Gå til innhold

Presentasjonsrunde;)


Puselure

Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært moro å ha et forum for å fortelle litt om oss selv:)

 

Jeg er Puselure. Jeg er gift, 29 år og har en gutt på 19 mnd:) Bosatt i Trøndelag. Termin 2 juni.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Jeg er Babyendelig. Jeg er samboer, 29 år, og dette er vårt første barn!

Bosatt i Vestfold, tror min termin er 9.juni =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er venter på smulen. Jeg er samboer, 21 år, og dette er vårt første barn. Det er veldig etterlengtet. Da vi prøvde i nesten 2 år før smulen satt. Jeg er fra hedmark, og jeg tror terminen min er 1juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 24 år, forlovet og har en gutt på snart 11 mnd. Så dette blir litt tett!

Bor i Froland.

Jeg har termin 5 juni.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

 

jeg er kaalrot( av alle ting..). jeg har samboer,er 24 år gammel og er bosatt i oppland. i følge babyverden.no har jeg termin 3 juni. Skal til min første undersøkelse 9 0kt å få en mer konkret termin fra legen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er jeg:) Jeg er 24 år og samboer. Bor i Oslo. Har termin 3. juni.. Må bestille legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fått positive tester i dag jeg også. Er 29 år og bor i Akershus. Har en herlig samboer som jeg idag har overrasket med med gave (babybok for fedre, babyklær og en positiv graviditetstest) og middag ute. Han sitter nå og smiler, og er absolutt ikke trøtt, selv om klokka er mye. :-) Har termin 4. juni etter befruktningstermin. Har blitt gravid etter IVF forsøk, og dette var vårt 2. forsøk.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, jeg er 24 (snart 25år) er gift med verdens herligste mann. har to barn fra før, en gutt i himmelen (døde av sykehus tabbe) og en liten prinsesse på snart 1år og 2mnd.

 

jeg har termin 1juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

 

Jeg er 26år, gift med en flott fyr og har ei tulla på 20mnd. Har nettopp flyttet inn i eget hus på hadeland, veldig deilig! Har kommet frem til at termin er 6.juni.

 

Lykke til videre jenter!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg er 31 år, samboer, bor i Oslo.

Har forsøkt i neste 4 år, og nå er jeg 5 uker på vei. Beregnet termin til 6. juni.

Veldig spent, veldig glad, og tør ikke tenkt på annet enn at det skal gå bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg 34 og gift, vi bor i Akershus, og har ikke bodd her så veldig lenge.

 

Vi har to gutter fra før, på 4,5 og nesten 3, så dette blir nesten som attpåklatt å regne for oss! Terminen er 2. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Jeg er Miemamma, og kan endelig melde meg inn her! Har akkurat testet positivt, og min termin er 11. juni.

 

Jeg har samboer, er bosatt på Østlandet, og fra før har jeg en nydelig sønn på to og et halvt år. Derfor vet jeg at tiden vi har foran oss nå jenter er helt fantastisk :) Jeg gleder meg masse, og er om mulig enda mer spent denne gangen!

 

Gleder meg til å dele erfaringer med dere!

 

P.S noen som har samme termin eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sekstisju. dvs jeg er 40 år. Også gamle damer får det til he he. samboer, har et barn på to år og 2 mnd. og en fra et tidligere forhold, som nå har nådd myndighetsalder. Bosatt i Bærum. Jeg har termin 9. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gressenka2 fra vestfold,er 25 år og samboer med en fantastisk mann. Vi har en hærlig sønn på 17mnd. og gleder oss til og få en liten tassetusse;) det blir gøy og følge med på alle dere andre lykketil:har termin3juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er snart 35 år er gift og har termin 8 juni. Bosatt i Bergen.

Dette blir mitt 4 barn,og er ett IVF førsøk. De ande barna er 9, 7 og 4 år og alle har samme pappa. he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år og har samboer. Vi bor i sandnes. Jeg har termin 10juni. Vi har ei datter på 2 år og 4mnd.

 

Gleder meg masse til en ny liten baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 30 år og gift, Vi bor i Bærum. Etter mine beregninger har jeg termin 10 juni. Vi har en datter på 19 mnd.

 

Håper alt går bra!

 

Surreburre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Jeg er 29 år, gift og mor til en gutt på seks år og ei jente på fem, og nå kommer attpåklatten, termin 9.juli, sånn cirka...Vi bor på Sunnmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er ~SnartMammaTilTre~ Jeg er gift, og har to gutter på 5 og 3 år. Vi bor i Follo. Terminen er 08.06.08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...