Gå til innhold

Antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor står det mer respekt av folk som kun har hatt en sexpartner enn andre? Og til deg som skammer deg over å ha hatt sex med rundt 30 menn, hvorfor i all verden skammer du deg? Du har ingenting å skamme deg over! Er målet her å ha hatt sex med ferrest eller? Hvor gamle er dere egentlig?

Hvem her er det som har rett til å dømme andre eller "løfte et øyebryn" som en her skrev, fordi man har hatt sex med mange? Skam dere!!!

Det er ingen som vet noe om bakgrunnen for hvorfor en har hatt sex med så mange. Slikt beror ofte på tidligere erfaringer og opplevelser. Ikke alle har f.eks et like trygt og sikkert forhold til sin egen kropp og seksualitet. Det KAN være en årsak til mange sexpartnere. Voldtekt, incest og overgrep kan være grunner. Hvem kan dømme noen for det?

Selv er jeg 23 år og har hatt sex med nærmere 50 menn. Jeg har også vært utro mot tidligere kjærester flere ganger, jeg har hatt sex med menn som var i forhold og de fleste var one-night-stands. Skulle det si noe om meg kanskje? Jeg har vært seksuelt aktiv i 10 år. Først gang jeg hadde sex var jeg 13 år og ble voldtatt og misbrukt på det groveste, noe som har preget meg og ødelagt mye for meg. Burde jeg skamme meg? Vel, det gjør jeg ikke! Antall sex-partnere er ikke noe jeg skryter av, men det er iallefall ikke noe jeg er flau over. Så voksen har jeg blitt.

Min nåværende kjæreste vet hvor mange jeg har hatt sex med og det er helt i orden for han. Han har jo en bra lang liste selv. Vi elsker og respekterer hverandre og han har aldri tenkt en stygg tanke om meg. Så hvorfor skulle noen andre det? Det er jo han son kjenner meg. Poenget er at vi har et fantastisk sex-liv. Vi har så mye erfaring og er så modne at vi vet og kan snakke om akkurat hva vi liker. Så hadde det ikke vært for alle våre tidligere sex-partnere, hadde vi vel neppe hatt et så godt sex-liv! :)

Du er ikke noe bedre menneske om du har hatt sex med en, eller hundre! Vær stolt av deg selv! Det er uhyre viktig!

Skrevet

Dessuten har jeg et langt forhold på nesten 5 år bak meg, så blir vel en nesten 50 partnere på litt over 5 år! And I'm still not ashamed! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er enig med deg!

Min første opplevelse (ingen god opplevelse) var da eg var 14 år, og med en mann på 54 år. Så eg rekner ikkje han som partner. Eg skammer meg ikke over det, det er han som burde det.

Ellers har eg bare hatt sex med min samboer, men ser absolutt ikkje ned på folk som har hatt fleire..

Skrevet

Åhhåhåå..godt spørsmål..men hvem teller egentlig?

Jeg har ingen særlig lange forhold bak meg, så har vært mye singel og yr :) Har sikkert hatt sex med godt over 30 stk. fordelt på sju travle år - og selv om jeg sier nå at jeg kunne spart meg for en del av de, så ville jeg jo ha sex akkurat der og da, og det nytter ikke å sitte og gremme seg over sånt i ettertid. Jeg har nødvendigvis hatt mye dårlig sex - men jaggu har jeg hatt mye god sex og! Nå er jeg bare glad til at jeg flakset og fløy mens jeg hadde muligheten; setter også større pris på det unike og fine som jeg nå har med min partner, og ville ikke for alt i verden gått tilbake til det travle singelliv.

Måtte kysse en hel haug frosker - men jeg fant da prinsen min til slutt! :)

Skrevet

Hmmm er vel oppe i ca 50- 60 stk en plass:)

Skrevet

Antall partnere??

Huff mange:P

Over 30... husker faktisk ikke lengre, men sånn ble det siden jeg var litt

ung og gal og på jakt etter oppmerksomhet og kjærlighet da jeg var ung. Mange jeg angrer på, mange jeg hadde forhold til, mange ons.

Men alt det tøyset fra jeg var ung har gjort meg til den jeg er, og når jeg ser tilbake på det, var det bare sånn det ble. Ikke noe å gjøre med det i dag:)

Skrevet

Fem stykker.

Den første er far til mine to eldste barn.

Den andre var en ONS

Den tredje var jeg samboer med noen år.

Den fjerde var en kompis som "trøsta" meg etter brudd med nr 3

Den femte er han jeg venter barn med nå (og den beste på lista)

Angrer på nr fire, for det ble selvfølgelig ikke normalt etterpå :-(

Skrevet

Jeg har hatt sex med to. Min mann som jeg nå venter barn med og eksen min som jeg var sammen med i 3 år.

Unnskyld meg, men jeg kan ikke skjønne åssen dere som har hatt sex med så mange, tør å si det. Så ekkelt!

Hadde jeg hatt sex med så mange, hadde jeg vært flau!

Skrevet

haha....må slenge med med på denne tråden jeg og:)

svarer dere egentlig ærlig her??

har hatt 21 sex partnere! men over hvor mange år sier jeg ikke!

Skrevet

Jo, men over 20-30 forskjellige partnere? Det er vel litt drøyt?

Skrevet

slutta og telle for lenge siden, og nå ville jeg ikke ha sjangs komme på alle tror jeg - de som ligger langt bak i tid altså. er vel sånn 20-30 kanskje. lykkelig med sambo nå - blir aldri flere. De som er for mange er de du ikke ønsket i utg.pkt. de andre skal du ikke bekymre deg over!

Skrevet

Har hatt sex med ca 15-20 stk..Noen kunne jeg nok godt vært foruten.Men gjort er gjort..

Skrevet

kun 1 partner. og han har kun hatt med meg. ble sammen når jeg var 21,5 og han var 19,5. har nå vært sammen snart 7 år

Skrevet

Da fyller du snart tjueåtte og et halvt år da...gratulerer:-)

Skrevet

Har kun hatt 1. Har vært sammen i ni år, er gifte og venter barn nummer tre sammen:-) Syns jeg har gjort det rette, for min del:-) Og er stolt av det:-)

Skrevet

Jeg og min mann har vært sammen i ni år, vi er 26 og 29 år gamle. Er gifte og skal bli foreldre igjen for tredje gang om ca tre uker. Ingen av oss har vært sammen med noen andre, ville begge vente til den "rette" ville dukke opp:-)

Skrevet

Har hatt sex med 5 stk... er 23 år.

*Første var en eldre mann, som virkelig burde vist bedre.... (angrer ikke sånn på det, fordi det har bygd meg til den jeg er idag, men skjønner det bare ikke helt)

*Nr 2 var jeg sammen med i 3 år.

*Nr 3 var jeg sammen med i 4 mnd

*Nr 4 var en het flørt som ikke ble noe mer, men er gode venner idag.

*Nr 5 er min kjære samboer:)

Skrevet

3 stk,de to siste skjedde etter et oppbrudd med kjæresten jeg hadde vært sammen med i 7 år,og jeg MÅTTE jo ha sex med noen andre for som mange (venninner å sånt) sier,man må prøve se litt rundt for å finne ut hvem som er best osvosvosv....jammen sa jeg smør,den ene var en kjempe egoist,jeg holdt på å le meg ihjel da vi holdt på,å den andre hehe.....joda det var greit nok,men kan ikke si det ga meg optimal nytelse,ble sammen med eks igjen,og han er bare den beste(for meg iallefall) han vet hvirkelig hva jeg vil ha.Menmen de to andre var en morsom opplevelse:) Og de lærte meg at det handler ikke om å ha sex med flest mulig,men om å ha BRA sex!!

Skrevet

er 20 år og har hatt 3 sex partnere.

1: Bare one night stand, og som jeg angrer på i ettertid.. Var ikke NOE bra.

2: En sommerflørt hvor vi hadde sex den tida vi var på fereie sammen, men ikke kjærester etterpå.

3: min nåværende samboer gjennom 2,5 år. Vi har fantastisk sex, og skulle gjerne vært foruten de 2 andre :((( For det SUGDE.

Skrevet

Ble sammen med Mannen da jeg var 15. Nå er jeg 28 og vi venter vårt 2. barn.

Vi var de første for hverandre, og har ikke hatt sex med andre..

Klart det kunne vert spennende å vite hvordan det er å ha sex med noen andre...Men jeg er glad jeg har sluppet singel-livet.

Tror sexen blir bedre når man kjenner hverandre godt, og har tilgang på sex når man vil!

Skrevet

troe vi tar en rune rudberg her og sier 1001 1002 1003 haha.

Skrevet

Er 28 år og har hatt fire sexpartnere. Etter min mening er sex skikkelig elendig hvis det ikke er med noen man er glad i, derfor frister det heller ikke med flere:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har vel hatt en 15-20stk (eller har jeg fortrengt noen nå...) Disse var alle over en to års-periode før jeg møtte mannen min. Han har også ligget med en hel del, og det skapte litt vansker i starten av forholdet til oss dette :-( Mye usikkerhet, og flaue episoder...

Men nå har vi vært sammen i snart 10 år, og jeg må si at det blir bare bedre og bedre, og i tillegg er mannen min perfekt utstyrt, hihi. Ikke for liten, og ikke for stor :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...