(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. juni 2007 #51 Skrevet 16. juni 2007 Er han hos foreldrene dine??? eller mente du sine? Tror jeg hadde ringt å sjekket om han var der gitt.. Ville vel antatt at han er hos dama han har hatt seg med jeg... Og var det ett sånn fylle-knull? Eller noe som har pågått som en flørt en stund? Jøsses. Kjenner jeg er sååå sint og kjenner dere ikke engang. Huff.
Gjest_1001 Skrevet 16. juni 2007 #52 Skrevet 16. juni 2007 Fy faen for en drittsekk av et mannfolk da!!! Han skulle hatt JULING! En gang er en gang for mye, det er helt sant. Utilgivelig! Har du med deg barna eller er han hjemme med dem nå? Uansett! Stor trøsteklem!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #53 Skrevet 16. juni 2007 takk alle sammen:) snille dere:) vet jeg skal komme meg gjennom dette..men nå føles alt bare helt JÆVLIG!!!! hvor skal vi bo? hva skal vi gjøre med guttene?? 50-50? eller skal jeg ha de 100% og han bare helgene..osv...er helt lost nå!!!!! har heldigvis verdens beste foreldre,som kommer til å hjelpe meg 100% nå
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #54 Skrevet 16. juni 2007 nei jeg har reist til foreldrene mine. han er i huset vårt... jeg aner ikke om det var fylle-knull eller hva det er..tror egentlig ikke jeg vil vite det heller..men han sa det hadde skjedd for ca 6 uker siden!!!!!!!!!!
Kludrepluten Skrevet 16. juni 2007 #55 Skrevet 16. juni 2007 Fy faen for en idiotmann. Så på profilen at du var gift med verdens herligste manns, da lurer jeg jaggu på hvordan verdens værste mann er. Mange klemmer til deg. Godt du du har foreldre som stiller opp og hjelper deg nå! Så kan han bare kysse seg selv der solen skjelden skinner... Stå på!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #57 Skrevet 16. juni 2007 ja jeg vil og bare si tiden leger alle sår...huff du har det sikkert forferdelig nå...tenker på deg og ønsker deg masse styrke og mot...
Luca Skrevet 16. juni 2007 #58 Skrevet 16. juni 2007 Næmmen herregud så trist! Anbefaler deg til å ta et glass vin eller to, trekke pusten og ta det litt med ro, og få med deg mannen din til familieterapi av noe slag. Har ingen erfaring med utroskap, men tror det er dumt å handle hals over hode. Tenkt igjennom alt, på hva du har osv. Få han til å gjøre det samme, og håp dere kan finne en løsning. Dere har jo tross alt 4 barn sammen. Lykke til!
Expat Skrevet 16. juni 2007 #59 Skrevet 16. juni 2007 Sa ham med hvem? Iallefall, anbefaler deg å ta kontakt med advokat på mandag, om enn for å forhøre deg om hva du har rett på nå... Fellesferien begynner veldig snart... Og du vil vel ikke sitte helt pengelens... For en situasjon... klemmer igjen
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #60 Skrevet 16. juni 2007 trodde jo jeg var gift med verdens herligeste mann da..men så feil kan man altså ta gitt!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. juni 2007 #61 Skrevet 16. juni 2007 åh! sorry, jeg leste han er hos foreldrene mine..Hehe. SYnes det var litt merkelig liksom. Skjønner godt at du dro dit. *klem* Nej, jeg bare tenkte det kanskje spilte en rolle for hva som skjer med dere i fremtiden liksom. Om du kunne tilgi liksom. Jeg leste innlegget ditt til kjæresten min og han mente det var forskjell iallefall. Om han hadde sneket og drevet på med ei over tid, eller om det var et engangstilfelle. Jeg vet ikke om det hadde gjort noen forskjell om jeg var i din situasjon men... og iallefalll ikke siden det er han som ber om pause. Han ber jo ikke akkurat om godt vær heller. ISJ. For en røre. Det er vondt når det står på, og kan ikke love deg at det går over fort. MEN det finnes helt fantastiske menn der ute som ikke driver med slikt tull bak ryggen til samboeren sin og barna hans. Masse godklemmer til deg.
'utakknemlig bitch' Skrevet 16. juni 2007 #62 Skrevet 16. juni 2007 Huff så fælt.. men kjempe bra du har foreldre som stiller opp for deg.. *trøsteklem*
1litenOg1Stor Skrevet 16. juni 2007 #63 Skrevet 16. juni 2007 Vil bare sende en trøsteklem! Elendige mannfolk altså. Bra at du har foreldre som stiller opp!! Lykke til!
Loli Skrevet 16. juni 2007 #64 Skrevet 16. juni 2007 Stakkars deg! Trøsteklem til deg, det der er ikke lett:( Men...synes alle råder deg til at det liksom er helt finito!? Vet det er mange tanker som svirrer, men som det blir sagt over her så går det faktisk an å tilgi. Vet om flere hjem der dette har skjedd og ekteskap som aldri har vært bedre etter en real oppvask! Sier ikke at utroskap er greit i det hele tatt altså. Men husk at dere har fire barn da...og etter en stund vil dere kanskje klare å komme gjennom dette...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. juni 2007 #66 Skrevet 16. juni 2007 .. men om han ville hun skulle tilgi han så hadde vel han bedt om godt vær og ikke en PAUSE? Huff... .
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #67 Skrevet 16. juni 2007 Må bare henge på de andre her, for en drittsekk! Stakkars deg, men bra du har foreldrene dine. Tenker på deg i alle fall.
Loli Skrevet 16. juni 2007 #68 Skrevet 16. juni 2007 Joda, det har du rett i. Men han er jo sikkert forvirra og fjern da siden han har gjort det han har gjort. Men med litt tid vil kanskje både han og henne innse at ekteskapet kanskje er verdt å kjempe for...? Vet ikke jeg...men ingen ekteskap er uten uværsskyer enten det er utroskap eller andre saker. Og noen ganger må man kjempe mer enn andre ganger. Om man ser på skillsmissestatistikken så gir folk kanskje opp litt fort uten at jeg skal dømme noen for det. Alle har sine byrder...
Tante Sofie # Skrevet 16. juni 2007 #69 Skrevet 16. juni 2007 Uff, drittmenner som gjør slik! Sender støtte-vibber til deg!
yinyang Skrevet 16. juni 2007 #70 Skrevet 16. juni 2007 Trøsteklem til deg. Og du fortjener bedre... Når den tid kommer, og du må tenke på fordeling av barna, ikke ha 50/50. Det er egoistisk av foreldre, og altfor tøft for barna. De vil få to liv, en uke her og en uke der. Med venner, skole, barnehage og alt. Når de blir større kan de få reaksjoner og adferdsvansker av ett så delt liv. Men at de har kontakt med far, er viktig, og annenhverhelg f.eks, skal ikke skade, så lenge de har sine senger, sitt rom, sin mamma, i sitt liv i hverdagen. Ta imot hjelp. Tiden framover er tøff. Og det er flott at dine foreldre er der for dere. Du vil merke at du bare eksisterer en stund fremover, ikke lever. Men du må stå opp hver dag, for ungene, og gi ditt. Det vil etterhvert bli lettere, og du vil klare det! En lang prosess, men si til deg selv at du er sterk, og at barna er verdt all smerten. For dere skal leve lenge og godt. Velkommen inn i forum for aleneforeldre, hvis du har noen spørsmål
Patetica fåkksi Skrevet 16. juni 2007 #71 Skrevet 16. juni 2007 Trösteklem til deg glansvask, vet ikke hva jeg skal si... annet enn at jeg haaper du kommer deg helt fint over dette og at du blir kjempelykkelig en vakker dag.. Litt klisjé men jeg önsker deg og barna dine det beste, og haaper det gaar fort over.. Klem!
Elektra Skrevet 16. juni 2007 #72 Skrevet 16. juni 2007 Håper d ordner seg for deg. Synest du skal gi han en mulighet til å ordne opp, dere har tross alt fire barn sammen. Utroskap er ikke verdens undergang, mange som faktisk klarer å rydde opp i forholdet og få det bedre etterpå. Når det er sagt vil jeg poengtere at jeg ikke på noen måte er for utroskap, men nå er skaden skjedd og gjort er gjort. Ingen er perfekt.
Maisie Skrevet 16. juni 2007 #73 Skrevet 16. juni 2007 Han var utro for 6 uker siden? Og minste din er 1 måned? Han var utro før minsten ble født, altså? For en dritt! At han ba om pause, hadde jeg tolket som om han ikke var sikker på om han ville forsette ekteskapet. Og at han hadde vært utro i tillegg, bekreftet det jo bare. Og skikkelig dårlig gjort av han å si det på sms. Du må jo være i sjokk nå, stakkars. Sånt unner man jo ingen. Bra at du har foreldrene dine å støtte deg på. Som Elektra sier, dere har jo fire barn sammen. Finn ut hva som gjorde at han var utro, og finn ut om du/dere vil forsøke å reparere forholdet eller gå hver til sitt. Stor trøsteklem! Det ordner seg nok, skal du se!
haater husarbeid Skrevet 16. juni 2007 #74 Skrevet 16. juni 2007 Fy søren, så sinna jeg er på dine vegne nå!!! For en drittmann som går ut og er UTRO når du går gravid med hans barn!!! grrrr banke han for deg??? PAUSE?? for en dust... Men jeg skjønner godt hva du tenker: for meg er også utroskap utilgivelig, det ville brutt ned alt som hette tillit i forholdet. Når det gjelder barna og økonomi, får du bare ta det etter hvert. Det viktigste er nå at du og mannen får pratet og du får sortere ut følelsene dine. Oversender en stooor trøsteklem og håper at mamma og pappa kan være den støtten du så inderlig trenger nå. Synd dette skulle skje deg vennen min!
Joikaboll@ Skrevet 16. juni 2007 #75 Skrevet 16. juni 2007 Huff....utro rett før fødselen han da. Ta han i skjortekraven å spør HVORFOR. Håper dere får fikset det, den ene eller andre veien. *trøsteklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå