Gå til innhold

Antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt seksuell omgang med 12 stk.

Jeg er nå lykkelig gift, og veit at min mann har hatt seksuell omgang med flere enn meg.

Enda vi begge har 2 langvarige forhold bak oss før vi ble sammen. (2-5 år)

Vi har en åpen dialog om det å ha hatt sex med andre, ingen av oss onevner antall eller hvordan og med hvem. Men vi begge er glade for å ha prøvd one night stands o.l for da veit vi hva som er best, og det er da å ha sex med en person han er glad i.

Det er jo selvfølgelig personer jeg kunne vært foruten og hatt samleie med, men alt i alt sitter jeg ikke her og angrer på noe som helst, er heller glad for at det kom noe godt ut av det, nemlig et meget godt sex liv med min kjære ektemann, :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21 og har hatt seks med 5 stykker.

1: one night stand

2: den første skikkelige kjæresten min, var sammen i 6 mnd.

3: ikke akkurat ons, men en jeg hadde sex med noen ganger i en periode jeg ikke var på jakt etter kjæreste.

4: var utro mot kjæresten min (nr 2), som jeg ble sammen igjen etter et havt år. Han var fortsatt dritt og etter ikke å ha fått kontakt med ham på en og en halv uke, var jeg på byen sammen med noen venner. En av dem utnyttet sårbarheten min og at jeg stolte på ham og vi hadde sex. Det varte i ca et halvt min, før han skjønte at det ikke var noe jeg ønsket.

5: samboeren min, som jeg nå venter det andre barnet med. Han er ikke spesielt fornøyd med "historien" min og hadde vanskelig for å stole på meg i begynnelsen. Jeg er hans første, men skulle ønske jeg ikke var det.

Angrer på nr 4, det er det eneste.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har hatt 12 stk på 12 år.

Alle one night stands bortsett fra to der jeg er i et forhold med den ene, og den andre har jeg hatt to ganger på 8 år.

Det er flere her som jeg kunne vært foruten.

Jeg har nemlig vært utro mot samboeren min med alle sammen...tror jeg har et avhengighetsproblem...

Samboeren min vet om to av de, som jeg fortalte selv, men valgte å ikke fortelle om flere siden han ble så såret..

Nå skal det sies at han har vært utro mot meg også siden starten, men jeg vet ikke oversikt over hvor mange.

Vi elsker hverandre tross alt, og vil bare ha hverandre resten av livet, selv om det nok kommer flere menn i mitt sexliv og kvinner i hans..

Skrevet

jeg synes dette ikke er noe som andre har rett til og si sin mening om så lenge d ikke går ut over dem! synes d er urelevant hvor mange sex partnere en har hatt og ikke hatt så lenge man er fortrolig med det selv...siden du spør så har jeg hatt ca 40 stk...ganske mange men

Skrevet

jeg har d like fint i mitt samboerskap som andre..er snart 22 og venter mitt første barn med han jeg elsker mest her i verden...kan vel ikke bli bedre en det?(ble to innlegg dette..trykka feil på det første)

Skrevet

Hvorfor i alle verdens dager burde man hatt fler sex partnere? Så lenge man får nytelse og det føles riktig i det forholdet man har så betyr ikke det en damn shit skal jeg si deg! Har selv hatt mange sex partnere. Og jeg kunne ønske jeg var foruten! Det handler om man respekterer hverandre og er ærlige. Da blir sexen god uansett! I min erfaring ihvertfall!

• 2 uker senere...
Skrevet

er så mange som skriver at de kun har hatt en kjæreste, og er stolt og bla bla bla.

Venninda mi ble sammen med kjæresten når de var 15, de var helt sånn hånd i hanske, men nå etter 10 år ble det slutt, og gjett om de "tar igjen".

Jeg har hatt 5 før min nåværende samboer, og er ikke stolt av de alle, men jeg tror det kan være viktig for mange å få utforsket litt, enn å gå å lure på : hvordan en annen partner ville vært osv.

Er ihvertfall mitt syn på det.

Er selvfølgelig kjempeflott at noen møtes først og er sammen livet ut, men det er temmelig sjeldent.

mvh

Skrevet

7 stykker. Er 23. Har hatt et forhold på 6 år og det jeg er i nå på 2 år. Aldri vært utro. Av disse 7 er en av de one-night-stand.

Hvor mange som er for mye? Kommer an på alder det da. Men personlig er jeg glad tallet mitt ikke overstiger 10 forskjellige og håper at det aldri vil skje. Samtidig som jeg ikke angrer på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...