Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #26 Skrevet 29. juli 2007 jeg ønsker at en dame i din alder ville sett på livet med en anna mening. Men tydligvis er det ikke alle som vekser like fort.. takk for meg hilsen 1963;)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 29. juli 2007 #27 Skrevet 29. juli 2007 som jeg skrev i sted på den andre tråden; jeg slutta etter 10 år med røyking. og jeg må si; jeg er overrasket over hvor LETT det var å slutte!!! kan ikke forstå dere som sier at det er vanskelig å slutte! jeg røyka 10-20 sig om dagen i 10 år!! skjerp dere.. dere klarer 9 mnd uten røyk!! man skulle jo tro at barnet i magen er motivasjon nok til å holde seg unna røyken..?
Impulsiw Skrevet 29. juli 2007 #28 Skrevet 29. juli 2007 VELDIG enig med happy_girl!! Ville man blåst sigarettrøyk oppi ansiktet på et nyfødt barn?? Mange trekk, flere ganger om dagen - flere sigaretter?? Eller ville det vært barnemishandling?
Prinsesse Sophia Skrevet 29. juli 2007 #29 Skrevet 29. juli 2007 uff, man må nesten le litt av dette. Trodde dette var en nettside hvor vi skulle dele erfaringer, støtte hverandre og ha det hyggelig. Kall meg gjerne naiv:)
Bohema77 Skrevet 29. juli 2007 #30 Skrevet 29. juli 2007 Å røyke mens du er gravid er en mild form for mishandling, det fins jo verre stoffer man kan bruke som alkohol og narkotika! Men, er enig med førti at babyen velger ikke mammaen sin selv, og mamma bør ta hensyn og iallefall redusere røykinga under svangerskapet, noe jeg tror de aller fleste røykende blivende mødre gjør. Vi vil jo bare det beste for barnet vårt, men avhengighet er så vanskelig. Så røykende mødre, bare en liten reduksjon betyr litt. Det er som sjokolade, litt er bedre enn ingenting.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #31 Skrevet 29. juli 2007 Helt utrolig, at en dame på faktisk 40 år, kan komme med slike uttalelser!! Jeg blir helt sjokkert... `Ellers er jeg utdannet ved Universitetet i Oslo. Har en bachelorgrad i safunnsvitenskap innen psykologi og ledelse. Jobber i offentlig sektor.` Begynner tvile sterkt på denne utdannelsen du visstnok har her også... kan ikke påstå at det virker sånn. Du er vel en av de som burde satt dette i et annet perspektiv. Blir flau på dine vegne.
Impulsiw Skrevet 29. juli 2007 #32 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er flau over dine uttalelser også, så det går nok begge veier. Vi får nok være enig om å være uenig ANONYM!! Lett å kaste dritt når man ikke står fram med navn en gang. Sier mest om deg synes jeg.....
Impulsiw Skrevet 29. juli 2007 #33 Skrevet 29. juli 2007 ....og videre gå på personangrep, når du går tom for argumenter...herregud så barnslig...
kokosyklus Skrevet 29. juli 2007 #34 Skrevet 29. juli 2007 Det klarer seg, sa Gundersen, det greier seg med det!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #35 Skrevet 29. juli 2007 du som er 40 år,bør vel skjønne at vi som røyker har meget vond samvittighet...å vi trenger absolutt ikke sånne uttalelser fra sånne som deg...vi går til kontroll hos jordmor og lege,å iogmed at vi sitter her og skriver,regner jeg med at vi kan og lese også...å heftet vi får er jo proppet fullt av agenda mot røyking,om hvor farlig det er... det er jo en risiko for alt,til og med å være 40 år og gravid.. alt er farlig nå til dags... det jeg vil fram til er at fordi om vi er gravide å røykere er vi ikke dumme!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #36 Skrevet 29. juli 2007 Hmm... i og med at dette var den første uttalelsen fra meg, så er det litt merkelig at du kan påstå noe slikt, Eller hva? Selv om man er anonym, betyr det ikke at man står mindre for sine meninger. Jeg er ikke mindre anonym en deg, egentlig. Dette argumentet er for gammelt, akkurat som du burde være til å komme med uttalelsene du har kommet med. Latterlig! Og hvor er personangrepet?? At du virker som er utrolig tåpelig kvinnemenneske....ops, der kom det visst.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #37 Skrevet 29. juli 2007 Jo, det er akkurat dum du er!! For å ikke kunne klare å presse seg selv til å slutte å røyke når du er gravid, er rett og slett utrolig egoistisk. Hva får deg til å tro at det er verre for deg å slutte enn for oss som har gjort det?? Og dere setter dere så i forsvarsposisjon, fordi den dårlige samvittigheten deres tyter ut av ørene på dere. Blir helt dårlig av å tenke på den stakkars babyen!! Hilsen X røyker som er VELDIG glad for at jeg gadd(!!) å ta opp kampen mot røyken for dattra mi!!!!!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #38 Skrevet 29. juli 2007 begynner røyksuget å komme tilbake eller?? høres ut som meg når jeg er sugen på en røyk;))hahaha
sol og varme Skrevet 29. juli 2007 #39 Skrevet 29. juli 2007 oi oi oi oi oi oi oi..... blir jo helt oppgitt av alt jeg leser... har dere virkelig ikke annet enn å gjøre enn å sitte foran pc'n deres å krangle... herregud... få dere et liv!!!!!!! Det finnes egen røykedebattside for sånne som dere - røykere og ikke røykere.... Her er det jo ikke annet enn skittkasting til hverandre, og så skal man skylde på hormoner - vel, mulig å skylde på de - men skjerpings da jenter..... blir flau på deres vegne!!!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #40 Skrevet 29. juli 2007 Hehe!! Nei,kunne ikke hatt det bedre ) Og i tillegg en samvittighet ren som gull!! Hva med din??
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #41 Skrevet 29. juli 2007 La folk få diskutere da vel. Nå er jo du forbanna fordi andre diskutere noe du ikke liker?? Du trenger ikke å svare på denne tråden å være så "voksen". Kanskje folk må få lov å krangle litt.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #42 Skrevet 29. juli 2007 jeg har hatt min dose av dårlig samvittighet jeg... det har jeg gitt opp... jeg har barn fra før av jeg vettu...å vettu hva..han har ikke astma en gang.. å ikke er han liten,å ikke er han tett,å vettu hva..han var pinade meg den første i barnehagen på hans alder å slutte med bleie,begynne å prate... oij...å jeg som røkte i svangersakpet med han... er egentlig rart at han ikke er hjerneskadet...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #43 Skrevet 29. juli 2007 Blir helt dårlig av deg, AT! Og jeg har også sluttet og røyke, men dømmer ikke andre mennesker som noen av dere gjør her, blandt annet du. Bry dere for helvete med deres egne saker!!! Det er ikke deres sak i det hele tatt. Prøv å vis litt forståelse for medmennesker enn å dømme på den måten det gjør. Btw, såklart det kan være verre for andre enn det er for deg. Mange sliter med forskjellige psykisk problemer som gjør at det ikke klarer det. Røyken kan være avstressende! Og stress for baby er som sagt det verste den kan bli utsatt for, ikke røyk. Det er faktisk en grunn til at mange leger og jordmødre heller ber deg om og trappe ned, ikke slutte helt, fordi man kan bli veldig stresset av det. Noe som igjen kan føre til spontanabort. Så til dere som dømmer, SKAFF DERE ET LIV!!!!!!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #44 Skrevet 29. juli 2007 Tusen takk anonym;)) endelig noen som er normal i sinnet;)
sol og varme Skrevet 29. juli 2007 #45 Skrevet 29. juli 2007 kjære "anoym" - du har det kanskje ikke greit med deg selv, men jeg klarer faktisk å skrive uten å bli forbannet...-som du skrev... Jeg har styring på hormonene mine -kanskje mer enn det du har hihi... Så kjære lille kranglefant, ta en tur innom røykedebatten og ikke bruk opp denne siden på tull, er egentlig rart de ikke har laget en egen side for jenter med en smule for mye hormoner i seg det hadde vært siden for deg det ha en fortsatt fin kveld
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #47 Skrevet 29. juli 2007 tror det er 3 til 5 anonyme her.. jeg har bare komentert en gang..
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #48 Skrevet 29. juli 2007 Hvis jeg føler for å si hva jeg mener om folk som forgifter ungene sine med nikotin..Så gjør jeg det! ) Dette er noe som engasjerer meg, og gjør meg forbannet..Derfor skriver jeg her..Har aldri kranglet om noe her inne før. Og til btw.. Les hva du selv skriver..Takker folk fordi de støtter deg i røykingen..blir helt satt ut av det jeg!!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #49 Skrevet 29. juli 2007 Du bestemmer i alle fall ikke hvor jeg skal legge mine innlegg!! Ha en fortsatt strålende aften!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #50 Skrevet 29. juli 2007 Haha...syntes synd på deg, sol og varme:-) Har du ingen hormoner du da??uff a meg... stakars de rundt deg som må leve meg deg, for du lar nok hormonene gå utover de istedenfor et nettforum. De som tilsynelatende virker "blide" her, er nok de verste i virkeligheten. Jeg er forøvrig ikke samme anonym som du siktet til. Syntes bare litt synd på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå