Gå til innhold

Antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som de som har hatt få partnere ofte forsvarer det, og de som har hatt mange forsvarer det! Synes ingen trenger å unnskylde seg, uansett!!

Noen har vært single lenge, som kanskje fører til flere partnere, mens noen har hatt forhold, som fører til færre partnere.

Jeg for min del har hatt 2 partnere. "Debuterte" da jeg var 14 år.. Var sammen med en gutt i et halvt år, så vi endte opp med å prøve å ha samleie et par ganger. Men det var ikke noe storsvært nei..

Min siste partner, som jeg nå venter barn med, ble jeg sammen med da jeg var 15 år. Nå har vi vært sammen i 9 år, og har et veldig bra sexliv! Han hadde faktisk ikke hatt samleie, før vi ble sammen, selv om han var 18 år. Så vi har utviklet oss sammen på et vis, og jeg føler aldri noe savn fordi jeg ikke har hatt flere partnere. Synes det er noe såpass intimt og privat, at jeg tror ikke jeg hadde følt meg helt komfortabel med å ha meg med fremmede karer. Men hvem vet? Kanskje jeg hadde følt det annerledes hvis jeg hadde blitt single..Men det håper jeg ikke, for jeg har det utmerket slik jeg har det!:)

De som er skeptiske til de som har hatt bare en partner og giftet seg som 21-åringer, det trenger ikke være noen ulempe å ikke ha noe "erfaring" fra før, det skaffer man jo seg sammen! Tror ikke man blir bedre i senga av å ha seg med flere, det handler jo om å fungere bra sammen med partneren sin!

Og fungerer det ikke, eller at de føler behov for å ut i den store verden igjen, så er det ikke værre enn at de avslutter forholdet sitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt 3 jeg.

Barnefaren, ekssamboeren (var sammen i 3 år) og en "lekevenn".. Synes det er greit jeg.. er 22 nå og har ikke vært aktiv mer en 4 år så..

Men hva som er for mye og for lite er vel opp til hver enkelt det.. folk er forskjellige!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tror nok det har passer 70 (fra jeg var 16-25 år)... Jeg husker dem alle sammen, og det har vært en spennende tur. Nå har jeg vært sammen med min kjære i 8 år og kunne aldri vært han utro!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har hatt ca 25. Mye spennede sex, to på en gang ved noen anledninger også. Digg det.. ;)

Men jeg fikk ikke orgasme uten å fingre før med samboeren min -så jeg sverger til sex med følelser nå! :) Det er deilig det. :) Nesten som sexen automatisk blir god når en er forelsket og glad i hverandre, vi har aldri hatt dårlig sex.. :)

Morsomt med den "lene aleksandra"-spøken da! :) He, he.. :)

Skrevet

Både meg og sambo har hatt sex(sex som samleie) med 7 stk og begge har to forhold bak oss. Litt spaced det der faktisk.Både ONS og vært på gang med noen som jeg ikke ville bli sammen med for var ikke klar for noe forhold. Samme med han. Jeg angrer på den ene, der det ikke var skikkelig sex en gang, ikke noe godt, fort over å han hadde dame åaltdette gikk opp for meg etter tabben varskjedd. Utenom det er vi begge glad for at vi har sex erfaringer fra før å ikke kommer til å bli rastløs og vil teste ut andre sex partnere. Man behøver ikke å være deilig for å få sex. Men man får den beste selvtillitten ut fra reelle komplimanger uten at det blir noe sex utav det... Det viktigste for meg er at sambo min er tiltrekkt av meg og at ingen av oss skal ha sex med noen andre igjen fordi vi har hverandre og ett deilig, deilig sex-liv!!! Sex er garantert best med den du har følelser for å at den har følelser fordeg!!!

Skrevet

Øvelse gjør mester sier jeg bare, 20 stk akkuratt! Og det holder..

Skrevet

Hei. Ser på innleggene at det er ganske mange typisk norske folk : )

Overmoralske folk som forteller andre at "jeg har rett". Synes dere skulle skamme dere. Det må jo være opp til enhver hvor mange de vil ha sex med. Det er vel ingen som er bedre enn noen andre selv om de har en sexpartner vel?? Noen har stor sexlyst og andre har ikke. Slik er det bare.

Til dere som har funnet en ungdomskjæreste og bare hatt sex med ham, har jeg bare en ting å si. Dere topper skillsmisse statestikken.........

Skrevet

Hei du høymoralske norske tulling. Slike grå mus som deg burde vært sent ned til afganistan og blitt gifta med en der.......

PS: du er ekkel du.......

• 5 uker senere...
Skrevet

Ca 25? Både forhold og en-natts opplegg. Skammer meg på ingen måte!

Skrevet

Jeg er straks 21 og har hatt 2.

1. Eksen min som jeg var sammen med fra jeg var 16-19/20

2. Nåværende samboer.

Man er ikke nødvendigvis billig om man har hatt mange, og man er ikke nødvendigvis prektig (Eller "uerfaren") om man har hatt få.

Er man singel er det jo lov til å rote litt rundt, er man i fast forhold er som regel utroskap utelukket og lista blir dermed kortere.

Få partnere betyr ikke dårlig sex, jeg har ihvertfall MYE bedre sex og mer erfaring enn de av vennene mine som har hatt mange flere enn meg. I tillegg er det ikke noe minus å føle at man har funnet mannen i sitt liv når venner klager over alle idiotene som finnes der ute..

Skrevet

Sikkert hatt en 40 stykker, uten å ha talt dem. De aller fleste har jeg hatt da jeg var mellom 15 og 22 år. Har skjemtes utrolig mye over det da jeg var yngre, for det er mange der jeg ikke følte noe for, og som jeg egentlig vil glemme, men men... Fortid er fortid. De siste 10 årene har jeg hatt ca 3.

Jeg er 32 år.

Skrevet

Jeg og min samboer ble sammen når vi var 16 begge to.

Ingen av oss har hatt sex med noen andre.

Nå er vi 30- og har vært sammen snart 14 år- og vi har det fortsatt flott sammen:)

Det med å skaffe seg erfaring seksuelt- før man går inn i et langt forhold- tror jeg er oppskrytt.

Klart jeg har tenkt på det- om hvordan det ville være med noen andre...og han har tenkt- og vi har snakka om det.

Konklusjonene min er vel egentlig- at siden vi har vært sammen så lenge, blir vi tryggere og tryggere på hverandre ettersom tida har gått...og vet hva vi sjøl og den andre liker. Tror nok vi har mye mere utbytte av sex med hverandre- når vi er trygge på hversndre og kjenner hverandre ut og inn(hihi)

Tror at de som har mange partnere over kort tid- ikke rekker å bli godt nok kjent med hverandre i senga.....f.eks det å få orgasme når du samtidig er litt nervøs...det er vel ikke lett?(snakker om damene seff.)

Sex-livet vårt har gått litt i bølgedaler selvsagt...noe pga. svangerskap og fødsler- eller andre faktorer.

Men nå har vi sex noen ganger i uka...og jeg kommer ALLTID!!

Ville ikke ha bytta med noen i verden jeg- for jeg syns sexen blir bedre og bedre med tida:)

Skrevet

Ná har jeg lest en del av innleggene og synes det er trist at de som har hatt 1-2 sexpartnere fár kjeft fordi de ikke har peiling og jeg synes det er trist at de som har hatt hva de selv synes er for mange skammer seg over det! Det viktigste er jo at hva du gjór i óyeblikket er bra for deg. Dersom du forelsker deg i den fórste du treffer, hvem er da alle andre til á si at det ikke er riktig, at du skal kaste bort en bra person fordi du má ha sex med flere?? Og dersom du fóler at det lett blir "uónsket" sex av to ól for mye pá byen sá kanskje det er lurt á stoppe fór, men ikke skal deg over noe som ikke kan endres. Tenk pá det som "i óyeblikket var det riktig-erfaring" og se heller fremover.

Jeg er selv 31, har hatt rundt 20 sexpartnere over 14 ár og tenker ikke sá mye over det. Har ikke fátt spórsmál om det av min samboer og jeg er heller ikke interesert i hans tidligere erobringer.

Sá kos dere med sexen og bruk beskyttelse dersom dere ikke skal ha barn! Kjedligere á fá skadelige sykdommer etter 2 erfaringer enn á kose seg med 15!!!

Skrevet

Enig med anonym 18:51! Kjempetrist dessuten å se stoltheten lyse av innleggene til dem som har hatt en eller to, som om det gjør dere bedre enn andre! Det har faktisk så fantastisk lite å si hvor mange man har hatt sex med. Tenk å være skamfull fordi man har ligget med 20 menn i løpet av mange, mange år! Og tenk å bry seg med at en fremmed kvinne har lite seksuell erfaring!

Syntes det var en morsom tanke å få mange å sammenligne med, men dette ble jo bare moral. Fysj.

Jeg er 29 og har hatt sex med 14 stk siden debuten da jeg var 14. Angrer ikke på noen, kunne godt hatt fler. Men nå har jeg truffet ham jeg forhåpentligvis skal være sammen med resten av livet, så da er det vel stopp :-)

Skrevet

Jeg skammer meg ikke på noen måte heller, øvelse gjør mester sier jeg bare..

20 stk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Passerte vel 70 før jeg traff min kjære for seks år siden.

Er 30 nå.

Mye moro ;) Angrer ikke på noen så vidt jeg kan huske, hadde det ikke vært et par ganske lange forhold innimellom så hadde det nok vært det dobbelte.

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg er 18år. hatt sex med 48stk!:)

Skrevet

Jeg er 21 år og har kun hatt sex med samboeren min. Vi ble sammen da vi var 16 begge to.

Jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne at jeg mangler erfaring - fordi jeg kun har hatt en partner!? Og og si at man kun tilegner seg erfaring hvis man har hatt mange partnere?

For og si det sånn så har jeg og partneren min gjort mye jeg ALDRI ville tort og gjort på et ons. Vi kjenner hverandre og vet hva den andre liker, vi prater sammen og prøver nye ting stadig vekk.

Og jeg tør å påstå at jeg har mer erfaring enn flere med mange fler sexpartnere enn meg. Basert på historier fra venniner som forteller at flerparten av ons og korte forhold har vært dårlige erfaringer.

For meg handler det ikke om hvor mange man har hatt sex med men om man har bra sex eller ikke. Samboeren min og jeg har bare bedre og bedre sex etterhvert som tiden går...

Ikke skjønner jeg at man skal disse hverandre sånn her inne heller. Det viktigste er at man ikke gjør noe som føles galt og som man tror man kommer til og angre på. Jeg for min del har det perfekt nå og kunne aldri tenkt meg og hatt flere før min kjære. Og det er riktig for meg!

:)

Skrevet

Akkurat!

:-)

Hilsen anonym 14:28

Skrevet

Jeg er 25 og har hatt 10. Et greit antall syntes jeg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har bare hatt sex med 3 jeg...

Den første var en tabbe i fylla som 15-åring.

Den andre var jeg sammen med i 6 år

Den siste er han jeg venter baby med nå, som jeg har vært med i 5 år.

Er litt sånn at sex må innebære følelser jeg, kanskje derfor jeg har vært litt kostbar ;o)

Skrevet

Glemte å si at jeg er 28 år :)

Skrevet

3 inkludert mannen min. En one-night-affære, et forhold i 1,5 år og deretter mannen min som jeg har vært sammen med i 12 år nå. Ikke mye å skryte av altså - men nok til at jeg vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Sex er best når man kjenner hverandre godt og er trygge på hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...