Gå til innhold

skal vi ha en presentasjonsrunde??


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

siden vi antageligvis kommer til å henge sammen å skravle i 8 mnd til, så er det jo greit å vite litt mer om hverandre:)

 

 

jeg heter mari, er 22 år, bor på Toten, jobber som kokk, samboer med Gunleik, har ei søt lita snelle på snart ett år som heter synnøve, vi bor på pappas gård, bor i huset til bestemor, har stoooor hage som vi alltid driver å suller med:) ellers så liker jeg å høre på musikk, gå på konserter, henge med venner, kose med G & S, plyndre bruktmarkeder å loppis for fine skatter, pusse opp, shoppe, sy,strikke,hekle,sykle,stå på ski, være gravid, lese selvutviklingsbøker, henge på bim, reise, pilates.. jah, mer har jeg vel ikke tid til, hehe:)

 

jeg er forresten 6 uker på vei, termin 10 feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God ide:o)

 

Jeg en en tjei på 23 år, opprinnelig fra Bergen, men bor for tiden i Sogndal der jeg studerer. Vi har et barn fra før, en gutt født i oktober 2003.

 

 

Ellers elsker jeg fotball (er en stor fotballidiot, heia Brann og Liverpool), være med venner, en fest med gode venner, lese, høre på høy musikk mens jeg rydder (da blir rydding gøy;o) - liker stort sett det meste egentlig:o)

 

Forløpig termin er satt til 12. februar 08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir 25 om 3 uker, bor litt utenfor Bergen, og har en gutt på 1,5 år fra før med samboeren min. Har termin 3 feb, og er dermed litt over 7 uker på vei. Jobber deltid, og koser meg hjemme med han som snart skal bli storebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år, bor i fint hus med stor, deilig hage i Nannestad. Er samboer med en flott mann på 33 og vi har en herlig gutt på 6 1/2 år.

Jobber full stilling som sykepleier og trives med det.

Har termin 5 februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, bor i mandal. samboer med verdens flotteste mann:-) han også 33 år.

Jeg jobber full tid i barnehage hvor jeg trives kjempe godt.

Har 3 jenter fra før, født i 92,99,01. Min eldste datter som er født i 92 døde desverre i 99(7 år gammel)

Vil alltid regne henne med når noen spør om hvor mange barn jeg har.

 

Har termin 16 februar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen

Slenger meg på her hos dere. er 30, og venter første lille nurket 21 feb (om alt stemmer i beregningene)

Er samboer i oslo og jobber full tid som sykepleier.

Er ikke så lenge siden jeg flytta så har familien min på den andre kanten av landet, men har heldigvis hans flotte familie å støtte meg til i denne tiden- ikke for det- vi har ikke sagt noe til NOEN enda, men hjelp det er vanskelig å holde det for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26, bor i Oslo sammen med samboeren min. Jeg har termin 04. februar etter menstermin. Jeg går til UL hver uke på grunn av at jeg har mistet en del ganger tidligere og får en del oppfølging denne gangen.

 

Sjefen min vet det, ellers vil vi vente med å fortelle det til noen før vi er sikker på at det bør gå bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg med jeg også.. jeg er 26 år,bor på helgeland, sammen med verdens fineste fjellkjede.,(de syv søstre)..har samboer og hus, sammen har vi en gutt på 3 år og så fikk vi ei lita tulle i mars som var dødføtt (5 uker før termin) har termin 26 februar.... ellers er jeg hjemme for tiden.. koser meg ute i hagen når det er fint vær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år fra Hamar.

 

Mistet en gang, bare for kort tid siden og ble gravid igjen rett etter. Vet derfor ikke helt 100% hvor langt jeg er på vei, men har termin rundt månedskifte januar/februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg er 38 år og har foreløpig termin 13. feb. Det blir en skikkelig atpåklatt for jenten min på 12 og gutten min på 8 år. Barnet blir det første for mannen min. Vi bor rett sør for Bergen i en stor, fin hage hvor vi skal bygge på huset vårt. Jeg jobber inne i byen i TV. Fordi det er fare for at jeg føder for tidlig, regner jeg med å være sykemeldt ganske lenge.

 

Er det noen av dere som har laget dere en profil her inne? Det har jeg og det er bare å ta kontakt via den...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei!

 

Jeg er 23 år og har foreløpig termin 7. februar. Bor for tiden i Trondheim med min kjære samboer, dette blir vårt første barn, og vi gleder oss kjempe masse!:)

 

Eller jobber jeg i et vikariat som førskolelærer ved en barnehage, men har startet å søke etter nye jobber fra høsten av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg heter Anette og er 25år, har en gutt på 3år fra før og venter nestemann 17feb. bor i sandnes med mannen min. Er i full jobb (kontor) og trives kjempegodt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17, kommer fra litt utenfor lillehammer, har termin 4. februar :) (mens-termin, ikke vært på ultralyd ennå.. )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei, er 23 år fra trondheim, har termin rundt 13. feb ca. dette er bli vår første fødte så ekstra spennende dette her. er student og holder på å fulføre min master grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg og på. Skal ha nr 4 med foreløpig termin 16. februar. Bor helt nord i landet og trives godt med det. Er gift og har 3 barn på snart 14, 7 og 9, så nå kommer en attpåklatt:) Jobber som lærer og trives godt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Godt at det er flere som har termin i februar. Koselig å snakke med noen som er i samme situasjon. Jeg heter Ragnhild og bor på Notodden. Blir 31 år snart og er gift med en mann på snart 37. Jeg har to gutter. En på 12 år fra et tidligere forhold og en på 6 år sammen med han jeg er gift med nå. Har hatt svangerskapsforgiftning begge gangene. Førstemann ble født 2 mnd for tidlig. Håper å unngå det nå.

Må jo si jeg håper på ei lita tulle nå, men blir glad for en gutt også. Men da vet jeg ikke om jeg føler meg helt ferdig med barn ennå... : ) Jeg liker å stå på slalom, reise, gå på kino, lage god mat og tilbrinhge tid med familien. Leser en del også. Jeg jobber somm tannlegesekretær og trives veldig godt med det. Har termin den 9 februar : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje 27 aar og nyinflyttet i Baerum. Venter barn nr 2, har Mikkel foedt april 06 fra foer. Og sambo har en gutt paa 4 1/2 som vi har annenhver helg osv.

Jobber til vanlig som sykepleier paa nyfoedt intensiv paa Ullevaal. Har vaert hjemme naa i over 1 aar i foedselperm, saa begynner igjen der 2 august, spent aassen det blir.

Nurket var planlagt og jeg gleder meg veldig til aa bli 2 barnsmor, haaper selfoelgelig at alt gaar bra og at det blir 2 tette paa meg:)

Fritiden gaar mest med til Mikkel, vi gaar fortsatt paa babysvoemming og begynner naa paa smaabarnsvoemming, kjempekjekt.

Ellers trener jeg paa SATS og haaper paa aa kunne fortsette med det, ellers gaar det en hel del med tid bort paa inernett...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er ei dame på 26 år frå Ørsta som ventar mitt andre barn 12 februar. Har ein son født i september 01 (Nicholas)så dette var eterlengta. Har prøvt i eit par år på nr to, utan hell. Tok 1 kur med pergo som kom jaggu spiren. Blir spennande på torsdag når eg skal til ultralyd, kanskje er der meir enn 1:)

 

Elles så er eg gift, snart ferdig utdanna sjukepleiar, blitt ufrivillig gardskjerring sia manne va odelggut på garden....... Men trivast alikavel.

 

Blir veldig spennande i februar sia ej skal bli tante på same dag, min bror skal bli far for første gong (etter 7 forsøk med prøverør). Vi har ei mor som håper på at det berre blir 1 på kvar, litt "travelt" med 4 små på besøk samtidig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=:)

 

Jeg er 26 år gammel gift jente Rogaland. Dette er vår første. Har mens termin 17. Februar. Endel plaget med menssmerter/murringer, men ellers o.k. Jobber fullt som sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år (nettopp fylt) og bor i Oslo sammen med mannen min. Vi giftet oss i august i fjor og har prøvd siden desember 06 (endte på 6 pp).

 

Jeg er 4+4 idag og har termin 23 februar! Håper å få plass på ABC klinikken, så jeg må sette i gang med søknad nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 21 år, bor rett utenfor Bergen og har samboer og en datter på 20 mndr. Venter barn nr 2 nå, er 7 uker på vei. Har to katter og to hester, og driver med riding og aktiv turgåing på fritiden. Jobber som butikkmedarbeider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Jeg er 24 år og bor på Jessheim med min flotte samboer og hund:)

Foreløpig termin er 13 februar,er 6+0 i dag. tørr ikke slippe jubelen helt løs enda siden jeg hadde en ma i februar. Men denne gangen tror jeg egentlig alt kommer til å gå supert:)

 

Har en liten magefølelse for det:0)

 

Ellers jobber jeg i barnehage og trives med det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 26 år om en uke, har vært gift i 3 år, med verdens beste mann =) Har en sønn på 2 år fra før, og gleder meg til å bli 2-barnsmamma ca 10.februar =)

Studerer økonomi og administrasjon i Trondheim til hverdags. Trives godt med det! =)

Hobbyer ellers er musikk og dans. Er lidenskapelig opptatt av å synge masse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle, så koselig å lese litt om dere! Jeg har akkurat (tidligere idag...) funnet ut at jeg er gravid, og lykken er stor! 29. februar er datoen (inntil videre).

 

Jeg er 30 og bor i Drammen sammen med mannen i mitt liv. Jobber på en psykiatrisk avdeling, og fyller fritiden med litt av hvert - bim blir nok en av tingene nå framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 33, er 5+2 i dag med min aller første spire noen sinne, dette blir spennende! Bor i Oslo med samboer. Planlagt spire. Full jobb. Gleder meg til å følge alle sammen videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...