Gå til innhold

gubben vil ha "pause" :( aner ikke hva som skjer;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enorm sympati for deg! Selv om det er kaos nå kommer det orden senere. Selv om du er forvirret nå blir du trygg på deg selv og ditt liv senere. Selv om det gjør vondt nå vil du overleve og bli lykkelig igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en klem jeg med håp om at ting ordner seg for dere. 4 barn må være hektisk, så håper dere finner hverandre igjen:-)

Stor klem fra meg til deg.....

Skrevet

Pause er noe tenåringer har, ikke folk med fire unger.

Dere er gifte? Vel da er dere vel for f gifte, da!

Man kan ikke bare gjøre sånn! Pause for å gjøre hva da?

Sett noen klare krav, ja. Har han hovedinntekten så er han da på lommepenger og du styrer økonomien! Har han forresten tenkt over hva det koster i underhold å betale for 4(!) barn og en ekskone til ungene, alle 4 er 18 år? Han kommer til å bo på hybel de neste 18 årene. Skikkelig sexy det da...

Det sagt, det finnes barselsdepresjon for menn. Du finner en del her:

http://www.dinbaby.com/felles/temasider/pappatips/fars_psykiske_utvikling_og_reaksjoner_rundt_svangerskapet__1

Skrevet

uffameg.. sånne situasjoner er alltid kjipe, spesielt med barn inni bilde..og skikkelig dårlig å bare stikke av sånn, og så sende deg en melding, og så sitter du "låst" i huset med 4 unger.. nei, han burde ha en god grunn! men veit med erfaring at de kan bli litt rare og "hormonelle" disse mannfolka når de får baby i hus..

lykke til da

*trøsteklem*

Skrevet

For en drittsekk!! Når man er i et voksent forhold med barn så kan man rett og slett ikke påberope seg rett til å ta pause, han har da et ansvar han også!!? Håper virkelig det ordner seg for dere, sender masse varme trøsteklemmer og ønsker deg lykke til.

Skrevet

For en idiot... Jeg hadde krevd at han tok de tre eldste barna dersom han ville ha pause slik at du kunne ta deg av minsten... Du har jo mer enn nok å tenke på fra før om ikke du skal måtte sitte der med alle 4!!

Håper dere finner en løsning på det.. Lykke til! *trøsteklem*

Skrevet

Vil bare gi deg en trøsteklem!!

Skrevet

Huff det høres vanskelig ut.

Vil bare gi deg en trøsteklem

Skrevet

oijda...triste greier:-( Har du fått snakket med ham?

Skrevet

dytter!

Skrevet

Huff, håper alt ordner seg for dere.. Dårlig oppførsel av han ja..

Skrevet

Sender deg en trøsteklem, og håper at dere finner ut av det.

Skrevet

Prekæs har et poeng, HI.

Du må la han få gjennomgå for det her; få han til å si hva som er den virkelige grunnen.

Noen mannfolk....!!! Hrmf!

"pauser" fra forhold er ikke noe man bare tar helt plutselig når man har fire småbarn.

Skrevet

han kom..men hadde rett i det jeg har fryktet hele tiden.

han har vært utro:( men "bare" en gang som han så fint klarte å si:(

en gang for mye det!!!!!

føler meg helt tom nå..blir helt kvalm av å tenke på han..hadde ikke i min villeste fantasi trodd han kunne gjøre noe sånt!!

er helt ferdig med han..kommer ALDRI til å kunne tilgi han dette,selvom jeg elsker han over alt på jord.

aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

har reist til foreldrene mine,han sa jeg kunne bli i huset,men orker ikke..må ha noen rundt meg nå merker jeg.

er helt knust..også 1 uke før eldstemann fyller 4år...bare griner og griner:(

Skrevet

Huff.... Sender også en stoooor go'klem til deg, og håper dere finner en god løsning for dere begge og alle de 4 små :)

Kleeeeeem

Skrevet

Stakkars deg!!!! vet ikke hva jeg skal si...sender over en klem

Skrevet

å.....*gir deg en stooor klem*.. føler så med deg.. fy for en %¤"#¤"7#&%¤#"&%¤#/& han er....

Skrevet

Huff så trist. Helvetes ubrukelige utro småjævler.

Skrevet

Huffameg... Stakkars deg.

For en dust.

Mange klemmer...

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Triist å høre glansvask..:(

Skrevet

Vil gi deg en klem jeg..

Skrevet

Føler veldig med deg =(

Du kommer til å gå igjennom flere faser nå. Tristhet,håpløshet og sinne.

Men dette klarer du å komme deg igjennom!!

Tenk på barna dine, og deg selv nå, og skit en lang en i han som har ødelagt for seg selv. Samle tankene dine. Kanskje reise bort ei stund, til ekte,gode venner eller familie?

Skal huske på deg fremover!

Skrevet

for en drittsekk! dette er tøffe saker å håndtere....

trøsteklem sendes deg

Skrevet

Åhh så trist å høre...har vært igjennom akkurat det samme selv..og mildt sagt helt jævelig!!

Er vel ikke så mye mer å si, annet enn at han absolutt ikke fortjener deg...håper du kommer deg over dette!...Og man må ta tida til hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...