Gå til innhold

gubben vil ha "pause" :( aner ikke hva som skjer;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke hva som skjer med han for tiden..

har hatt mistanker om div ting i lengre tid nå..og igår spurte jeg han rett ut,og han ble dritsur..og bare gikk..idag tidlig gikk han før vi hadde stått opp..ante ikke hvor han var...så fikk jeg en mld i 15-tiden.

han hadde noe han måtte si,men viste ikke hvordan han skulle si det,men jeg hadde rett i noe jeg mistenkte han for...og at han ville ha en pause!!! det var det!!

men kan da for FAEN ikke bare gjøre sånn som han holder på..så nå sitter jeg her da..men 4 små unger..helt aleine...aner ikke hva jeg skal gjøre:(

vet egentlig ikke hvorfor jeg legger det ut her..men måtte bare få lufte hode mitt litt...akkurat nå lever jeg inni en bobble!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ikke hvordan du har det nå.. men du skal få en STOR trøsteklem av meg...

*trøsteklem*

Skrevet

så utrolig kjipt, har ingen erfaring på dette området, men sender deg en stooor klem :)

Skrevet

Mannfolk... :0(

Trenger av og til et spark bak for å snakke. Krev at han sier det han har på hjertet ihvertfall!? Såpass respekt bør han jo kunne vise deg.

En kan jo aldri nekte en part i et forhold å gå, selvsagt, men en kan kreve en god å rimelig forklaring. Og den BØR være SABLA god siden det er 4 barn i bildet hos dere... *sukk* Lykke til, da.

Klem.

Skrevet

Fikk ikke dere akkurat en baby?

Skrevet

Off, stakkars deg :-(

Alene med 4 små barn må være rimelig hektisk.... Håper han tar seg sammen og innser ansvaret han har!

Skrevet

jo,men jeg har kanskje trodd at det er pga et tøft sv,skap og mye rund det som har forandret han..litt psykisk på en måte..

men han skal ofte noen små ærend..og han blir vekke i timesvis..uten å svare verken på mld eller når jeg ringer..og sånn har han aldri vært før..han vil ikke ha noe form for intimkontakt..ikke et kyss..ingenting..da snur han seg vekk eller blir "opptatt" med andre ting..

blir jo helt ødlagt av måten oppfører seg på og;(

Skrevet

...rettelse...: DU er ikke aleine med 4 små unger- de hans også vel (ihvertfall noen av de..?):SÅ la han ta vare på noen av de også! Menn tror nemlig at de skal stikke av å slippe ansvaret- men fader heller. vil han ha pause (les: slutt) så kan du ikke nekte det, men ansvaret for ungene er likefult hans!

Skrevet

huff, stakkars deg!!! Kikket på profilen din, syntes å huske deg med 4 gutter:-) men ser at du har 3 på 3 år attpåtil. Unnskyld at jeg sier det, men tror jeg hadde mistet respekten for en mann som går da! Å la deg sitte igjen med 4 sikkert aktive småtasser. Sender trøsteklem, og får håpe det ordner seg.

Skrevet

Kan du ikke ta kontakt med familievernkontoret hvis ting er vanskelig? Vi har vært der ved to forskjellige anledninger, og synes det er veldig god hjelp. Hvis dere har 4 små barn, er det ikke så rart at ting kan knirke litt innimellom.....

Skrevet

Spør han rett ut hva som er grunnen til at han vil ha en pause..om det er utroskap etc..og at du ikke fortjener å gå sånn og ikke vite noe som helst..

Uff..føler virkelig med deg!..

Skrevet

Nå får du masser av min sympati!

Har selv opplevd å bli alene med 4 barn. og det var ikke bare bare. Enda mine var eldre enn dine,så er det tøfft å måtte klare strabasene helt av seg selv.

Min X hadde en annen. Han ba om skilsmisse noen uker før jeg selv fant ut sannheten, og da var grunnen hans enkelt og greit "synes ikke vi har det så bra".

Han sa ikke noe om det 3 år lange forholdet til en tidligere sekretær,som også hadde født barnet hans!

Har ikke mye trøst å komme med,egentlig. Men hvis det ikke er noen andre i bildet, så KREV familieterapi.

Man stikker bare ikke av kone og 4 barn fordi man vil oppleve friheten sin igjen!

GOD klem fra

Skrevet

Det er så fryktelig dårlig gjort, vet ikke hva jeg skal si...:(

Men sender deg en stooooooor klemm

Skrevet

Uffa, så utrolig leit :(

Det var en utrolig barnslig måte å si det på, da - via SMS!

Han har jo et ansvar han ikke bare kan fraskrive seg da, hvis dere har barn sammen.

Håper han kommer på bedre tanker og at det ordner seg på et vis...

*trøsteklem*

Skrevet

Uff, men i jøss for en mann :( dere har jo en nyfødt :( Trøsteklemmer

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Nå er jo minstemann bare 1 mnd, og det er faktisk slik at visse fedre får fødselsdepresjon! Kan det hende han har det? Da tenker man mørkt på alle ting, og gode følelser (som forelskelse) forvsinner.

Skrevet

hmmm....høres ikke bra ut og jeg må virkelig si at jeg føler med deg...

masse klemmer fra meg til deg...om jeg kan gjøre noe for deg så er det bare å rope på meg

klem

Skrevet

Føler med deg, og sender en trøsteklem!

:-(

Skrevet

Uff...for en sikkelig drittsekk av en mann....Du har ikke noe familie/venner du kan ringe som kan komme å avlaste deg med barna? Så du å mannen kan få tatt en sikkelig prat..

sender over en go klem!

Skrevet

Uff, dette var trist å høre...

Har desverre ingen ord som kan trøste deg, jeg. Men tenker på deg ihvertfall....

Stor klem...

Skrevet

"Pause" er noe folk har når de står mellom to ting og liksom skal prøve ut en ting, mens man har den andre i bakhånd. Pause er noe man har når man er 14. Ikke når man har 4 unger!! Si til han at noe pause ikke er aktuelt. Enten gjør dere det slutt, med den friheten det innebærer for alle..eller så er dere sammen. Huff for en fyr.

Aleine er du ikke. De er hans unger også!!

Skrevet

Takk for alle klemmer og støtte:)

vet jo at det er hans barn også,men han ser ikke ut til å bry seg litt engang,hadde han det,så hadde han ikke bare reist fra oss uten å si noe..

vet og at jeg ikke kan nekte han å gjøre det slutt mellom oss,heller det enn å gå sånn som vi gjør nå,men da bør han komme med en grunn..ikke bare stikke,være fraværende og ikke si et ord!!

nå har jeg fått foreldrene mine til å ha de 3 eldste,så har jeg krevd at han skal komme hjem å snakke,og frotelle hva som skjer..jeg orker ikke gå i uvisse,,jeg SKAL ha et svar.

er spent på når han kommer..han sa kl 19..men.....

Skrevet

Ikke for å være slem dette her. Understreker det. De fleste ganger den ene ektefellen vil ha pause, er det en "fin" måte å si at de har funnet en annen. Jeg er jo ganske gammel, og har sett det ofte. Ta gubben for deg,og få han til å tilstå. Deretter tar du det derfra. Lykke til, dette klarer du.

Skrevet

Blir virkelig spennende å få høre fortsettelsen på de dumskapene hans..

Går da faktisk ikke ann å gjøre slikt med både deg og de 4 gutta deres!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...