Gå til innhold

skal vi ha en presentasjonsrunde??


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

hei. jeg heter kristine å er 24.bor i bodø, jobber fortiden som renholder å synes det er greit.er forlovet med thomas sammen har vi ei lita jente på 2.5 år som heter simone.

 

er 4+ uker på vei.menstermin 24 februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg heter Marianne og er 26 år. Bor i Hole sammen med samboeren og dattra vår på 1 år og 8 måneder=) Bor i en ny tomannsbolig rett ved fjorden og sol hele dagen, deilig! Har regnet ut termin ca 12 februar og er vel da ca 6+2 på vei

Er offiser i forsvaret og jobber på kolsås i bærum

 

lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..eg er 29 år, er gift og har 2 barn på 4 og 7 år..Hadde MA 1 februar, var då 20 veker på vei..

jobber 50 % i kommunen, og syns det er heilt greit..

no krysser eg alt for at det skal gå bra denne gangen..gleder så å fortelle di små at dei endelig skal få søsken.

menstermin blir 29 februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter,

Jeg er 26 år og bor i Oslo sammen med en fantastisk samboer. Ingen barn fra før, dette er vår første : - ) Har termin 15.februar, og 5+6.

Jobber fulltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

jeg blir snart 27 år,og bor i Oslo sammen med kjæresten min. Dette er vårt første på første forsøk. Vi gleder oss masse. Jobber fulltid i barnehage.Har termin 10 februar, og er 6+4 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle medsøstre!

29 åring bosatt i Trondheim. Har en fantastisk samboer og en søt & intelligent jente på 2 år. Gleder meg masse til å få barn nr.2, selv om jeg merker at kvalmen har kommet. Jobber ved St.Olavs hospital som terapeut. Foreløpig termin er satt til 14.februar.2008 (Altså 6 uker på vei).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hepp hepp!

 

Jeg er ei jente på 32 som har en gutt på 3 år fra før. Er nå gravid i 6 uke begynner på uke 7 nå. Har termin 6 februar.

 

Dreiv min egen hudpleiesalong men måtte selge den grunnet møtte veggen og var utslitt osv.....så ingen jobb for øyeblikket. Bor med samboer på 33 her på strømmen.

 

 

sjarmisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg heter Randi, blir 31 i år, jeg er samboer og vi har en gutt på snart 5 år og ei jente på 20 mnd. termin for øyeblikket er 13. februar. Jeg er førskolelærer og driver familiebarnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente på 32 år som har en supakool sønn på snart 2 år. Har foreløpig termin 12. feb, og hører til i Trondheimsområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg kommer fra østlandet, men bor i Tromsø og trives veldig godt med det. Dette er min 3.runde her inne. Jeg og min supre mann har en gutt på snart 8 og ei på 4. Etter mens termin har vi foreløpig et skuddårsbarn. Gleder meg til å bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26, snart 27 og bor i Nord-Norge sammen med mannen min. Vi feirer 1 års bryllupsdag til sommeren. Dette er vårt første barn. Foreløpig termin er 27 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Camilla, er 25, bor i Nittedal, (Akershus) med samboer på 31 og en staffordshire Bullterrier på 3 mnd + det lille knøttet i magen min som er 7+6 idag. Jobber i et inkasso byrå midt i Oslo og trives med det. Skulle egentlig begynne å trene litt igjen, men den formen jeg er i om dagen er det bare å glemme foreløpig. Har vært sykmeldt (ikke 100%) en stund pga utbrenthet, møtte veggen totalt i november i fjor. Var på vei tilbake i jobb før jeg ble gravid og nå er det mye verre igjen... men "alle" sier at det skal bli bedre etterhvert så jeg får bare satse på det.

Nå for tiden så driver vi å pusser opp, eller samboeren pusser opp og jeg ser på.. :) Vi vurderer å skaffe oss en hund til, men ble litt usikre når vi fant ut at vi skulle bli foreldre... kan være nok med bare når vi skal ha et lite krek krabbende rundt her...

Menstermin 02.02.08.

 

Bor du i nærheten, eller bare har lyst å veksle noen ord så er det bare å legge meg til msn: [email protected]

jeg vil gjerne bli kjent med andre her inne :)

Ble mye skravling det her... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:D jeg er 31 år...om 4 dager...testet meg på mandag(tirsdag og onsdag...hehhe) og så med trillrunde øyne på at det ble et blått kryss på CB:D

Er ikke langt på vei...denne siden sier at jeg er i 7 uke..jeg har regnet meg frem til termin 13.februar.. Skal på første legeundersøkelse i uke 12, dvs 2.august:)

Jeg bor på Skedsmokorset, mellom Oslo og Gardermoen - er det noen som bor der en plass, så er det bare å sende meg ei melding - det er morsomt med flere i "samme båt"!!

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Så koselig at vi er så mange!!! Vi blir en fin gjeng som kan følges frem til termin :)

Jeg er 31 år, gift og har en datter på 3 år. Vi bor i Bergen, og jeg jobber i helsevesenet. Foreløpig termin er 8. februar, dvs er 7+1 i dag.

Skal til legen neste uke, og det gleder jeg meg til. Skal bli deilig å få bekreftet testene, nå føler jeg at alt "henger litt i løse luften". Det har nok ikke gått helt opp for meg dette her, selv om det var planlagt.

Jeg ser frem til å kunne dele små og store begivenheter her inne!

 

Hilsen meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg en en ung dame på snart 30 år. Vi er gravid for første gang. Har blitt gravid med prøverørsbehandling. Har termin ca den 24. feb

Gleder meg utrolig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Hege, er 28 år og har samboer. Bor i Sandnes, kommer fra Vestlandet. Jobber med kundeservice, stillesittende arbeid. Samboe som er 30 iår. Bor i egen 80 kvm leilighet som vi kjøpte for et par år tilbake, tenker på å finne en enebolig nå som større plass melder seg. .

 

Holder til på BIM og Facebook, ellers ser jeg tv (adiccted to Desperate Houseviwes) og koser meg med sambo. Trente før, men nå som jeg er trøtt, svimmel og kvalm hele tiden orker jeg ikke så mye av det.

 

Termin 25 feburar, teste positivt igår, to dager etter IKM og på dagen når vi har vært sammen i 6 år og 9 mnd. Følte det med 9 mnd var et tegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :) jente på 23 som er så heldig å være med barn nr 3. :) Har 2 gutter fra før. en på 5 og en på 10 mnder, så det blir nok full rulle..jobb full tid i barnehage i tillegg til mine små hjemme, så det er ikke mye energi på kveldene. Men men.. Det tar seg vel opp etterhvert :) Fikk vite idag at vi venter en til.. Har vært gøy med en liten tulle, men syns det blir gøy uanzett :) Ellers så har jeg funnet den jeg vil tilbringe livet mitt med, og vi venter spent på å lese fra uke til uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her jeg... jeg er 30 år og bor på østlandet. Gift og har to gutter på 4 og 2, og har termin 8 feb. med nr. 3. Jeg jobber på en barneskole like ved og stortrives med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Er en jente på 22 år, bor i Rogaland sammen med samboer. Regner med jeg har termin 19 februar. Dette er våres første barn, så alt er veldig nytt og spennende!:) Ellers jobber jeg som sykepleier, er nettopp ferdig utdannet. Og tror jeg kommer til å like meg kjempe godt i det yrket. Tror kanskje det kan komme til å bli litt tungt nå i svangerskapet med en sånn jobb, men.. det får gå:) Av interesser liker jeg å trene (selv om det har blitt lite nå i det siste), være med venner, spise god mat, reise, +++ og alt som er gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 35 år, og gravid for første gang. Dette har jeg ventet lenge på - er kjempelykkelig og livredd!

Skal til legen for første gang i morgen. Tror terminen er 24. februar, men etter hva jeg har skjønt, kan det fort endre seg. Er ganske sikker på at jeg ble gravid på vår 4. bryllupsdag!

Bor på Sørlandet, er ukependler med en ganske stressende jobb (mye overtid), og er bekymret nå etter at mamma sa hun holdt på å miste begge lillesøstrene mine. Har mye vondt i magen (menslignende smerter) og er kvalm, og det ser ut som om det bare øker på...

Har en katt (Tarzan) som er fryktelig bortskjemt - den har vært min baby i ett års tid, i påvente av en ordentlig baby. Tarzan fikk nylig kattunger, og det var visst smittsomt! Jippi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg heter Lena, er 25 år, og er samboer med Robert på 22 år. Jeg har ei tulle fra tidligere forhold som nlir 4 år i mars.

 

Jeg studerer til å bli lærer, har bare 1 fag igjen. jobber også som lærer i videregående samt i ungdomsskolen.

Vi bor i leilighet på ca65-70 kvm rett nord for lillehammer.

 

Mine hobbyer er ikkeeksisterende etter jeg tok på meg jobb v studiene. Mye tid går med på å vedlikholde vennskap samt være med min lille familie.

 

Termin 21. 02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :D

 

Jeg er 26 år, heter Merete og bor sammen med samboer og katt utpå Aurskog! :D (3 mil øst for Lillestrøm! )

Har sånn foreløbig termin den 24 februar, så da får vi se hvilken dag Knerten bestemmer seg for en bursdag! :D

Liker å være sammen med venner, henge på BIM og facebook! :D

Jobber i barnehage og trives med det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Silje, 21 år, bor i Oslo sammen med kjæresten. Jobber i barnehage. Er ca 6 uker på vei, ca termin 22.feb. Dette er nr. 1, og jeg er spent, mens sambo fortsatt er ganske skeptisk (han kommer nok på gli etter hvert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Heter therese og er ei jente på 21år fra bergen, fylle 22 før termin som er ca. 22 feb. Førstegangsgravid og veldig spent! Bor med samboeren min på gård og ellers er jeg heltidsstudent og jobber litt utenom. Blir et avbrekk i studiene for meg, men det er et høyt ønsket barn. Tiden kan ikke går fort nok nå føler jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, jeg heter Liss, er 35 år og er 6 uker +6 dg på vei.

Har tvillinger på 11 år fra før, er gift på nytt og har nå prøvd i 5 år, og hatt to ma, så nå krysser jeg fingre og tær for at det går bra denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...