Gå til innhold

Presentasjonsrunde;)


Puselure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er 25, gift og dette er vår første..hvis vi greier dette:-) mistet 3 ganger før, pga hjerteformet livmor, men har operert skilleveggen:-) skal ha 13.juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Netten79 her!Sambuer,28 år, og venter den første.Bur også på vestlandet...Ifølge kalkulatoren på BIM har eg termin 11 juni (når eg går ut i frå unnfangelse).Har prøvd i 2 år no,og endelig har vi klart det! Har ikkje testa med lege enda,men har time med jordmor om 3 dagar.Då får eg d bekrefta.

So kjekt at fleire har same termin da!Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andregangsmor78. Samboer, 29år Har en nydelig sønn som akkurat har fylt året (blir to ganske tette-som vi ønska). Bosatt i Midt-Norge. Termin 4.juni her inne, men tror kanskje 7.juni er riktigere pga lang syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) Gøy å se at det er flere som følte seg tidlig ute og var fra kr,sands område.. hehe...

 

tuttemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann... jeg er ei sørlandsjente på 23 år som har fått et pluss tegn på testen... så utroli moro:-) Er gift og bor i vennesla, som ligger rett ved kr.sand...

Trodde jeg var tidlig ute med å lage meg ei side her og sånn, men ser ut som det er flere enn meg som har gjort det!! :-) Dette er første barn, så det er skikkelig spennende... Jobber som førskolelærer, så jeg er vant til barn da, men ingenting er som å vite at en skal få sitt eget :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er Mali83 og klompen <3. Jeg er 24 år, samboer og student. Er nordmøring, men bor i Romsdal. Har termin 12.juni. :) Dette er mitt første barn, så jeg er veldig spent og gleder meg utrolig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!Nei, trur det er eg som er gift med han (verdens mest tålmodige og snille mann altså;-)).

 

Eg er Junebug, 23 år, og har nettopp funne ut at me skal ha baby 16.juni. Gifta meg i sommar med min elskede og er busette i Bergen. Litt fortumla begge to no- såg for oss nokre år som berre nygift, men me gler oss jo:)

 

Studerar ved HiB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er prinsessa05&spire i magen. Jeg blir 23 år nå i nov, samboer, vi har en jente på snart 2 år.. Bor i Vestfold.. Er barne og ungdomsarbeider.. Har termin 20 juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

God ide med å bli litt kjent :D

 

Jeg er snart 22 år gammel og venter mitt første barn, sammen med min samboer på snart 25. Vi bor i Bergen og har termin 12. juni. Foreløpig er jeg kvalm om kvelden, har ømme bryster og er litt mer trøtt. Og så har jeg fått en ting for tomater. Noe jeg ikke likte tidligere ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er "Larva". Jeg er 29 år, gift og fra Fredrikstad. Testet positivt på test om fredagen. Antar terminen er rundt 20. juni. Rart å tenke på.

Håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg er Blomst79.

Jeg er godt gift :) og vi har en liten gutt på 20 mnd. Bor i Tønsberg. Termin 4. juni, blir koselig med sommerbarn! (Sist gang snødde vi nesten inne med babyen og det var ikke gøy).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er liserenathe, og er 35 år.

Jeg tror terminen min er 15 juni , men skal til første legesjekk på førskommede fredag, så da får jeg / vi vite mer.

Vi bor like utenfor Bergen, nærmerer bestemt Frekhaug.

Det hadde vært gøy å truffet flere som bor rundt Bergensområde for å "mase litt" om vår felles skjebne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det allerede mange :-), trivelig!! Jeg er 29 år, gift og bor i Bærum. Har en gutt på snart tre, og forhåpentligvis et barn til rundt 20 juni-08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen...

 

Jeg er 31 år, samboer, bor i Østfold, har ingen barn fra før. Gravid for første gang. Termin er rundt den 20 juni ;) Gleder oss veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.....

Æ e ei jente på 25 år som bor i nord trøndelag sammen med samboern min....

Har en gutt på 7 år å en jente på snart 4 fra før.....

Å vente nr 3 i juni en gang trur æ...... (ca 15......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er nuffen og er gravid for første gang:) Tipper termin i begynnelsen av juni. Jeg er 28 år, og samboer med verdens beste mann! Vi har vært sammen i 12 år (!) og samboere i 7 år. Tida går fort....

 

Bor i Nannestad, Akershus. Gleder meg til tiden som kommer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var flere andre fra Bergen som presenterte seg. Jeg er 25, og har vært gift i 2 år. Skulle begynne å prøve nå i oktober, men naturen kom oss hvis litt i forkjøpet. Jeg har termin 14. juni. Synes en babyklubb høres kjempehyggelig ut. Synes det var ok at det var så mange på min alder her. Har ikke så mange venninner som er helt klare for baby enda. Laget en egen bergenstråd, så vi kunne samle oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg er "alle gode ting er tre". 31 år, gift og bosatt i Oslo. Prøvd i to år, og dette er vår tredje graviditet. 2 ma tidligere. Har vært på ul og det ser lovende ut. Termin 1. juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei!

Så mange det var her allerede! Gratulerer alle! :)

 

Jeg er 27 år,samboer,bor i sandnes, og har en jente på snart to år. Testet positivt idag, litt uvirkelig ennå... Skal ta en ny test på lørdag,bare for å være sikker...

 

Blir en spennende tid fremover!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er "Plutselig mamma". Jeg er samboer, 37 år og bosatt i Ås. Gravid for 2.gang nå, mistet i 11.uke i mai i år. Foreløpig termin 23.juni og veldig nervøs denne gangen.

 

Vi skulle ikke ha noe felles barn (min samboer har en gutt på 7). Trodde jeg var syk, gikk til legen og han informerte meg at jeg var gravid. Brukte mye tid til å venne meg til tanken, den siste uken begynnte jeg å se positivt på det hele. Da kom han/hun ut......

 

Nå ønsker vi dette begge to, veldig nervøs for å miste igjen. Liker ikke all denne ventingen....

 

Håper vi nå får med oss hele perioden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...