Gå til innhold

Presentasjonsrunde;)


Puselure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er "Andreforsøk"- fordi dette er vårt andre forsøk (hadde en spontanabort i januar) Er gift, og bor på Nordvestlandet. Har i følge babyverden.no termin 3.juni :). Har prøvd i over to år, så vi håper det går denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok graviditetstest idag og den var positiv! Jippi! :o) Ifølge terminkalkulatoren her på bim har jeg termin 10 juni.

 

Jeg er 22 år (veldig snart 23) :o) gift og bor på vestlandet.

Dette er vårt første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Lka85 og er 22 år. Dette er absolutt første gang jeg er gravid! Bor me samboeren min i oslo ( eg e fra bergen), og blir (forhåpentligvis) ferdig med sykepleierutdannelsen min i mai. Har termin 5 juni. Bare håper alt går bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taus ifra Møre og Romsdal:) 20 år og kjæreste. Skjedde litttt uventet! Men skjer det ikkje nåke verre her i verden enn att en liten bebis kjøme til verda so vekje ej!! :) No går ej rundt å strutta me en liten 6vekers'prins ( trur ej:) nedi magen! Gler mej kjempemykje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er" liten milimeter " jeg er 27 år, samboer og bosatt i oslo. Gravid for første gang og håper at milimetern vår kommer til å vokse seg stor:) jeg har termin 2 juni. Legetime neste uke..synes det er litt lenge å vente jeg...hadde vært godt å få det konstatert istedefor bare testen på hjemmebanen...eller testene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "gullet ventes 3.juni". Jeg er 28 år, har samboer og bor i Hedemark. Dette er mitt første barn, Vi gleder oss veldig, så vi håper alt vil gå bra.

 

Lykke til, til dere alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-) Jeg er Carmencita på 28 .Jeg bor i Bergensområdet og dette er mitt første svangerskap. Har i følge terminkalkulator termin den 13. juni. Gleder meg veeeeeldig. Positiv test i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også gift, også 29 år og også bosatt i Trøndelag :), nærmere sagt Trondheim. Dette er vår første :)

Termin 9.juni - ferskis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente 26 her, gift med verdens beste mann;O)

Jeg har to jenter på 9 og 6 år, venter nå nm 3;O)

Mere om meg kan dere lese på min profil.

Jeg er nå gravid på nytt, og term blir ca 12/06-08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lka85! Syns bare det var litt morsomt hvor like vi var. Er også 85 mod. bor med samboer, første gang jeg er gravid, er også ferdig med sykepleierutdanningen i mai, og har termin 5 juni. Hehe morsomt! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Vikkemor. Gift, 24år og venter på den førstefødte. Bor på vestlandet. Har i følge kalkulatoren her på BIM, termin 11.juni.

Samme som Miemamma =)

 

Gleder meg til å følge dere alle! Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

da var testen positiv og jeg håper det går bra denne gangen. Ville ikke sitte sist gang, men da var det nok ikke meningen.

 

Jeg er 28år og bosatt i vestfold. Har ei tulle på snart 3 år. Og har en fåreløpig termin 9 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Og gratulerer alle vakre vordende mødre:)

 

Jeg er 28 år og gift med mannen min på 24 år. Vi har vært sammen i 7 år og har prøvd å bli gravide i 2,5 år.

Hadde en sa juni 2006.

 

Startet utredning 25 september. Første undersøkelse. (men var allerde gravid...hehe uten å vite om det da selvsagt)

Tok en graviditetstest 3 oktober som var positiv.

Har kjent symptomer i 1 uke nå.

 

Og skal ifølge terminberegning her ha min førstefødte 10 juni 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 32 år og kommer opprinnelig fra en by i Nord-Norge. Bor nå i Stavanger og er forlovet. Venter min første etter 3 pp - termin iflg babyverden er 12.juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 28 år fra Oslo og har samboer. Venter nr 2 15 juni hvis alt går som det skal :) Har en datter på 1 år fra før. Så dette blir tett, men så vil de jo mye glede av hverandre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...