Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 29. august 2007 #101 Skrevet 29. august 2007 Hei igjen, Elisabeth. Min samboer jobber på Kongeskipet av alle ting. Så jeg er ikke så glad i Kongen for tida, hehe...Min kjærste må være borte fra familien sin for at han og hans familie skal kose seg med luksusen sin :-( De er innom Oslo (basen sin) én dag, før de seiler til varmere strøk. (er på norgestokt nå) Så kan si det sånn at forholdet vårt har blitt sterkere med åra. Hver sommer er han ca 5uker i Palma. Ikke langt fra Europas partyby nr...ehh..ja, Partyby hvertfall;) I år er det forandringer. Da skal de til Sardinia i Italia..mens jeg sitter STUCKED her hjemme!!!! BLÆÆÆ!! Vel, sånn er livet gitt... Og din mann da? Hvor jobber han? Og hvor i landet er du egentlig fra? Kjipt du hadde EL i dag. (?) Håper den ikke stemte!!!!!
Hera83 Skrevet 30. august 2007 #102 Skrevet 30. august 2007 Hei alle sammen!! Hvordan går det med dere? Er dere også på symptomjakt? Jeg har hatt stikninger i magen noen dager nå, men det toppet seg i går. Da var det et skikkelig stikk.. Og i dag kom det litt blod på papiret da jeg tørka meg. Kan det være en festeblødning?? Håper, men det er vel ikke så vanlig å få festeblødning...
Titter Skrevet 30. august 2007 #103 Skrevet 30. august 2007 Elisabeth: Joda, det er greit når han kommer rett hjem til eggløsning, for det er jo ofte ekstra mye kos de første dagene!! Men først er det IKM om en uke sånn omtrent.... Mali: Det der kan faktisk høres ut som en festeblødning ja! Har ikke hatt det selv, men skjønt ut fra andres beskrivelse at det er snakk om at det kommer bare litt blod og så slutter det...Krysser fingrene for at det er det du har hatt, og at du har en liten spire inni deg!! Når har du IKM? Jeg venter selv på IKM som skal være uti neste uke en gang... Sylusen min har variert med noen dager de siste gangene, men fra onsdag kan jeg i alle fall begynne å klø i fingrene etter å teste!! Det som er litt bra, er at jeg er på ekskursjon på fjellet fra tirsdag til fredag sammen med masse andre folk (og i telt), så jeg har bestemt meg for å ikke teste før jeg kommer hjem! Like greit egentlig, hvis ikke er jeg bare fristet til å teste for tidlig. Så da håper jeg selvfølgelig at mensen ikke kommer i løpet av teltturen, og at jeg får en positiv overraskelse når jeg står opp på lørdags morgen!! Men har ingen typiske symptomer, så vet ikke helt....
Hera83 Skrevet 30. august 2007 #104 Skrevet 30. august 2007 Det er veldig spennende, håper selvsagt at det er en liten spire som vokser inni meg, men tør ikke håpe helt ennå. Jeg har IKM ca 8.september, så da kan jeg vel begynne å teste et par dager før. Håper du er gravid da! Sikkert like greit å ikke ha mulighet til å teste før du kommer hjem. Fristelsen er stor men..
Gjest Skrevet 30. august 2007 #105 Skrevet 30. august 2007 Nå snakka jeg med typen! De er på vei inn til Kristiansund snart, er inne i morgen tidlig! Så da regner jeg med at jeg setter meg på bussen fra Ålesund i morgen etter skolen. Slutter kl 11.15.. Greit å ta bussen for jeg tar den gratis + at jeg får gjort skolearbeid på turen. Så ser jeg om jeg rekker å få en tøm og røm før de går ut igjen! Turen tar 4 timer, så det er jo ikke sikkert at jeg rekker det før de går ut igjen i det hele tatt. Så har jeg EL i dag, tror jeg! Ikke sikkert egget lever ennå når jeg kommer opp heller.. Tror dere at det går? Hadde jo pos EL test i går.. Nja..? Liten sjanse?? Ble helt stressa jeg nå!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 30. august 2007 #106 Skrevet 30. august 2007 Om du går på pernille.info elisabeth, er det en graf en eller annen plass som viser %-vis sjans i folhold til EL... Men selv om du har hatt pos EL-test, er det ikke sikkert du har hatt EL... Jeg hadde tre pos EL-tester før den ble begativ, og dagen etter steg tempen min... Hadde da i følge den statistikken 7% sjans for å være gravid, rakk sex morran etter dagen etter EL.... Jeg ble jo ikke gravid, men sjansen var jo der;) God tur til Krsund, den bussen har jeg og tatt endel ganger:) Ble aldri lesing på meg, jeg endte bare opp med at jeg sovna bare...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 30. august 2007 #107 Skrevet 30. august 2007 Mali: Er så spent på dine vegne;) Har stikkeingen gitt seg? Jeg vil nå tro det er egget som fester jeg. JIIIIIIIIIIIIIK!!!!!! Sååååå spennende da!!! :-D Elisabeth: God tur og ENJOY!!! (noen som har det,haha)
Hera83 Skrevet 30. august 2007 #108 Skrevet 30. august 2007 Jeg er utrolig spent selv, men prøver å holde beina på bakken sånn at skuffelsen ikke blir så stor hvis jeg ikke er gravid. Men det var veldig rart at jeg fikk et sterkt stikk i magen i går og dagen etter hadde det kommet lite blod. Det klaffet bra i mitt hode iallfall, men det kan jo være tilfeldigheter også. Det stikker ikke mer nå nei. Stakk et par dager før i går også, men ikke så kraftig. Håperhåperhåper Lykke til alle sammen!
Hemmeligheten Skrevet 31. august 2007 #109 Skrevet 31. august 2007 åå! det er så spennende. Jeg vil også ha pp denne mnd. .. hmm. Må vell bare vente på en mann. hehe.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 31. august 2007 #110 Skrevet 31. august 2007 Samme her TauZA;) BARE 45 dager igjen!!!!! :´(
Gjest Skrevet 31. august 2007 #111 Skrevet 31. august 2007 Jeg rakk det akkuratt!! ) Vi fikk 20 minutter sammen, og det var nok til å få et godt påfyll av svømmere, så nå er det bare å håpe at egget ikke var dødt. Men der er håp! Så nå har jeg IKM 16. sep, på bursdagen til mamma! Morelli: 45 dager er jo veldig lenge da!! Misunner deg ikke det ass.. Det er så kjipt å ha manne ute under EL.. TauZa: Det endte med soving på meg også! Jobbet med godt mot på vei opp, men ned igjen sov jeg nok blid og fornøyd.. He, he.. Mali: Så spennede!! ) Håper det er noe på gang da! Noen av oss gressenkene må da bli gravid!!! ) Masse lykke til!
Hemmeligheten Skrevet 31. august 2007 #112 Skrevet 31. august 2007 Jeg har faktisk bare 12 dager til han kommer hjem så det blir fint. men d skal jo passe med syklusen da. off. tøm og røm er jo litt frustrerende også da.
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 1. september 2007 #113 Skrevet 1. september 2007 Hei igjen, Har vist vært litt fraværende jeg! Hadde en fin tur til england, og håpet at jeg rakk EL. Jeg tror faktisk det, men vet ikke sikkert. En annen bra ting er at min mann endelig er kommet hjem! Det er så godt! Denne måneden hadde vi god sjangse til å rekke EL, vel og merke om den kom etter dag 18.. IKM for min del er vel rundt 5 sept, men jeg har jo meldt tanta på tur så hun skal ikke komme! Blir spennende dette.. Vet ikke om jeg har symptomer.. Litt trøtt, men det kan være årstiden. Ellers stikker det litt i siden, men det gjorde det forrige måned også - og det var uten mann!! Lykke til dere andre også!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 1. september 2007 #114 Skrevet 1. september 2007 Det blir nok "stjerneklart" for deg snart skal du se Tvi-tvi )
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 2. september 2007 #115 Skrevet 2. september 2007 Dytter litt jeg;) Bra med dere alle sammen? Sambo kommer hjem på onsdag en liten tur;) Blir til torsdag;) Men tror jeg har EL i dag!!! Uansett noen gode råd her som jeg kan "overraske" min kjære med da??? ;-P
maya80 Skrevet 2. september 2007 #116 Skrevet 2. september 2007 er laget en ny tråd for gressenkene for september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå