Gå til innhold

skal vi ha en presentasjonsrunde??


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ei jente på 26 år som bor i Midtre Gauldal Kommune. Har en datter på 11 mnd og er forlovet med en kjekkas.

Er ganske usikker på termindato men en gang i midten av februar. Gikk på p-pillen men hadde bare spottblødninger så jeg sluttet med dem, og vips så var jeg gravid igjen. Var egentlig planlagt å bli gravid ganske snart men kunne tenkt meg fast jobb først. Var nyutdannet da jeg fikk mitt første barn så jeg har ikke rukket å få noe fast jobb ennå. Håper ultralyden viser litt mer spesifikk dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan .. har vært her en stund, men ikke fått somlet meg til å skrive en liten presentasjon...

Jeg er 34 år og bor i Drammen sammen med gutter på 12 og 6 og snill og god samboer. Jeg jobber som undervisningsinspektør og trives godt med det. Ellers er jeg veldig glad i å lese bøker og surfe rundt på nettet :)

Termin er 3.februar foreløpig.. så får vi se hva det blir etter UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg får vel slenge meg med her jeg også. Siden det er skuddår i 2008 blir terminen min 29. februar, istedenfor 1.mars (også medlem av terminklubben for mars). Så da hører jeg vell litt til her også =)

 

Jeg er 24 år og kommer fra Trondheim hvor jeg også bor nå. Jeg er forlovet med min samboer, som jeg har vært sammen med i snart 8 år. 5 av årene har vi bodd sammen, og nå venter vi vårt første barn! Vi gleder oss veldig mye begge to!

 

Jeg er sykepleier og trives kjempegodt i jobben min. Utrolig kjedelig å være sykmeldt pga kvalme og oppkast nå, men så er det jo godt for noe! =)

 

Lykke til med de voksende magene, jenter!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg heter Line, er 27 år og venter mitt förste barn 29. februar. Bor i Oslo sentrum med min fine svenske, men vi jobber hardt for å flytte til en litt mer barnevennlig bolig i et litt mer barnevennlig strök. Håper vi lykkes för jeg blir alt for stor..

 

Önsker alle en fin graviditet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Får vel presentere meg her også da:)

Er 25 år og bor på Sola i Rogaland. Sambo og forlovet, og har en gutt på 8mnd.

Blir en travel tid fremover med to tette!!! :)

Har nettopp sagt opp jobben min, og skal snart, etter endt permisjon, begynne i en litt mindre stilling, i samme firma:) Men det blir ikke så lenge jeg skal jobbe, før jeg skal ut i permisjon igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1980modell.... blir 27 om 9 dager...

Er gift med en meget tålmodig sjel.... Vi har vært sammen siden nov 98... Venter vårt første barn.. Er resepsjonist,jobber fast natt..

bor i enebolig,lever ganske normalt vil jeg tippe,har hund og katt...

Har termin 28 februar,menstermin....

Gleder med kjempemasse..Har ikke ord for det egentlig...

Bor litt utenfor Bergen...Stord kommune...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg heter Renate og bor på Vinterbro i Akershus, men kommer egentlig fra Halsnøy i kvinnherad. Er snart 23 år, gift og har en nydelig gutt på snart 2,5 år. Har termin 4.februar. Gleder oss masse til å få en liten en i huset igjen...! Noen som vil ha kontakt, så legg meg til msn lista deres da vel. Gøy å ha kontakt med andre gravide. [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..Jeg er egentlig fra Bergen,men bor i Oslo pga jobbsituasjon. Bor sammen med sambo og vi venter vårt første barn..Vi gleder oss kjempemasse og ser frem til å bli foreldre.

Er selv 27 år og jobber som barnevernspedagog i en barnehage..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Hei, jeg blir 30 om en måned. Har en datter på 9 år fra et tidligere forhold. Kommer opprinnelig fra Stavanger, men flyttet til Oslo for 3 år siden. Møtte samboeren min kort tid etter at jeg flyttet, og vi ble samboere for 1 1/2 år siden. Kjøpte i februar ny leilighet rett ved siden av skolen til datteren min. Perfekt! Men dog litt liten nå som det kommer et skudd til i familien, men den får sove på rommet til mamma og pappa i begynnelsen :)

 

Jeg jobber som pedagogisk leder (og 30% som styrer) i en barnehage, samboeren studerer medisin her i Oslo. Ellers liker jeg musikk, å lage og eksperimentere med mat, være hjemme med familien, svømme, gå på konserter og teater/revyer med venner.

 

Har termin 9.februar og gleder meg masse til å få en liten baby i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg heter Gunn-Eva, har foreløpg termin 24 februar. Dette er første gang jeg er gravid og jeg er veldig spent! Jeg giftet meg 19 mai i år og vi fikk full klaff på bryllupsreisen :)

Mannen min har en sønn på 8 år fra før, han bor 50% hos oss og gleder seg veldig til å bli storebror.

 

Vi bor på Gjettum i Bærum.

Jeg jobber som AD i et reklamebyrå i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Jeg er 23år, bor i Hammerfest og venter mitt første barn i februar:)

Er ikke sammen med faren til barnet, og har et noe turbulent forhold til han (har akkurat fortalt han at han skal bli pappa), men den lille skatten er like ønsket uansett! Selv om han/hun ikke var planlagt, så gleder jeg meg ufattelig mye til å bli mamma!!! :)

Jeg er nyutdannet lærer, og jobber som lærer for en 4. klasse:) En utrulig fantastisk jobb, som jeg trives veldig godt i! :)

Har akkurat kjøpt meg leilighet, og ting begynner å falle på plass i livet mitt. Har en hest på 4 år, som jeg trener mye med, selv om det nok bli mindre av det framover.

 

Elsker å være gravid, og har allerede fått vært på tidlig ultralyd og har også fått hørt hjertelyden til min lille:) Fantastiske opplevelser, og tårene mine trillet som bare det:)

Utrulig hvor høyt man kan elske noen som enda ikke er født:)

 

Har termin 23 februar, og er i dag 13 uker på vei med min lille engel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haleu!

 

Jeg heter Siren og er 20 år. Opprinnelig fra den nydelige sørlandsbyen Farsund, men nå bor jeg sammen med kjæresten min Jonas (21) i Kristiansand, der vi begge nettopp har startet på andreåret på Førskolelærerutd. på Høyskolen i Agder - eller jeg burde vel kalle det Universitetet i Agder nå da.. Hehe Trives utrolig godt med studiet:)

 

Foreløpig termin er 6.feb - skal på UL 12.9, blir spennende..Gleder oss veldig til den lille "billa" kommer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Linn, er 26 år, bor i Blystadlia(ved Lillestrøm), men kommer fra Drammen. Er samboer med Roger, bor i en to-roms og trives med deg ;) Er 14 uker på vei nå, termin 20 februar..

 

Var på første UL i går, utrolig spennende og morsomt!! Babyen sprellet og alt så bra ut!! Nå gleder vi oss veldig!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 24 år bor midt på fjellet i sørnorge, men flyttert til grenlandsområdet når jeg går ut i permisjon.

 

Jeg hadde menstermin 30.01 men ul i går flytta den til 05.02!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 28 år og bor for tiden i Tromsø. Venter mitt første barn, har foreløpig termin 20. februar. Har ikke vært på UL enda, gleder meg til det! Er samboer, vi har vært sammen i 9 år! Jobber som sykepleier og trives med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er 27 år, bor i Oslo med verdens mest fantastiske mann. Vi venter vårt første barn. Etter ultralyd i dag fant han frem to rammer og rammet inn bildene vi fikk av jordmor. De står nå på hylla i stua:) I morgen skal han kjøpe jordmor stetoskop!

Vi har vært gift i to måneder, sammen i fem.

 

Frem til nå har graviditeten vært en enorm skuffelse med sykemelding på grunn av sinnsyk kvalme hele dagen lang. Er så glad den er over nå! Fungere omtrent som normalt og i morgen skal jeg begynne på gravidyoga! Kan endelig glede meg over å være gravid!

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg heter Nina og er samboer med Gudbrand. Vi venter vårt første barn sammen i slutten av februar. 27. februar er termin ut i fra menstermin. Jeg har ei jente, Selma, på 5 år fra før. Jeg jobber som lærer og trives godt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 31, bor i Trondheim. Har ei jente på 3 år og venter mitt andre barn sammen med min samboer. Er 18 uker på vei, har vært på UL og det var klart og tydelig en gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg:) Jeg heter Marlen, er 30 år og bor på Kjeller. Giftet meg i fjor med min samboer gjennom ti år, Bent som også er 30 år. Vi har to vakre døtre sammen, Henriette som er 5 år og Emilie som er 2 år. Jeg har termin med nr. 3 7.februar, så jeg er 17+1 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Hilde her 22år, å bor i egersund. har vert samboer i 5 og et havt år. vi har bygd nytt hus for rundt et år siden, og trives veldig godt her. jeg har foreløpig termin den 6 feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst bare jeg som er kjempe-treg. Jeg er 29 år, kommer fra Vestlandet, langt inne i fjorden.... Giftet meg i 2000 og fikk min førstefødte som var en gutt i 2002 og i 2004 kom det en lillesøster. Har for tiden 7 høner og en hane, 2 katter og 2 lam. Pluss en hel haug med hybelkaniner... Orker liksom ikke ta opp kampen selv om jeg faktisk er 16 uker på veg. Har da foreløpig termin 18.februar. Begge de to andre gangene ble termin fremskjøvet, så det blir spennende å se hva som skjer denne gangen. Skal til UL 18.september (bare litt over to uker til!!!)

ellers synes jeg det er kjempekoselig å bli "kjent" med dere, veldig kjekt å ha noen som er i samme situasjon å diskutere med. Har en del bøker, men det blir liksom ikke helt det samme.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...