JordbærMamma Skrevet 18. november 2007 #51 Skrevet 18. november 2007 Ja, hurra!!! Svakt positiv grav. test fra billigetester.no 4 dager før ikm!!! Glad glad, håper den lille spiren klorer seg fast. Stor tempstigning i går og kvalme i går kveld i tillegg til stikninger i brystene ga meg noen forhåpninger! Hurra!
Canutte Skrevet 18. november 2007 #52 Skrevet 18. november 2007 oj oj Gratulere jordbærmamma-prøver igjen!!! Du er først ut av ikm 47, og jeg håper vi er mange som kan følge deg over på 1trimester!!! Kos deg masse, og før deg opp på resultat lista:-) Klem
Canutte Skrevet 18. november 2007 #53 Skrevet 18. november 2007 I min iver på å få en resultatliste for uka vår, så såg jeg ikke den du hadde laget igår jorbærmamma:-)
babyimagen!! Skrevet 18. november 2007 #54 Skrevet 18. november 2007 Hei. jeg har IKM ons/ tor (dvs. 22. evt. 23. nov). Har ikke spes. symptomer. Forrige mnd. hadde jeg ALLE symptomer da var jeg slettes ikke gravid... så jeg tar det ikke så tungt at jeg ikke har sympt nå. Tok el test nå i kveld- den var negativ. Er det mest vanlig å ha pos. el test hvis man er gravid...........? Jeg vil jo så gjerne være gravid! Har ikke tatt gr. test enda- tenkte å vente til tirsdag....
JordbærMamma Skrevet 18. november 2007 #55 Skrevet 18. november 2007 Grav testene mine ble sterkere enn el-testene, så det er nok best å bruke de testene en skal bruke ja Og det er jo slett ikke sikkert at du tester positivt så tidlig, så ennå er det håp. Jeg testa neg på test i går morges, positivt i dag. Så det går fort fra det ene til det andre! Hmm, veldig stille her ellers i helgen da?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. november 2007 #56 Skrevet 18. november 2007 Gratulerer, JordbærMamma!!!!!!!!!!! Så fantastisk:-) Håper vi er maaaange som følger i dine fotspor her:-) En hel uke til min IKM, men jeg har bestemt meg for å svi av en CB digital til fredagen:-) Symptomer er: Stikninger i brystene, veeeldig trett, bittelitt kvalmebølger, luft i magen og aktivitet nederst i magen, men det siste kan muligens være pga luft i magen. Jeg er såååå spent!!!!
Meg, J & L Skrevet 18. november 2007 #57 Skrevet 18. november 2007 **Håper** I morgo er dagen din Er du spent?? Har du klart å holdt deg?? Eller har du testa allerede?
BalDon Skrevet 19. november 2007 #58 Skrevet 19. november 2007 Gratulerer Jordbærmamma. God tur over i 1. trimester ) Her har alle symptomene mine stort sett forsvunnet (kan være at jeg innbildte meg dem ja), og temperaturen ville ikke stige mye etter det jeg trodde kunne være en festedipp. Vel, vel, prøver igjen neste måned.
**Håper** Skrevet 19. november 2007 Forfatter #59 Skrevet 19. november 2007 Først vil jeg si masse GRATULERER til jordbærmamma. Så utrolig koslig. Kos deg masse og ta godt vare på deg selv. Hvordan går det med dere andre jentene i vår uke???? Jeg har IKM i dag. Men mensen er nok på vei og litt forsinka. For jeg har tatt graviditetstest i dag tidlig, sånn stavtest og blank negativ. Jaja, da er det bare å prøve på nytt da. Ønsker dere alle andre masse lykke til.
trollmamsen Skrevet 19. november 2007 #60 Skrevet 19. november 2007 Grattis til jordbærmamma:) Jeg sitter her å trøstespiser sjokolade, må ha det fordi det hjelper mot menssmerter. Jada, mensen kom denne måneden også. Nå er det over i 3 pp. Lykke til alle sammen:)
katlinka Skrevet 19. november 2007 #61 Skrevet 19. november 2007 Gratulerer Jordbærmamma IKM iløpet av de to neste dagene nå. Har ikke så høye forventninger da vi ikke prøvde særlig aktivt denne pp'n. Kjenner en del mensmurringer og jeg har begynt å få ordentlig mat- og godterikick.. slik jeg pleier få når jeg venter mens. Men vi får vente å se da.. mens- og graviditetssymptomer er som kjent ganske like av seg. Fortsatt lykke til alle sammen, kjekt å se om andre følger i Jordbærmammas fotspor og fører seg opp under "gravid" denne mnd
Canutte Skrevet 19. november 2007 #62 Skrevet 19. november 2007 Ja så var uken kommet, og selv om jeg forventer å få billig testene i posten imorgen/onsdag, så endte jeg opp på apoteket idag og kjøpte en test (og den var ikke billig) he he, så selv om det er før ikm, så klarer jeg ikke holde meg lenger...så imorgen tidligt så er det test på gang. Har ett lite håp om at det sitter en spire igjen. Men vet av erfaring at dette ikke er så enkelt. Men krysser fingrene for at om ikke imorgen, men en av dagene blir et lite kryss. åååååååååååå er så spent bare!!! Lykke til resten av dere som venter:-)
malise Skrevet 20. november 2007 #63 Skrevet 20. november 2007 Hei alle sammen! Jeg har også ikm denne uka. På fredag.. Og jeg teller dagene. Prøver å ikke tenke for mye på det, men det er jammen ikke lett, når alt man vil ha er en positiv test! Har prøvd å bli gravid siden slutten av mars da jeg hadde en sa. Har hatt symptomer og vært sikker på at jeg er gravid de fleste pp'ene, så egentlig burde jeg roe ned.. Men neida, føler meg litt småkvalm og gravid som vanlig. Skal ikke teste før etter ikm. Mensen har vært veldig regelmessig, så om den ikke har kommet fredag, blir det test lørdag morgen. Masse lykke til til dere andre som drømmer om en baby!
håpefull og utålmodig Skrevet 20. november 2007 #64 Skrevet 20. november 2007 Hei alle sammen, jeg slenger meg også med :-) Har IKM en gang denne uken, ikke helt sikker på når. Testet positivt for EL på dag 16, og vi hadde sex på dag 14, 15, 16 og 18. Syns vi burde ha fått det til nå! Ønsker det veldig, men testet negativt på CB stavtest i morges (dag 31). Kjenner at pessimisten holder på å ta overhånd - men ble litt mer positiv etter å ha lest jordbærmammas gode nyheter! Jeg krysser fingrene - for oss alle :-)
malise Skrevet 21. november 2007 #65 Skrevet 21. november 2007 Dytter. Hvordan går det, jenter? Flere som venter på ikm? Har ikm fredag og er fryktelig spent. I natt våkna jeg 3:30, følte meg skikkelig uvel. Kvalm og vondt i hodet. Lå våken en halvtime. Opplevde også stikninger på høyre side når jeg var ute og gikk tur igår kveld. Krysser alt jeg har.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 21. november 2007 #66 Skrevet 21. november 2007 Jeg våknet natt til i går med en forferdelig kvalme..tenkte at det sikkert var mangel på søvn som var årsaken..Har vært litt nattevåk med 2-åringen som skal ligge begynne å ligge i stor seng i det siste:-)så tenkte ikke på dette som et symptom..men i morges var jeg skikkelig kvalm, varte et par timer..i tillegg har jeg kjent stikninger på venstre side i dag..Hmmm. Jaja, tror ikke jeg er gravid før jeg ser det..skal ta en CB digital i morgen..det står på den at den kan vise positivt 4 dager før IKM..Har IKM på søndag..Hvis den er negativ i morgen venter jeg noen dager før jeg tester på nytt hvis ikke TR kommer. Dere andre da?
katlinka Skrevet 21. november 2007 #67 Skrevet 21. november 2007 IKM igår eller idag... tanta har enda ikke vist seg. Har bestilt tester, så hvis TR ikke har dukket opp tester jeg antakelig til helgen (om testene er kommet da). Ømme bryst, stikninger nederst i magen, fysen og irritabel. Legger ikke så mye i det da det like gjerne kan være tante-symptomer. Er 1.pp'en dette, ble lite aktivitet (les: på dag 13 i syklus) så blir ikke så alt for skuffet om det ikke skulle ha klaffet denne gangen, tar det hele med stor ro sånn nå i begynnelsen.. Slik står det til her, venter fortsatt Ingen flere gravide uke-47ere enn Jordbærmamma enda?
oktober24 Skrevet 21. november 2007 #68 Skrevet 21. november 2007 Hei, folkens! Hadde ikke trodd dette skulle bli så spennende.. Hoff.. Jeg har hele tida sagt at jeg ikke vil stresse og kjenne etter symptomer og sånn. Tar det som det kommer. men.............. Siden mandag har jeg gått og vært småkvalm hele tida, i dag begynte det å stikke i puppene. Kjenner også disse berømte murringene i livmoren som så mange snakker om! haha...!! ER det virkelig så psykisk?? I går tok vi en graviditetstest, selv om jeg har ikm 24. Vi var såååå spente!! men den ble jo selvsagt negativ. Trodde kanskje jeg skulle bli litt mindre kvalm etter det, men nei! Sånn går dagene her hos meg! =)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. november 2007 #70 Skrevet 22. november 2007 Da er det altså to av 47 ikm`erne som har blitt gravide:-) Håper vi andre kommer full fart etter. Testet i dag på morgenurin 4 dager før IKM med billigtest..Dønn negativ, kanskje ikke så rart:-) Hadde faktisk en del symptomer i går, men i dag har jeg ikke kjent noenting til symptomene...Tviler på at det har klaffet for oss i denne pp dessverre...men jeg får smøre meg med tålmodighet..
oktober24 Skrevet 22. november 2007 #71 Skrevet 22. november 2007 hei, folkens! snart er uke 47 over, gitt.. ser en del har fått besøk av tr...stå på i neste pp!!! men fortsatt mange av oss som venter!! noen av dere med ikm i helga som skal teste i morgen? jeg skal teste før jeg drar på jobb i morgen!! er så spent..... har ikm på lørdag! krysser fingrene for dere alle sammen!
Meg, J & L Skrevet 22. november 2007 #72 Skrevet 22. november 2007 Hei!! Hadde ikm tirsdag, ingen TR og neg test.. Tenkte å teste i morgo tidlig eg òg Blir spennende oktober24 !!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. november 2007 #73 Skrevet 22. november 2007 Jeg blir med å teste i morgen tidlig, oktober 24 og vossafår:-) Da skal jeg ta en ordentlig CB test som kan vise positivt 3 dager før IKM. Har iKM på søndagen tror jeg.
Meg, J & L Skrevet 22. november 2007 #74 Skrevet 22. november 2007 ok aug-mamma *2 pp etter ma* ..gleder meg !!
oktober24 Skrevet 22. november 2007 #75 Skrevet 22. november 2007 så bra!!! det blir spennende! jeg har bare kjøpt den billigste testen på apoteket, husker ikke hva den heter. men det var ikke CB.. regner med at den funker bra! har dere noen symptomer da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå