Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hei jenter! Hvordan går det? Jeg begynte på skolen i dag, og nå gleder jeg meg mer enn jeg gjorde før jeg begynte!
Hemmeligheten Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Så bra Elisabeth! Var bra info og kjekke folk da altså? Jeg var innom jobben. Det var også ok. Må på jobb i morgen også. Trodde egenltig ikke jeg skulle begynne før onsdag men sånn er det vell å jobbe i skolen. I helgen har jeg gått i fjellet, fra hytte til hytte. Det har vert veldig bra! Jeg tror ikke jeg er gravid. :/Ingen symptom. Bare som vanlig. Venter mensen den 23. august. Det er helt greit. håper på at det skal klaffe i oktober.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Ja, kjempebra info, og fikk sett på plann frem til jul nå. Masse å lese, men det blir bare bra det.. Er du lærer eller? Deilig med fjelltur da.. Jeg har jobbet! Tror heller ikke at jeg er gravid, kjenner ingen ting.. Det var en gang jeg følte med så gravid, men var jo ikke det da. For meg hadde det vært perfekt om det klaffet neste gang mannfolksluntra er hjemme..
Miss Misantrop Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Så spennende Elisabeth!!!! Ikke les deg i hjel da!!! Tenk så mye glede å nytte du vil ha av dette studie. Både personlig og karriere messig. Helsefag er virkelig spennende. Jeg ha funnet meg en liten internett cafe.. faktisk en homsebar.. men en ordentlig koselig sådann. Litt som Sjokolade koppen i Oslo. Han en fin dag.
Miss Misantrop Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Morsomt at tråd nr. 3 endte på 77 også. Så da har vi Tråd en 111 Tråd to 77 Tråd tre 77 Og så er vi i gang med tråd 4 Whow.. 265 and still counting...
Hera83 Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Heisann! Kjekt å høre at dere har det bra! Har det bra jeg også, begynner på skolen igjen neste tirsdag. Har ett år igjen av utdanningen nå, håper det går fort! Fikk mensen på "IKM", så nå satser jeg på at den er i rute etter pilleslutt. Blir ordentlige prøvere fra september av. Var snakk om at samboeren min skulle bort på jobb i morgen og i fire uker framover, men han har ikke hørt noe mer så da blir det kanskje ikke noe av.. Ha en fin kveld videre!
maya80 Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Hello Sambo kommer hjem på onsdag Hurra. Har ikke sett han på 4 uker nå så skal bli deilig. Er så deilig å vite att nå kan vi prøve igjen, om jeg blir gravid denne syklusen har jeg funnet ut att jeg får termin på bursdagen min om el kommer til rett tid. Ellers er det full pakke hele uka. Søker jobb som bare det for tiden, håper jeg snart finner en men skulle ikke være så vanskelig.
Hemmeligheten Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Jeg skal jobbe som spesialpedagog ved en barneskole.. Miss. hvor i verden er du? en øy langtvekk i stan? Mali- greit å vite at kroppen er i rute. Ikke lenge igjen til september:) Maya- heldig du som får mannen hjem! Lykke til med PP. Hvilke typer jobber søker du?
maya80 Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Jeg søker jobber som i matbutikk,eller andre typer butikker rundt på kjøpesentere. Jeg har søkt en jobb på ett hotell noe som jeg håper mest på siden dette kun er dagjobb pluss 4 helg å da blir det lettere å få opp kabalen når jeg er alene når sambo er borte å lettere å komme tilbake når vi får barn å, siden da jeg blir mindre avhengi av barnepass å div.
Gina73 (♂ apr 08 + ♂ feb 10) Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Hei Gressenker! Husker dere meg som var innom og fortalte om langt jobbopphold i Norge og veeeldig forsinket el? Jeg lovet å komme tilbake med rapport om hvordan det gikk, og jeg er GRAVID!!! Fant det ut i går (CD 81) og har gått med en herlig kriblende følelse i kroppen siden da. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Lykke til til dere alle sammen! Klemmer
Gjest Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye!! ) Så heldig du er! Er mannen din hjemme? Hvordan fortalte du det til han?
Gina73 (♂ apr 08 + ♂ feb 10) Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Ja mannen min ble vekket kl. 7 på morgenen for å få høre de gode nyhetene. Han jobber på restaurant så han jobber som regel til 22-23-tida på kvelden. Var litt tidlig å vekke ham...men han ble veldig glad og gratulerte meg. Jeg gratulerte selvfølgelig ham også. Etter at han hadde fått sove et par timer til vekket jeg ham til litt sengekos før han dro på jobben - jeg hadde fri fram til 14 så kunne kose meg litt med nyheten før jeg gikk på jobb som hjemmehjelp. Ble plutselig veldig obs på at vi gjør en del tunge løft så lurer på om jeg må fortelle det på den jobben ganske tidlig for å slippe de tungeste brukerne (har en annen jobb som er 70% på kontor så den jobben kan jeg jo ha ut svangerskapet). Det blir litt trist å ta farvel med dere gressenker! Syns dere har vært veldig hyggelige.
Hemmeligheten Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 ÅÅ!! gratuelere! Høres gøy ut å fortelle det til mannen. Jeg gleder meg til det er jeg som skal gjøre det.
Titter Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye!! Håper jeg snart kan følge etter....Du får gå foran å starte en gressenke-tråd på 1.trim da vettu, så kommer vi forhåpentligvis etter om ikke altfor lenge! Jeg begynner også på skolen neste tirsdag (den 21.)....skal bli litt godt å komme tilbake til hverdagen igjen, og til egen leilighet! Har jo vært på ferie hjemme hos foreldrene mine i nesten to måneder!! Og nå er sambo hjemme også, så det blir prøving for alle penga denne perioden!
maya80 Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer med graviditeten. Nå sitter jeg hjemme å tripper å venter på att sambo skal komme hjem i morra. Gleder meg sykt, nå sitter han garantert å drikker øl med gutta kom seg av båten i fem tia i dag.
Hemmeligheten Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 Alltid litt klibring i magen når han skal komme. Barbering, litt ekstra grooming både her og der.
Hemmeligheten Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 Så er det bare jeg som er alene akkurat nå eller? var så stille me oss.Min har vert borte i en uke bare fire igjen.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 He, he... Ja, ser nesten sånn ut! Det er noe spesielt det der når en går å venter på å få typen hjem, ja.. Vaske huset og barbaring og full pakke.. Du har jaggu lenge å vente, TauZa.. Det er bra mange uker! Jeg syntes at 4 uker er smertgrensen! Har gitt klar beskjed om at jeg ikke godtar noe lenger turnus, så han får ikke gå i ny jobb uten å avtale med meg! Min drar ut på tirsdag.. Begynt å gru meg alle rede!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 Hei hei jenter! Skal si d har skjedd store ting de få dagen jeg har vært borte!! Gratulerer til den gravide, og lykke til til oss som venter på IKM... Min er forøvrig den 21, og jeg kjenner ingen verdens ting Så har ikke helt troa... Ellers er alt bra på Dombås... Drar ut i felt i morgen og håper på fint vær... Selv om det ikke ser lovende ut... Håper soveposen er varm og at fyringsvakta gjør jobben sin:) Og at tiden går litt fortere så jeg får kommet meg hjem til senga mi!!! Kjipt å være vekke når gubben er hjemme, og han er nok reist ut til jeg kommer hjem! Men da er det en uke så er han hjemme og tre uker fri og forhåpentligvis får jeg EL før han drar ut.... xx Vi snakkes!!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 17. august 2007 #21 Skrevet 17. august 2007 Hei medsøstre. Nå er jeg tilbake etter nesten en uke på stranda. Og det har vist ikke vært så bra vær hjemme, så jeg føler meg ganske så privilligert! Så gøy at du er gravid Gina.. Var du det også når du trodde EL var forsinka? Lykke til på skolen, jenter. Nå er det midtveis i august og slutt på ferie, så jeg må bare komme i jobbemodus selv. Jeg tror jeg har EL om noen få dager, men hva hjelper det? Tihi! 4 ukers turnus er noe jeg bare kunne drømme om, selv om det er min smerteterskel også. Min kjære kommer hjem om ca 2 uker, og det begynner å nærme seg nå ja. Heldigvis. Det blir mye ordnings før han kommer, som dere sier; Rydding, vasking, barbering.. Skulle også tatt av meg 3 kilo!!! Men det går vel ikke på så kort tid. Hvis ikke dere har noen geniale triks??Skal tvinge meg selv til å spise sunt.. Ha en fin dag!
Miss Misantrop Skrevet 18. august 2007 #22 Skrevet 18. august 2007 En liten hilen fra Paradis... Solen skinner å jeg er på en kafe med internett. Gratulerer til Gina!!! Altid kos å høre at det klaffer. Selv er jeg uhyggelig lei av å være gressenke. Får bare jobbe skikkelig hardt så går tiden fort. Hvordan var 1. uka på skolen Elisabeth? Noen koselige med studenter?
Gina73 (♂ apr 08 + ♂ feb 10) Skrevet 18. august 2007 #23 Skrevet 18. august 2007 Hei **stjerneklar** og alle dere andre. Jeg var ikke gravid før for 2 1/2 uker siden da jeg hadde eggløsning. Jeg har tempet hver morgen og brukt fertilityfriend.com til å beregne EL og fikk tydelig temperaturstigning onsd 1 aug som betyr at EL var dagen før. Jeg har pleid å ha ca 12 dager mellom EL og mens og derfor var FFs råd at jeg testet mand 13 aug. Den morgenen våknet jeg først 4 og samlet opp litt morgenurin i tilfelle jeg ville teste. Etter å ha tempet i 6.30 tida og tempen hadde gått opp to centigr til, ble jeg helt varm inni meg, for jeg skjønte hva som holdt på å skje. En rask test viste en svak strek før de fem minuttene var gått som ble tydligere og tydligere. Nå har flere symptomer begynt å dukke opp som litt stikkinger ved livmoren, litt halsbrann, kvalme (ikke bare om morgenen) og litt trøtthet, men jeg tror jeg kan tåle ganske mye mer enn dette når jeg nå vet at jeg snart får et lite nurk i favnen. Det er så utrolig stort!!! Gled dere! Jeg unner dere alle å bli gravide - kanskje spesielt dere for jeg tror det vil gi dere mye om mennene fortsatt er ute på jobb lengre perioder. Mange klemmer
Gjest Skrevet 19. august 2007 #24 Skrevet 19. august 2007 Hei! Første uka gikk bra den! Ble kjent med noen jenter, pluss at der var ei somjeg kjente litt fra før. Men tungt stoff, har begynt med anatomi og fysologi nå, og det er ikke lett. Heldig vis har jeg vært borti stoffet før, så kan litt fra før. Kan tenke meg at de som komme rett fra VGS sliter ja! Ellers så nærmer det seg IKM, men jeg er igrunn 100% sikker på at det ikke er noe på gang.. :/ Noe som er skikkelig dumt, for samboeren har snart bursdag, så da hadde det vært fint å kunne fortalt det til han på den dagen.. Samboeren min drar på tirsdag, så jeg har begynt å gru meg til det! Men jeg får jo lese i fred da, så det er jo noe positivt ved det!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #25 Skrevet 19. august 2007 Forøvrig så vil jeg rette min sympati mot Veslejenta, som gikk 9 dager over IKM og var sikker på at hun var gravid, men så fikk hun mensen.. Må være utrolig kjipt!! Du får bare henge deg på videre her med oss gressenkene, Veslejenta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå