.11 **Håper** IKM i dag 19 Nov. Negativ graviditestest, så venter på TR Nesly (3.pp) IKM21.nov. Kordan går det?? Ingen TR på dekan heller?? Eg venter og venter. Testa neg. Fredags morgon.. Tenkte å teste på tirsdag hvis ikkje TR har komt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå