Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 24. juli 2007 #76 Skrevet 24. juli 2007 Du er stor på ord....men lite ydmyk! Takker for meg, nå skal jeg ut i skogen på tur.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #77 Skrevet 24. juli 2007 de som kjenner meg sier jeg er veldig ydmyk
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 24. juli 2007 #80 Skrevet 24. juli 2007 KJære mamma til stor og liten! Kan vi ikke avslutte hele tråden...vi er forskjellige....mener forskjellig. Vi kunne sikkert holdt denne diskusjonen oppe til det uendelige. Jeg er enig i mye av det du sier, men også kjempe uenige i annet du sier...men hva kan vi gjøre med det? Ikke noe!! Lykke til videre...nå må jeg få meg en joggetur før pappa'n og babyen kommer hjem fra tur...for da må jeg ut med puppen min....så god tur i skogen til meg. Ha en fin dag!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #81 Skrevet 24. juli 2007 Det er helt greit at vi er unige,men jeg mener fortsatt det jeg mener og der er ikke noen som har klart å argumentere godt nok for at jeg skal skifte mening.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #82 Skrevet 24. juli 2007 sikkert ikke mulig å rikke deg heller....uansett
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #83 Skrevet 24. juli 2007 vel,det er det vist argumente og bevisene er gode nok. Jeg er den første til innrømme at jeg har tatt feil,hvis jeg får bevis for det.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #84 Skrevet 24. juli 2007 tror dette forumet er vanskelig til det...hadde vært lettere om man satt i samme stue og diskuterte dette på en ordenltlig måte. Så mange misforståelser det kan bli i en tråd som dette fordi vi forumerler oss ulikt og det kan lett få en annen betydning. Men sånn er det vel bare. Men sikkert ikke noe poeng å "overbevise" hverandre. Tror alle her inne er skjønt enige om at alt kan gjøres forskjellig m.v uten at noen av oss blir dårlige omsorgspersoner av den grunn....går JEG fra babyen min er den hos en jeg stoler på...men når vi leser i media om folk som går fra baby uten barnevakt...ja, da kan vi diskutere med den mora..hehe...for vi leser jo om sånt..særlig i ferietid, fulle foreldre i syden m.v...Virker som vi her inne er omsorgsfulle personer og jeg kaller ikke en mor som får barnevakt for sin baby en natt er dårlig mor...men en mor som går fra barnet sitt for å feste på byen...ja, da kan vi snakke....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #85 Skrevet 24. juli 2007 Enig med deg anonym at det er bedre å ta diskusjoner under fire øyner,da det kan bli mange missforståelser her, på grunn av fomuleringer og tolkninger. En annen ting,jeg har ikke en eneste gang sagt her inne at noen er dårlige mødre.Greit jeg har nevnt at noen som gjør enkelte ting ikke burde ha barn,uten at jeg skal komme inn på det her og nå,men aldri sagt at et bestem nick er en dårlig mor.Å uttale seg om det,ut fra det en får vite her inne er vanskelig.At en kanskje kan si at ting er uansvarlig,umoden osv,er jo en helt annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå