Gå til innhold

Nå er jeg blitt alenemor :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer han å sove om natten????

Han må seriøs være et dårlig menneske, uten ære og moral.

Han fortjener deg ikke. Du vil komme over det her, ja det vil du, og en fin dag blir du glad at du er blitt kvitt ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror ikke mannen din har fått akutt kalde føtter eller noe lignende? Høres slik ut på meg. Siden du sier du ikke kjenner han igjen. Gi han noen uker eller mnd. så sitter han nok gråtende på trappa.

Ta en dag av gangen, ikke gruble på fremtiden. Brikkene vil gradvis falle på plass. Enten du blir for deg selv, eller om du velger å ta han tilbake.

Skrevet

Ta han tilbake ?????

Ai,ai, ai en som behandler henne som dette fortjener virkelig ikke å bli tatt tilbake noengang.

Håper virkelig at hvis han kommer gråtende tilbake, at hun er sterk nok for å avvise han. Ingen fortjener en slik behandling, mannen er en drittsekk med stort D.

Skrevet

%¤##&/!!!!

At det er mulig!

Vel, nå vet du åssen han kan være så da er det ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å komme seg videre. Det har jo kommet noe godt ut av det, barn, og du har et liv foran deg fylt med muligheter.

lykke til :)

Skrevet
:( Tenkte på deg i går :( Huff så trist. Er jo helt utrolig at han ikke dukket opp i dåpen. Hva sa tre åringen din?
Skrevet

Merkelig fyr! Dette er jo som tatt ut i fra en film!!!

Ikke mye ansvarsfølelse fra din mann, uansett så hadde jeg jo trodd at han ville stille i dåpen og hjelpe til!!!

Høres helt sjokkerende ut!!

Skrevet

huffameg.. tenkte sånn på deg når jeg leste om alt dette forrige gang.. helt utrolig hvordan noen kan oppføre seg. du har det sikkert helt ubeskrivelig grusomt nå, ingen som ikke har følt det kan forstå hvor vondt det er. ønsker deg alt godt, og håper virkeli du kommer over dette! har du noen rundt deg som kan hjelpe deg?

vansklelig å få hverdagen til å gå rundt i disse dager tenker jeg.

huff ¨å huff

sender deg masse gode tanker!

Skrevet

Uff for ett mareritt!!

Har du samboerkontrakt? Og dere står begge som eier av huset? Da skal alt deles 50-50 trodde jeg. Om huset er verdt noen millioner skal du ha halvparten!

Ville ha ordna mest mulig mens han var i syden! Undersøkt.

Lykke til videre, dette klarer nok du bedre enn mange av oss andre!

klemmer fra

Skrevet

Vet du, jeg fikk vondt i magen da jeg leste dette!

Jeg føler virkelig med deg!

At et forhold ryker etter at man har slitt, det er en ting! Men dette er virkelig usmakelig! Lurer virkelig på hva som rører seg i topplokket hans nå!

Jeg håper for din del at du er sterk og ikke lar deg knekke av dette. Han er faktisk ikke verd det!

Ønsker deg og barna dine lykke til!

Skrevet

Var det du som hadde ei datter på 2,5 år og en liten en som skulle døpes ja,fy for en oppførsel,åsså ikke komme i dåpen til sitt eget barn det er feigt.

Høres ut som hans familie vet noe ja,siden de ikke reagerte på at han var borte,må ha vært en vond dag for deg,men nå kan du være glad over at han er døpt og at det er overstått.

håper du kommer over det og får det bra!

Skrevet

Håper inderlig du har noen og støtte deg til i denne vanskelige perioden?!

Han har nok forandret seg, og jeg tror at noe kan "skje" med menn etter å ha opplevd en far som endret seg totalt og flyttet sammen med elskerinnen sin. Siden har han hatt store depresjoner, det ble selvfølgelig slutt med elskerinnen og han har hatt mange korte forhold etter dette. Han har endret verdier og atferd og vi kjenner han som en helt annen person i dag enn vi gjorde tidligere... Han viklet seg inn i en forelskelse midt i en krise og det tror jeg ikke hans (utad sterke, men) innad svake person tålte...

Du har lov til å være forbanna og trist, og det er lov til å søke både trøst og hjelp. Barna dine vil ha sin egen oppfatning når de blir eldre, det viktigste for dem nå er å få kjærlighet, enten fra mor, besteforeldre, tanter, onkler osv.

En annen ting - jeg syns det er temmelig bedritent av familien og stille i dåp stumme og vel vitende om at de vet noe som ikke du vet (de kunne ikke vite at du hadde funnet det ut). Jeg hadde ikke klart det om jeg var i hans fanilie... Hva i all verden sa du til din familie da?? Jeg hadde blitt sjokkert om jeg kom i en dåp og barnefaren ikke var til stede.

Stor klem og lykke til, du kan ihvertfall vite med deg selv at du er der for barna dine, det er mer enn han kan si.

Skrevet

Fy for en forjaevlig kar!!! Du skal ha all aere for at du klarte aa gaa igjennom barnedaapen alene. (Hva slags mann kan klare aa ikke gaa til sitt eget barns daap? - rimelig blaast i hue, og det maa nok den roeya han har vaert med vaere ogsaa)

Haaper du har god stoette av venner og familie rundt deg, og jeg sender deg en diger troeste/stoette klem.

Store klemmer fra

Skrevet

Får helt tårer i øynene av denne historien og alle støtteerkleringene.

Ønsker deg masse lykke til fremover og håper du får masse hjelp og støtte fra familie og venner i tiden fremover.

Når det gjelder den hjernedøde eksen din håper jeg han ligger våken om natten og at det nye forholdet går til h...... innen kort tid, så kan han leve med skammen over hva han har gjort.

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...