Gå til innhold

skal vi ha en presentasjonsrunde??


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

siden vi antageligvis kommer til å henge sammen å skravle i 8 mnd til, så er det jo greit å vite litt mer om hverandre:)

 

 

jeg heter mari, er 22 år, bor på Toten, jobber som kokk, samboer med Gunleik, har ei søt lita snelle på snart ett år som heter synnøve, vi bor på pappas gård, bor i huset til bestemor, har stoooor hage som vi alltid driver å suller med:) ellers så liker jeg å høre på musikk, gå på konserter, henge med venner, kose med G & S, plyndre bruktmarkeder å loppis for fine skatter, pusse opp, shoppe, sy,strikke,hekle,sykle,stå på ski, være gravid, lese selvutviklingsbøker, henge på bim, reise, pilates.. jah, mer har jeg vel ikke tid til, hehe:)

 

jeg er forresten 6 uker på vei, termin 10 feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God ide:o)

 

Jeg en en tjei på 23 år, opprinnelig fra Bergen, men bor for tiden i Sogndal der jeg studerer. Vi har et barn fra før, en gutt født i oktober 2003.

 

 

Ellers elsker jeg fotball (er en stor fotballidiot, heia Brann og Liverpool), være med venner, en fest med gode venner, lese, høre på høy musikk mens jeg rydder (da blir rydding gøy;o) - liker stort sett det meste egentlig:o)

 

Forløpig termin er satt til 12. februar 08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir 25 om 3 uker, bor litt utenfor Bergen, og har en gutt på 1,5 år fra før med samboeren min. Har termin 3 feb, og er dermed litt over 7 uker på vei. Jobber deltid, og koser meg hjemme med han som snart skal bli storebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år, bor i fint hus med stor, deilig hage i Nannestad. Er samboer med en flott mann på 33 og vi har en herlig gutt på 6 1/2 år.

Jobber full stilling som sykepleier og trives med det.

Har termin 5 februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, bor i mandal. samboer med verdens flotteste mann:-) han også 33 år.