Gå til innhold

Presentasjonsrunde;)


Puselure

Anbefalte innlegg

God kveld :)

Månefisk her. Jeg er 28 år og bor i Oslo sammen med kjæresten min. Plutselig var vi gravide! Tok graviditetstest på tirsdag, og kan ikke si det har gått helt opp for meg ennå. Termin 10 juni hvis alt går som det skal. Vårt første barn :) Helt fantastisk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg heter Minni1978, er 29 år og bor i Oslo. Vært gift i to måneder og ble gravid på første forsøk. Jeg gleder meg såååååååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Venterførste5juni.

 

Så utrolig morsomt da! hvor i landet bor du? Er du heldig i fht. praksis osv.? Jeg har praksis nå og skal ha sist praksis i januar-mars. Skal sitte hjemme fra april-mai og skrive hovedoppgave. Så kan ikke få d mer skreddersydd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Månefisk:)

 

Måtte le litt her.

 

Jeg tok og testen på tirsdag og har ifølge terminkalkulator termin 10 juni:)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei alle sammen og grattulere så masse!

Tenke jeg skulle slenge meg på denne tråden jeg o..

*sommerfugl* er meg her inne (fant ikke på no beire) er 22 år, gift, en sønn på 3 fra før av og bor i Grimstad. Foreløpig termin er 15 juni!

Gleder meg noe helt fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Shewitch venter nr to (tror jeg det ble :P), og venter altså nr to. Er 26 år og har en sønn på 17 måneder. Samboer og bosatt i ei lita bygd øverst i numedalen ;) Termin 20. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ei lykkelig gravid og gift jente på 29. Bor i Vågå i Gudbrandsdalen. Dette er vårt andre forsøk.. Mistet første mann i januar 07 (ma) Skulle egentlig begynne med IVF denne mnd. Men klarte det utrolige å bli gravid på naturmetoden, selv om jeg gikk på nedreguleringsspray!!!! Bank Bank Bank i bordet for at spiren sitter denne gangen! Har termin ca. 16 juni 08!!

 

Lykke til alle sammen!

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er Maline, 30 år fra Kristiansand. Jeg har samboer og en sønn på 6 år. Det var overraskende at så mange allerede har funnet veien til juni-klubben (jeg som trodde jeg var så fryktelig tidlig ute.. ). Jeg har termin 8. juni, og jeg gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Sandefjord. Har det likt som deg. Er i psykitripraksis nå også skal jeg ut i hjemmetjenesten fra januar til mars. Og så er det bacheloroppgaven. Det passer jo bra, men håper jeg ikke blir alt for dårlig under svangerskapet. Har begynt å bli ganske kvalm for tida så jeg må kanskje si ifra på praksisstedet (veilederen min) sånn at de vet hvorfor jeg er smådårlig hver eneste dag:) Men har ikke sagt det til noen andre ennå, venter til etter uke 10 hvertfall slik at jeg er sikker. Syns litt synd på samboeren min da for jeg prater jo neten ikke om annet når vi er sammen.. Har du sagt det til noen ennå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen venterførste5juni.

 

Jeg har fortalt det til noen på praksisstedet, samt min far og mine søsken. Samboerens familie vet det også. Men er ikke noen av de nære vennene som vet noe enno. Klarte ikke holde meg...! Men er positiv til at ting går bra og har ikke følt meg noe spesesielt dårlig eller ikke hatt blødninger. Ska t legen neste uke! Du skal i hjemmetjenesten du ja.. da blir d jo litt kjøring og gåing i kulden! jobber selv i hjemmesykepleien og merker jeg ikke er like trygg som før. ( tror eg har blitt litt paranoid), mn er ik så greit me alle gamle i stoooooore mørke hus i Oslo! Eneste jeg merker er dårlig appetitt ( ik så mye som er godt lenger) og at jeg er litt trøtt og må tisse hele tiden. Du mp jo selv føle på når du skal si noe..mn kan jo tenkes at noen vil stusse litt hvis du må på do og spy..jeg fortalte d for en uke siden. liker å være åpen og ærlig :-) selvom det egentlig er litt skummelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg bor i bergen og er 25 år..Samboer med verdens mest tålmodige og snille mann..Har en gutt på 3 år som skal bli storebror i juni..Foreløbig termin er 2 juni...

Noen andre fra området som vil starte en liten babyklubb?+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag er Sofia 27 (er 27 år), er fra Sverige,bor i Oslo sammen med min sambo og har termin 6 juni enligt terminkalkulatorn her inne=) Dette var ikke planert,men er veldigt glad allikavell... =)hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!!!

 

Knertemamma her, er 25 år, har verdens beste sambo og en sønn på 11 mnd......og er ekstra-mamma for ei på 9 år.

 

VOPS!!!! så var jeg gravid igjen gitt.....hehe.....gøy det men ble veldig overrasket!!!!

 

TERMINEN er 14. juni!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift, 24 år og dette er førstemann. Bosatt i Oslo. Litt usikker på termin, men antar at det er 20 juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er Gina fra Fredrikstad.. Er 20 år(snart 21) og er gravid med min første! Er samboer med verdens herligste kjæreste:)

Har termin (ifølge Barnimagen) 3 Juni!!!

 

*Gleder oss veldig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Linn, fra Lillehammer. Jeg er 21år og er nå gravid med min første. Jeg og samboeren min prøvde i litt over en måned før det ble klaff, så vi var veldig heldige :-) Jeg har ikke vært hos legen ennå, men har antatt termindato 13.juni. Dette er spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg er 29 år, og samboer og jeg venter vårt første barn 6. juni :) Vi bor i Trondheim, men skal snart flytte litt utafor byen, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er turid frå vik i sogn.gift og 23 årVenter nr 3...

Har ei jente på 2 år og 7 mnd og ein gut på 6 mnd..så dette blir tette unger..Eigentleg ikkje planlagt men veldig gla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...