Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg skrev tidligere om at jeg fant ut at mannen min er utro med felles venninne. Hadde barnedåp i går, det gikk i grunnen greit for han dukket ikke en gang opp der. Da vi kom hjem ved 18 tiden hadde han hentet saker og ting og skrevet en lapp om at han visste jeg visste det nå. Han skrev ikke at han er lei seg eller noe og han vil ikke snakke med meg enda sa han. Han vil skilles. Jeg vet ikke hvor han er nå men antar at han er med henne, Noen av mine venninner sier de har hørt at de har reist til syden sammen i dag, Noe har skjedd med han for dette er veldig ulikt han,jeg kjenner han ikke igjen i noe av dette her :-( Familien hans spurte lite etter han i dåpen så det virker som de vet noe om dette. Vanskelig for meg å spørre de siden vi har så dårlig kontakt fra før. Men min familie spurte hele tiden... At han ikke kom i sønnens dåp sier sitt om han, æsj at jeg har ordnet barna mine en sånn far!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Fy faen for en respektløs dritt. Du kommer til og få det så mye bedre uten en slik mann i hus. En ting er og være utro og slikt men og ikke komme i sin egen sønn sin dåp nei fy faen!!!!!!!!!!! En slik person som har så lite respekt for deg og barna sine fortjener ingen av dere, og du vil klare deg så mye bedre uten en slik dritt.
Nit@™ Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Kom ikke i sin egen sønns dåp en gang. Håper inderlig det er fordi han skammer seg over sin egen oppførsel. Sender over en stor klem til deg!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Huff stakkars deg... Håper du har gode venner og familie rundt deg som kan støtte deg nå. Utrolig dårlig gjort av han!! Og venninna deres. At det går an..
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Kjære deg, at det går an, for en møkkafyr! Du har vår fulle og hele støtte om du skulle trenge noenting, hva som helst! Tilla & familie.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Uff det hørtes ikke mye moro ut!! Han hørtes ikke helt god ut han nei!!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 *kremt* Du er fremdeles ikke anonym vet du... Bare sånn at du har muligheten til å bli det!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Det som er synd er at jeg på mange måter er avhengig av han økonomisk... Jeg har ikke råd til å beholde dette huset alene så nå må vi flytte også :-(
1litenOg1Stor Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Høres ut som dere har det bedre uten han,for en dust. Kjempebra at du står på for barna dine og gjennomførte dåpen, det står det respekt av synes jeg. Lykke til videre!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 For en drittsekk. Stakker deg. skjønner ikke åssen han kan behandle deg slik. blir lei meg på dine vegne. men du har det bedre uten den dritten. håper han angrer og skjønner at det var deg han ville ha...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Vel, om dette er sant så har du det ganske mye bedre uten en sånn dritt. Tror ikke jeg hadde giddi å ofret dem en tanke engang.. og for en venninne da. Noe har ikke skjedd men han, annet enn at han sikkert har forelsket seg hodestups i denne dama da. Det kan jo gjøre hvem som helst rar. Det å ikke dukke opp i sin egen unges dåp og la deg sitte der med hele familien hans er bare lavmål... vær glad du er kvitt han.
Piipii Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Så du har ikke hørt noe fra han???? Herregud for en fyr, går det ann da?????
Bellanotte Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Har fulgt med historien din og jeg blir så fryktelig lei meg. Dette er skikkelig triste greier. For en ordentlig drittsekk. Det er ikke lett når han ikke engang vil snakke ut og ta det litt rolig. Også reise bort på en slik dag med den nye dama, utrolig. Det sier mye om han. At du klarte å ha selskap tross alt dette er helt utrolig. Men ikke ta på deg et glad ansikt når du er lei deg. Mamman har lov til å vise at hun er lei seg hun og. Barn blir mer urolig hvis man sier noe annet enn hva kroppen viser. Ta en dag om gangen, er mitt beste råd. Hadde vært fint å få litt hjelp nå da av familien din....
Lykkelige pija Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 syns du e tøft som holdt barndåpen i går.. Du bør være stolt. Han skulle kommet til finnmark en tur så skal vi se om han hadde gjort d flere ganger. D sir nokka om han har han ikke kommer i dåpen til sønn. Håpe du sa til din familie sannheta om han.
Dollywood Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 egoistisk drittsekk. en annen ting, han er jæ...... feig!!! torde helt sikkert ikke stille opp i dåpen! liten mann stakkar deg, du har all min sympati! klemmer
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 De fleste som blir alenemødre må flytte fra huset. Det går så fint så. Du får OS, barnebidrag, stønad til å betale en prosent andel av barnehager, dobbel barnetrygd osv. Dere greier dere helt sikkert, pluss at det lønner seg faktisk å jobbe litt og motta redusert OS. Slik får du mer utbetalt.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. juni 2007 #18 Skrevet 18. juni 2007 Uff, føler virkelig med deg!! Fatter ikke at det går ann å oppføre seg sånn!! Og å drite i sin egen sønns dåp, en sønn som han selv maste seg til å få... HELT UBEGRIPELIG!!! Nei, du har det helt klart bedre uten han! Sender over en skikkelig stor trøsteklem, og husk, vi er her for deg vi her på dib!! Ps. Du fortalte vel folk i dåpen som lurte, hva han hadde gjort?? Jeg hadde virkelig fortalt alle for en vanvittig stor drittsekk han er!
Expat Skrevet 18. juni 2007 #19 Skrevet 18. juni 2007 Det går fader meg ikke an. Advokat I DAG! Dette bør han brenne i helvete for, og om ikke annet, i rettsalen og lommeboka. Synes så inderlig synd på deg! Kan din mamma ringe hans mamma og spørre hva som foregår? Eller en liknende parallell mellom familiene? Høre med jobben hans? Tusen millioner klemmer fra
Ådæven Skrevet 18. juni 2007 #20 Skrevet 18. juni 2007 DENNA GUBBEN BØR FÅ SJEKKA SKALLEN.FØTTE FAEN TE SVINERÆPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bæremeisen Skrevet 18. juni 2007 #22 Skrevet 18. juni 2007 Uff, mannfolk er noe dritt enkelte ganger. Respektløse og feige... Ønsker deg masse lykke til, det blir bedre... Trøste klem
SurreGuri Skrevet 18. juni 2007 #23 Skrevet 18. juni 2007 Herregud jente!! Dette var virkelig knusende trist å høre, du må virkelig ha det vondt inni deg! Fy faen for en pikk!! Ja jeg beklager, men jeg kjenner at jeg ble kvalm nå på dine vegne! Er det mulig at disse to har gått bak din rygg og gjort deg slik til latter, så har de faen ikke "guts" til å face deg etter at de er blitt oppdaget, bare rømmer til syden liksom, mens du sitter der med HANS barn...Hvor faens gamle er de????!!!!! 14? Nei ærlig talt, dette er han tap, og som du vet, forhold som starter uærlig og i utroskap varer skjeldent ALDRI, Du vil komme deg igjennom dette og når deres forhold går føyken så kan du bare gni deg i hendene..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2007 #24 Skrevet 18. juni 2007 Altså ærlig talt.. vi bor ikke i USA her, der konene får betalt etter hvor ufin mannen deres er.. Det blir som alt annet tvunget familevernkontor, fordi det må de så lenge de er gift, da får de meglingsattest om de ikke kommer til enighet om barna, også blir det rettsak eller meklingsmøter om barna. Det gangner ingen å ikke komme til enighet der.. og ser bare ille ut for den som drar det lengst. Dessuten får hun betalt barnebidrag etter antall barn de har sammen og hans lønn.. IGJEN ikke ut ifra hva han har gjort mot henne... Herrefred!!
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 18. juni 2007 #25 Skrevet 18. juni 2007 FYTTIKATTA altså, så ufattelig gumpent gjort. At noen kan få seg til noe sånt er jo helt ubegripelig!!!! Han burde skamme seg, den skitne, ekle eks-mannen din. Føler så med deg! Synes synd på deg, for du har det helt sikkert ikke lett nå, men du får det helt sikkert mye bedre uten han fremover. Å lå ikke stille opp i sin egen sønns barnedåp, nei da har han jammen sunket dypt. Aldri hørt om makan! Ønsker deg og barna dine alt godt fremover. Håper du har godde venner og familie som stiller opp for deg nå. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå