*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 19. august 2007 #26 Skrevet 19. august 2007 Hyggelig å høre fra deg igjen Miss! Hvordan går det med mannen? Skjønner du er lei gresslivet, det er jeg også. Men ikke for å være kjip jenter, men jeg har fått en stor glede i livet nå! Mannen min er på full fart inn mot havn i England. Og jeg fant ut at jeg fikk en stor grunn til å besøke min halvsøster og familien i England, og møte han på havnen.. Han kommer inn tirsdag eller onsdag, og jeg som håper EL lar vente litt på seg.. Er på dag 15 nå....!!! ÅÅÅÅÅ, tenk om vi greier EL! OG,- Jeg har ikke sett han på 2 måneder! Han har 2 uker igjen før han mønstrer av. Noen som vet hvor lenge egget lever? Og hvor lang tid det tar før sædcellene når inn til det? Jeg har kjent litt EL- murringer i går, og selvsagt nå som jeg skriver om det (...), men jeg har enda ikke fått EL slim.. Tror dere at det er sjangs.. ????
Hemmeligheten Skrevet 19. august 2007 #27 Skrevet 19. august 2007 Ikke for å drepe gleden men jeg tror jeg har lest at egentli burde sædcellene allerede være inne når eggløsning finnner sted. Men jeg er ingen ekspert altså..
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 19. august 2007 #28 Skrevet 19. august 2007 Ja, og jeg er veldig heldig hvis det skulle klaffe! Jeg hååååååper EL blir noen dager forsinka denne måneden!!! Eggløsning er hjertelig velkommen på onsdag eller torsdag! Kryss fingrene for meg, jenter!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #29 Skrevet 19. august 2007 Egget lever i 24 timer, så der er håp! Så gøyt at du får treffe mannen din! Det hjelper mye når en går og venter og venter det.. Jeg håper det klaffer slik at jeg får besøkt samboeren min nå også, etter jeg begynte på skolen, så er jeg avhenging av å besøke han stort sett i helgene.
Sharlis Skrevet 19. august 2007 #32 Skrevet 19. august 2007 Heia jenter:) Åååhh...jeg er sååå nervøs..,jeg og sambo prøver å bli gravide igjen etter at jenta mi døde i uke 24+5 ...så nå trur jeg at jeg er gravid igjen,men tørr ikke å tru det,for hvis jeg ikke er det blir jeg så lei meg:( Skal til legen i morgen,da får jeg vite om jeg er gravid eller ikke... Det er jo 40 dager siden første dagen på siste mensen... uff...vil så gjerne være det!!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 19. august 2007 #33 Skrevet 19. august 2007 Hei Sharlis, jeg har vel ikke hilst på deg før! Huff. skjønner du er nervøs.. Og jeg er lei for at du har mistet så sent.. Huff. Håper at du er gravid nå og at legen kan beroligge deg litt. Lykke til i morgen.. Og Elisabeth og Tauza, Takk for kryssehjelp! Trenger støtten til onsdag i allefall, så kryss og kryss - men IKKE beina! De skal ikke krysses! Hehe.
Sharlis Skrevet 19. august 2007 #34 Skrevet 19. august 2007 Tusen takk for god ord STJERNEKLAR:) Jeg håper testen er positiv...kribbler skikkelig i magen!! Hehehe...uff rart det her...jeg ville jo aldri bli gravid,helt til jeg hvart det tilfeldigvis.. Det er jo bare 3mnd å 14 dager siden lisja døde...såååå..vet det ikke er lenge siden,men jeg har slått meg til ro med at Sharlis Alexandra er der hun er..en liten engel som passer på mamman å pappan sin. Så derfor er jeg klar til å gå videre nå med Sharlis i hjertet mitt. Krysser fingrene her jeg ja,hihi Hva er din "historie" da?
maya80 Skrevet 19. august 2007 #35 Skrevet 19. august 2007 Her har jeg ikke vært på noen dager, sambo kom hjem på onsdag. Mensen kom på torsdag, så nå blir det venting på el å forhåpentlgvis blir jeg gravid denne mnd håpe håpe.
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 20. august 2007 #36 Skrevet 20. august 2007 Hvordan gikk det hos legen idag Sharlis? Det er ikke lenge siden dere mistet, huff. Men så godt å vite at hun her det godt der hun er. Det er jeg helt sikker på. Skal ikke se bort i fra at hun driver å trekker i noen tråder for å gi dere et barn til.. Maya, så deilig å ha din kjære hjemme! Blir han lenge eller? Det blir vel en skikkelig prøveperiode for dere da? Ellers; Så har jeg enda ikke hatt EL! Jeg har ikke tempet denne mnd, for jeg ble litt stresset av det, men vet sånn ca hva jeg ligger på før og etter EL, så da jeg tempet i dag tidlig er jeg sikker på at jeg ikke har hatt EL! Men tempen har heller aldri vært så lav, så håper ikke det er et tempdip før EL og at det skjer idag.. Har ikke EL slim enda, så jeg har litt vanskelig for å tro det.. Hvis man må ha det da. Så det er enda et håp om at vi rekker EL. Reiser som sagt til England i morgen for en "tøm og røm" som det vistnok heter. Han blir bare inne noen timer i havn, men forhåpentligvis kan vi rekke det..? Blir spent på hva morgentemperaturen min er i morgen da. Håper den fremdeles er lav..Og at den stiger på onsdag..! Fortsett å krysse fingrene jenter, og takk for hjelpa!
Titter Skrevet 20. august 2007 #37 Skrevet 20. august 2007 Skal krysse fingrene for deg stjerneklar!!! Langt å reise for en "tøm og røm", så vi får håpe det gir uttelling...! Selv har jeg eggløsning disse dager....har aldri brukt tester o.l. for å finne eggløsning, så jeg vet jo ikke med sikkerhet når den er... Prøvde å tempe en periode, men ble også stresset av det, så det kuttet jeg ut. Og når da tanta presterte å komme fire dager for tidlig forrige gang, har jeg i alle fall ikke snøring på når den finner sted...! Men heldigvis er sambo hjemme heeeelt til den 28.august, så da er det bare å stå på og håpe det klaffer! Ellers er det skolestart i morgen, og det skal faktisk bli godt med litt faste rutiner i hverdagen igjen (minn meg på om at jeg sa det om et par måneder når jeg sitter nedgravd i bøker og notater!!).
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 20. august 2007 #38 Skrevet 20. august 2007 Hahaha! Ja, jeg får også snart litt mer rutine. Studerer på siste året selv, håper jeg og sitter egentlig bare å venter på "ånden". Hahah. Lurer på om det hjelper å vente..! Så heldig du er som har han hjemme! Kos dere masse! Jeg hadde aldri reist så langt bare for en tøm og røm, men siden han nå kom så nærme norge og det var på tide for meg å besøke familien min der borte, kunne jeg slå to fluer i samme smekk. Og når det attpåtil ser ut til at EL er ganske nær, er det jo fryktelig spennende!!! Savner han fælt og han har vært borte så lenge. Men om to uker ca kommer han hjem og blir en stund. Heldigvis.. Lykke til med skolestart, Stjernetitter.
Hera83 Skrevet 20. august 2007 #39 Skrevet 20. august 2007 Skal begynne på skolen igjen i morgen jeg også. Gleder meg litt, men som du sier Stjernetitter, jeg kommer til å gå tilbake på det om noen mnd når jeg er stressa pga innleveringer, praksis etc! Har ett år igjen av utdanningen bare, så jeg regner med det går fort. De to første årene har iallfall gjort det. Når jeg ser tilbake på dem vel og merke... Samboeren min har fått en midlertidig jobb her hjemme så nå har han ikke vært borte på flere mnd. Men han lurer på å søke seg offshore på plattform, så jeg blir nok en gressenke igjen jeg også. Begynner prøvingen for fullt i september, så jeg håper han holder seg hjemme til da! Lykke til med babylaging alle sammen, håper mannfolkene deres holder seg hjemme til de "riktige" tidene.
Sharlis Skrevet 20. august 2007 #40 Skrevet 20. august 2007 Heia STJERNEKLAR:) Hvar til legen i dag..tok test,og den hvar POSITIV:) JIIIIIIPPIIIIIII:) Er så glad...når jeg fikk vite svaret begynte jeg å skrike av glede..Lille Sharlis Alexandra får en liten søster eller liten bror:) Jeg "snakker" med Sharlis Alexandra hver dag,og ber henne om å passe på lille søsteren/broren hennes som er inni magen min:) Så nå venter jeg på at sambo skal komme hjem,han kommer kl 16.00..(fikk med meg testen fra legekontoret),så har pakket den inn og skrevet en stor lapp om at han skal bli pappa på nytt:):) Gleder meg til han skal åpne gaven:) Håper det blir spire på deg å no..,skal krysse fingrene for deg:)
Hera83 Skrevet 20. august 2007 #41 Skrevet 20. august 2007 Hei Sharlis! Vil bare gratulere deg med graviditeten! Er kjempeglad på dine og samboeren din sine vegne!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 20. august 2007 #42 Skrevet 20. august 2007 åhhh!! Fikk frysninger nedover ryggen! Så utrolig fantastisk!!! Gratulerer så masse, og så utrolig godt det skal bli å fortelle det til din kjære!! Tusen takk for kryssehjelp, det må hjelpe!! Hihi..Håper vi slår følge på første tri.. Igjen, gratulerer så utrolig masse!
Sharlis Skrevet 20. august 2007 #43 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk:) Håper du(STJERNEKLAR) kommer i samme trimester som meg:) jiiippii:):)
Sharlis Skrevet 20. august 2007 #44 Skrevet 20. august 2007 Takk Takk Mali83¤høstprøver¤ Korslig dere er her inne:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #45 Skrevet 21. august 2007 Gratulerer, Sharlis!! ) Så heldig du er! ) Jeg ble gressenke igjen i dag, så for å toppe heile driden, så fikk jeg mensen også! :/ Dere som går på skole; Hva studerer dere?? Jeg bgynte på sykepleien forrige mandag -veldig intressant! Håper du får en fin tur, Stjerneklar, og at den får følger! Ingen reise er for lang når det handler om en tøm og røm under EL! He, he.. Vi er så desp... ) Jeg må vl ta meg en tur på besøk hvis de er inne sånn ca midt i syklusen.. Hvis de er inne da...
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 21. august 2007 #46 Skrevet 21. august 2007 Æsj, Elisabeth at den dumme tanta kom! Men da er du inne i en ny måned med mulighet, håper det klaffer for at dere kan treffes. Stjerneklar er snart reiseklar..¤spent¤! Håper han er i rute og inne i havn helst i dag.. Vet ikke om jeg har hatt EL, men håper ikke.. Tror heller ikke. Blir bare borte noen dager, så vi "treffes" snart igjen. Ha det fint så lenge, og lykke til dere andre!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #47 Skrevet 21. august 2007 Du får ha god tur, reiseklar! ;P Håper du rekker EL! Prates om noen dager da!
maya80 Skrevet 21. august 2007 #48 Skrevet 21. august 2007 Stjerneklar: han skal være hjemme i 4 uker så det blir enskikkelig prøveperiode her hjemme nå ja.
Hera83 Skrevet 21. august 2007 #49 Skrevet 21. august 2007 Hei Elisabeth (og alle dere andre)! Jeg skal bli vernepleier, så vi er i samme "bransjen". Begynte på 3.året i dag. Fikk mye informasjon om forskjellige mappekrav etc. Blir mye å gjøre, men jeg satser på at året går fort. Hmm... Fikk en svak strek på eggløsningstesten nå. Har hørt at noen begynner med en svak strek når de tester og fortsetter med sterkere og sterkere tester helt til eggløsningen kommer. Er det sånn for dere også? Ha en fin dag!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #50 Skrevet 21. august 2007 Hei! Høres spennede ut det yrket der.. Men er det rettet mot barn igrunn, eller hva? Jeg får så og si alltid sterkere og sterkere resultat på EL-testene. Husk å ta testen litt utpå dagen/kvelden, da hormoet blir laget på morgenen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå