Gå til innhold

Presentasjonsrunde;)


Puselure

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 36 og har termin 13. juni! Jeg er gift og har en sønn som blir 4 år i desember. Vi har prøvd å få nr. 2 i over to år, med en SA for 1 1/2 år siden, Så nå krysser vi alt vi har for at det går bra denne gangen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Juni-baby'08 her.

29 år fra Oslo. Giftet meg i september og venter nå vårt første barn:)

Termin 26. juni! Gleder oss og håper alt går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei jente på 29 som bor utenfor Ålesund sammen med samboeren min. vi har termin 21 juni. det er min første og hans andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er ei jente på 37, snart 38år.

Bor i oslo med samboer og en sønn på 1,5år.

Har termin 040708 men d blir keisersnitt pga komplikasjoner sist gang, så babyen kommer forhåpentligvis i juni en gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen;) Jeg er Jajatten, er 27 år og fra Østfold. Bor sammen med verdens herligste kjæreste og dersom alt går bra, blir vi mamma og pappa for første gang ca. 20. juni;) Lykke til alle sammen, blir spennende å følge hverandre her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er vicky1984... 23 år fra drammen... bor sammen med min forlovede på 21 år og etter 1.5 år med prøving klaffet det for oss også :)

har ei jente på 2.5 år fra før av så dette blir vårt første felles barn og vi gleder oss kjempekjempe masse :)

 

har termin ca 26.juni, men vet ikke helt pga jeg mistet i forrige mnd og rakk ikke få igjen mensen...

skal gifte oss 30.aug neste år forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei jente på 24 år fra kr.sand omr men bor nå i grimstad med min samboer gjennom mange år.

 

term er satt til 20 juni etter ultralyd i dag.

dette er vår første gang, og planlagt.

kjempe spennende, å litt skummelt og;)

lykke til alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Æ heite Livva81 og e 26år. Æ bor i Sandnes kommune ilagme min fantastiske samboer og vi vente vårres første lille:)

Termin æ har fått hos min lege e 20 Juni;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...