vero:o) Skrevet 30. juli 2007 #76 Skrevet 30. juli 2007 krangler dere enda her da:) trodde dere hadde slutta jeg folk får jøre som de vill selv
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #77 Skrevet 30. juli 2007 Alle må få lov å ha sin mening. Men jeg tror nok alle vet at røyking ikke er bra for barnet. jeg la fra meg røyken da jeg fikk vite jeg var gravid, sliter litt men det blir bedre etter hvert. Når den værste røyktrangen kommer snikende, da går jeg meg en tur. Dette hjelper ihvertfall meg til å være røykfri. dette er bare et forslag, kanskje det kan hjelpe noen andre som er i samme situasjon.
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 30. juli 2007 #78 Skrevet 30. juli 2007 nå synes jeg det er på tide at alle hissige hormonelle damer innpå her bare roer seg helt ned.!Stress er ikke bra for babisen vet dere:). Alle vet det er skadelig å røyke under svangerskapet, men til syvend å sist er det et valg en selv tar, og krangling får ihvertfall ingen til å slutte! Dersom alle feier for egen dør og heller støtter hverandre kan vi få en kjekk og spennende tid sammen!
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 6. august 2007 #79 Skrevet 6. august 2007 vanskeli;) (va en spøk) tenkt på at hver gang du røyker får ongen din kramper? hehe, g foresten det var mangen flere døfødsler før...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #80 Skrevet 6. august 2007 Jøss, her var det mye grammatikkfeil. Ser ikke ut til at noen her har fullført barneskolen.
lillespirenmin Skrevet 6. august 2007 #81 Skrevet 6. august 2007 Jeg røyker, og ja jeg har dårlig samvittighet. men gud som det koker i hormonene deres da damer!:)og svært så mange anonyme det blir når folk begynner å komme med ufin uttalelser?
MC81 Skrevet 6. august 2007 #82 Skrevet 6. august 2007 Det er faktisk slik at det er skadelig for barnet å røyke under svangerskapet. Det er farlig å røyke og sove i samme rom som babyen etter fødsel! Slik er det bare, synd for de som enten ikke vil eller klarer å slutte å røyke, men det er faktisk forsket på og det er tidlig skader og senskader ved å røyke. Har selv røyket og sluttet for 1 1/2 år siden, hadde abstinenser i 2!!!! dager, hadde gjerne gjort det igjen hvis jeg hadde kommet i en situasjon hvor jeg var gravid og røyket. Så hvis man har så dårlig samvittighet som det virker som noen har så er det faktisk bare å slutte! Det er heller ikke rart at folk ser litt rart på gravide som røyker, ALLE i dag vet at det er skadelig og det virker faktisk veldig egoistisk og ikke slukke røyken når man blir gravid!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #84 Skrevet 6. august 2007 TIL DEG SOM STARTET INNLEGGET :ok.. hm.. hvor skal jeg begynne??? en ting jeg er dritt lei det er at alle sier..: ikke gjør ditt ikke spis datt. heregud.. det er ett slikt hysteri ang graviditet i dag at det ikke er sant.. alt er jo farlig og skadelig uansett hvordan du vrir og vender på det. ja røyk er farlig under svangerskapet og ja det styggeste som er er en gravid som røyker drikker eller misbruker narkotika i svangerskapet. men hallo??? tror du ikke folk vet det.. husker ikke hvem her som skrev det men det finnes egen røyke diskusjon og egen krangle side. jeg skjønner at du bare vil hjelpe for og ungå at folk går igjenom det forferdelige du har opplevd. men folk klarer faktisk tenke selv. de trenger ikke enda mer sorlig samvitighet for at de gjør noe "galt" i svangerskapet. jeg er så drit lei folk som lager ett rent hysteri ang graviditet at jeg tror jeg spyr. skjønner godt budskapet ditt... men.. likevell... folk er ikke født i går. og om hvem som røyker?? hvem som drikker kaffe.. ja osv... kan ikke folk få styre selv da? det er ditt svangerskap. din graviditet er det faktisk noe som heter...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #85 Skrevet 6. august 2007 Dere jævelige egoister som forgifter barnet i magen deres med røykskyen, hvem tror dere dere er, når dere angriper de som prøver å gi dere et godt råd om at dere ikke skal forgifte det stakkers ufødte barnet? Maken til agressive hekser, entent så er dere domme ellers så er dere så slemme og onde at dere burde ikke får lov å ha barn! Jeg mener dere er idioter, lite reflekterte som burde aldri får lov til å beholde barnet. "Mitt barn er faktisk frisk selv om jeg blåste røyk i hans blodårer" latterlig. Viste ikke det fantes så domme folk her i landet fysj. Og ja det er barn mishandling å røyke når man er gravid. Her kommer det et godt råd til dere: Ta dere en tur til Rikshospitalet og se resultaten av Røyking i svangerskapet. Hilsen glad i barn!
kokosyklus Skrevet 7. august 2007 #86 Skrevet 7. august 2007 Går det an å slette denne tråden? Skal den plage oss her inne i all fremtid? Hvilken idiot er det som henter frem en to uker gammel krangel og nærer videre på den her inne? Vi er ikke interresert i å høre på dritten deres! Ta en saklig diskusjon og signer med nicket deres, DA blir det spennende. Dette er jo bare tull. Ellers kan dere legge ut en ny tråd på røykesiden eller kranglesiden og gi folk inn der istedet! (Hey, denne kjeftinga fikk meg ut av kvalmen...er det derfor dere krangler jenter?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå