Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hei Et veldig personlig spørsmål: (er det noen spørsmål her inne som ikke er personlige?:-) ) Hvor mange har dere hatt sex med og hvor mange synes dere er FOR mange for en jente? - Nysgjerrig -
PrincessElisabeth Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 hatt sex med 9 stk, og jeg synes ikke det er så mange, men det er jo over 5 år da. Men jeg synes det er for mange for meg, jeg har noen der som jeg ikke burde ha hatt på lista. Synes egentlig at det er det som dømmer om du har hatt flere enn du burde, hvis du angrer på noen av dem.
tjorven 1 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 jeg har hatt 19 partnere tror det er kunn 2 jeg har hatt sex med bare en gang... har ellers vært mest i forhold så det har blitt mange på kortere tid når jeg har vært singel. Jeg synes ikke det FOR mange, klart det er ett par jeg ikke hadde trengt å ha hatt sex med, men jeg har ALDRI følt meg billig og mere gått etter det jeg ville ha selv... (og fått det he he ) Så det kommer helt ann på alt finner mann seg 19 stykker halv fire i drosje kø så kan det være billig synes jeg, men jeg har sjelden hatt sex i fylla og alt har vært ganske så bevist, at jeg vil ha sex med denne karen og da har det gjerne pågått i en 1-3 mnd tid, men mere fucking good frineds forhold der jeg har gjort det klart at jeg ikke har vært ute etter kjæreste på det tidspunktet
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 tror det er 12. til resten av verden sier jeg 7... =P
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har gjort omtrent det samme. Er du i et forhold nå? Har du fortalt mannen din om hvor mange du har ligget med? Jeg tok en hvit løgn da jeg skulle fortelle det til min samboer, og slo av 4 - 5 stk.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 8. Over halvparten ONS. Ikkje heilt stolt av det, men men, gjort er gjort, og angrar eigentleg ikkje på nokon.
Fridulf Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Jeg hatt 1 sex partner og det er barnefaren! :-)
PrincessElisabeth Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Rita20 synes det er helt flott jeg, for jeg skulle ønske jeg hadde venta på min, men noen velger man desverre ikke selv, og jeg har desverre slik med 3 stk av mine.
Fridulf Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 hehe men jeg er nok den eneste i hele verden som går i treboksen med kun 1...lol
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Jeg har bare hatt sex med en fantastisk gutt! det er han jeg er gift med nå. vi er 21 år begge to! jeg syns det er nok med en jeg!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 7 menn, og det nok noen der jeg skulle vært foruten, men det er mange år siden, og kan jo ikke gjøre noe med det...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Unnskyld, men jeg blir faktisk litt skeptisk til framtida for to gifte 21-åringer der hun ikke har hatt sex med noen annen, og ser ut til å dyrke sin 21-årige mann.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Hmm.... Er nok over 30. Ikke noe jeg bryr meg noe særlig om. Nå man har vært seksuelt aktiv i 15-20 år så blir det faktisk en del etterhvert. Har nok vært i kortere/lengre forhold med over ti, vært stormende forelsket i ytterligere fem. Jeg synes ikke antallet spiller noen stor rolle, heller tidspersektiv. Har man sex med 20 i løpet av et år ville også jeg ha hevet øyebrynet mitt en smule. Har man sex med ti gifte menn synes jeg dette er verre enn om man har hatt sex med 50 menn/kvinner. Alt i alt, når man kommer i en viss alder så er ikke antall relevante lenger. Det er mange år siden det var et tema. Dette kan spores tilbake til da vi var fnisende tenåringer. Dette er heller ikke noe voksne spør om når de inngår et forhold.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har runda 30 og har 2 lange forhold bak meg. Min nåværende samboer og jeg har vært sammen i 8-9 år (mista tellinga...) og min forrige kjæreste og jeg var sammen i ca 7 år. Har dermed hatt 2 partnere. Min samboer har ikke hatt noen før meg, men det bekymrer ikke oss, vi har det supert og finner stadig på nye spennende ting med hverandre. Blanke arke osv...
Audacious Angel Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Så hyggelig å se at det er fler av oss... Mannen min og jeg har vært sammen i snart 8 år og gift i 1 år, vi er 25 og 26 år. Og han er min eneste og snart far til mitt andre barn. Han har hatt en partner før meg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #17 Skrevet 13. august 2007 Jaja,må jo si at de som har hatt kun en sex partner står det respekt av....det hadde jeg også,frem til var 24.da gikk vi fra hverandre etter 8 år...for å si det sånn,har blitt noen flere partnere etter det....
Kummin&Lillesel Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Hm, det kommer vel litt an på hvor "langt" man skal gå, før det teller som sex, da. Om man teller samleie.. så er det kanskje 6? Om man tar med litt "lettere" sengeaktiviteter så er det kanskje dobbelt? Jeg har ærlig talt ikke telt så hardt. Jeg har levd livet, gjort noen feil, og noen ting har jeg klart så bra, at jeg knapt kan tro på at jeg klarte det! Kjæresten min nå er verdens beste, og jeg elsker ham over alt på jord.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Uffda... Ser ut som jeg troner i toppen av denne lista. Har hatt sex med 29stk - men hadde jeg kunnet slette alle som ikke var verdt å huske pga mine egne eller partnerens prestasjoner,så hadde jeg vel verdt nede i 5stk. Trøster meg med at hvis jeg regner antallet sexpartnere mot det antallet år jeg har vært seksuelt aktiv,så blir det rundt 2stk i året. Det er jo ikke såååå galt da...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 Jeg har hatt sex med 3 stykker, hvor en av dem er min kjære som jeg har snart 3 barn med =)) Kunne jeg tatt tiden tilbake hadde jeg bare hatt sex med 2, men gjort er gjort. Han har tidligere bare hatt sex med en person utenom meg, og de var x'n. Så lenge jeg har han i livet mitt trenger jeg ikke noen andre =)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 jeg er 20, hadde sex første gang da jeg var 16.. og da jeg var 17,5 år hadde jeg fortsatt bare hatt 1 partner, og har vel ligget med 19 stk nå tror jeg det er.. det gikk litt fort for seg etter jeg ble singel... skal kose seg når man er ung...
barnnr.2 Skrevet 14. august 2007 #23 Skrevet 14. august 2007 kan ikke forstå at det står respekt av noen som har hatt en sex partner. jeg er overbevist at man må prøve seg litt og skaffe seg erfaring for å finne ut hvem man er i det seksuelle livet og hva men liker. har man sex med en, vet man jo ingenting om andre muligheter....
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #24 Skrevet 15. august 2007 Jeh har hatt litt åver 30.. Å skjemmes litt åver det..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #25 Skrevet 15. august 2007 Argh, det er vel bare et tall? Har vel hatt sex med 30-35 stk, i løpet av 15 år, så ca snitt på to i året. Men aldri med noen som var "opptatt"/gift (som jeg vet om da), og har ikke vært utro. Og det er viktigere synes jeg enn antall partnere. 6 lengre forhold, 3-4 hete flørter, et par "fucking good friends" og et par ONS. Nok til å gjøre meg veldig trygg på meg selv, hva jeg liker og ikke liker og til å gjøre partneren min trygg på seg og til den fantastiske elskeren han er. Han hadde bare hatt 2-3 korte forhold/partnere da vi ble sammen, og uten min trygghet og erfaring kunne det lett blitt kun med en dårlig ONS. Men i stedet fokuserte jeg på at han var villig og ivrig og lot meg lære han å bli kjent med meg og min kropp. Har hatt veldig bra sex tidligere også, men aldri de orgasmene jeg har nå! Et høyt antall partnere tidlig i livet kommer gjerne av at man vil prøve litt forskjellig, eller teste grenser, eller rett og slett ikke er så vant med at man plutselig får oppmerksomhet fra gutter og forveksler lyst med andre sterkere følelser. Husker det var litt kult et par ganger at jeg faktisk klarte å på DEN typen på kroken, men glemte gjerne at han fikk meg også, og at mannfolk (nesten uansett alder?) stort sett er villige til å pule hva det skulle være... Lykke til til alle som har hatt en partner og er fornøyd med det sexlivet de har, og krysser fingrene for de som enda ikke har funnet en de vil ha! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå