Gå til innhold

skal vi ha en presentasjonsrunde??


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

Da tør jeg melde meg inn i klubben jeg også. Vært hos legen og fått konstantert graviditet, med foreløpig termin 17 februar. (1 dag etter min egen bursdag!.:)) ( Er nå 6+1)

Er 28 år, bor i Nord-Norge, og venter sammen med samboer, første barn. Gleder meg enormt, da jeg har sittet på sidelinjen av andre venninner og familie som har født i eningen. Nå er det min tur til kos:)

Jobber som fysioterapeut på klinikk her oppe i nord.

Har vel ikke altfor mange hobbyer, annet enn trening, kafe-besøk og lese god bok. Håper jeg får øvd litt mer på scrapbooking før albumene må lages;)

 

Gleder meg fremover til å høre på dere alle hvordan det går, og følge gjengen frem til den store dagen! Vi høres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. Får vel presentere meg jeg å :)

Jeg heter Lillian, og har vært gift i ett år i dag.. Dette blir første barnet vårt.. Mens-terminen min er 12.februar, men er temmelig sikker på at den lille velger å komme den 13. (jeg har bursdag da, og det samme har morfaren til mannen min som er nærmeste nabo til oss, og vi har også en nabo til som er født samme dag)... Bor i et stort hus, så har nok å henge fingrene i, selv om jeg ikke jobber (har tidsbegrenset uføretrygd)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 28 år, er gift og har en sønn på 2,5 år. Jobber som lærer og bor i ny enebolig på vestlandet:) Trener en del (ikke mye siste to uker), studerer, leser, ser TV + mye annet!! Er 9 uker på vei så tror egentlig jeg hører til i januarklubben (29.?), men har hatt veldig koko syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

Jeg heter Mari, er 26 år og samboer med terje på 38. Han har to jenter fra tidligere forhold, den eldste (Mia) bor hos oss hele tiden.

Er vel 6+1 i dag (tror jeg), termin ca 20 februar.

Vi bor på Malvik, like ved Trondheim.

Er overlykkelig, gleder meg enormt til å hilse på den lille her inne :) Men det er jo en lang ferd før det skjer, men vi har jo heldigvis hverandre her jenter :)

 

Klem Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen ;)

 

Jeg heter Hege er 22 år kommer fra en plass på vestlandet,men bor nå i tigerstaden. Sammen med min samboer og hans datter fra tidligere forhold.

Er 6+6 i dag (trur eg) foreløbig utrekna termin 16.februar.

Gleder meg til min lille engel kommer :)

Skal til legen i morra... har så vondt i magen så de ville ha meg inn på en sjekk... så håper alt er bra! Har ikje vært hos legen før i svangerskapet så håper ALT er bra... *kryss fingrene for meg jenter* :o)

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, hei, får vel presentere meg jeg også :o) Er ei jente på 25 fra helgeland, har fire gull fra før, tvillinger på 5,5 ei pie på 3,5 og en liten gutt som blir 2 i morgen.

Har termin den 24.februar, men dagene er mest preget av angst for å miste...hvordan kan det gå bra igjen??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! jente på 31 år, bor på øvre romerike. Gift og to gutter på 6 og 4 år! Ønsket er nok ei prinsesse denne gangen...:-) Men det blir det det blir!

jobber foresten i barnehage. Min termin i følge legen er 3 februar-08. Hittil er jeg veldig plaget av kvalme/oppkast, men håper det sklir over snart! Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 26 år og venter baby nr 1 den 25 februar - 8 uker på vei. Akkurat flyttet til Jessheim med samboeren min. Har ikke helt gått opp for meg enda at vi skal ha barn men det blir sikkert utrolig hyggelig :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 29 år og bor i Oslo. Jobber som sykepleier. Har samboer og en liten jente på 21 mnd. Termin i begynnelsen av februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey alle sammen

Jeg er ei jente som fyller 22 år om akkurat 2 mnd:)

Jobber som hjelpepleier på et sykehjem men skal videreutdanne meg som barnepleier om 2-3 år. Tror ikke jeg orker å jobbe på et sykehjem i resten av mine arb. år.

Kommer fra lille byen Horten i Vestfold, eier egen leilighet i en 2. mannsbolig med min samboer og venter baby nr.1. Vi har snart vært sammen i 4 år så føler meg ganske sikker på at jeg vil ha barn med min darling.

Dette var nøye planlagt og smalt på første forsøk=) Har etter mensen termin 12. februar og er akkurat i dag 9 uker på vei.

 

Kjempe hyggelig om folk tar kontakt:)

Hilsen Elin S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen! Lyst å presentere meg jeg også. Er 28 år, snart 29, og har termin 12. februar. Jeg er fra Bergen, men bor for tiden i Ecuador med min ecuadorianske samboer. Planen er å dra hjem til Norge i uke 30, bør ikke fly så mye etter det, dvs. ca. 1. desember. Litt rart å være så langt hjemmefra i denne spesielle tiden. Det er min første, så da har man jo selvfølgelig ekstra mange spørsmål. I tillegg må vi ta stilling til alt fra visum for min samboer og trygdeytelser for utland. Så det er mye som skjer for tiden! Men veldig spennende! Hadde vært kjekt å vite om det er andre her som har erfaring med å være gravid i utlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jente på 29 år. Venter barn nr fire den 15.februar (mens-termin), så i skrivende stund er jeg 9+1 uker på vei.

Merkelig situasjon da min kjæreste bor 25 mil unna, og har 2 barn fra før, og vi traff hverandre i februar!

Ellers ble jeg gravid med spiral (eller den var borte vekk sa de)!!!

Ting har vært tøft, og vært usikker på om jeg skulle beholde eller ei, men siden jeg nå er her inne, så har jeg da altså bestemt meg for å beholde! :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 26 år, mensterminen min landet på fødselsdagen min 27. jan, men dette ble korrigert til 4. feb på UL. Har vært mye dårlig, innlagt 2 ganger for i.v. væske, men nå begynner det å komme seg.

 

Bor i Steinkjer, jobber i Levanger. Flyttet hit forrige august, kom da fra Oslo der jeg hadde studert i 6 år og jobbet i 1 år.

 

Samboeren min har to barn fra før, men dette er førte mitt. Selv om dette ikke var planlagt, og mye alt er snudd på hode, er det et veldig så ønsket barn. Gleder meg til å være hjemme med nurket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg er en jente på 25 år, bor i hurum, jobber som sykepleier, har en liten gullgutt på 2 år. Forsøker å trene litt på fritiden eller være sammen venner. Jeg er også glad i å reise endel!!!

 

Er veldig spent denne gangen!!... Har terminen 26 feb. Og er nå akkurat 8 uker på vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er en jente på 29 år. Jeg bor sammen med min mann i Bergen, og jobber også som sykepleier. Jeg er gravid for føste gang. Dette er spennende og vi gleder oss. Har foreløpig termin 25. februar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 31 og gravid for første gang. Jeg er glad, men det er overveldende. I dag er jeg 12 uker på vei, og jeg har forstått at det er verd å juble litt for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest junemor85

heia:)

heter june elisabeth og fyller 22 år 28 juli:)

fikk for tre uker siden vite at jeg er gravid. har termin den 26 februar- ut fra menstruasjons kalenderen her.

er opprinnelig fra sørum i akerhus men jeg bor nå i tromsø der jeg studerer på universitet. jeg jobber litt i tilegg. jeg er forlovet med verdens herligste kar og vi venter vår første. vi gleder oss masse.

 

vi har kjøpt klær, bilsete, valgt navn- ja vi er temmlig ivrige. vi har ønsket oss barn lenge-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei, var hos lege i går og fikk vite sikkert at jeg er gravid, i uke 8:)

Bor i hedmark er 23 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 31 år, gift og har to skjønne barn på 5 og 9 år. Vi er nå gravid med nr 3 og har termin 17 Februar ;)

Jeg jobber i hjemmesykepleien og jobber nå fulltid. Vi bor på Askøy utenfor Bergen sammen med barna og hund+katt. Vi gleder oss veldig og jeg ønsker alle her inne lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 29 år og bor i Tromsø, men er opprinnelig sørfra. Er relativt nygift og har termin helt i starten av februar. Dette er vårt første (og planlagte) barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her eg også:) Er -76 modell, har en sønn på snart ti år fra før av og venter no en liten igjen. Var nylig på UL og fikk då termin 25.02. Kjempespennende:) Jobber som sjukepleier og stortrives med det!! Kjem fra Sogn og Fjordane......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 32 år, gift og har en jente på to år. Tenk at hun kanske skal bli storesøster! Det er veldig rart å tenke på. Bor i Bærum utenfor Oslo, er lærer. Liker å gå på tur med hunden, lese bøker og ikke ha det så altfor travelt. Er nå 9+4 med termin 29. feburar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er gift, 25 år og første gang jeg er gravid. Har foreløpig termin den 22. Fortalte det til sjefen i dag, pga mye kvalme. Gleder meg. Oppdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jeg er snart 21, samboer og forlovet med Christian på 22. Vi bor i Trondheim, og er begge studenter. Mitt felt er psykologi. Er 12 uker + 3 dager på vei, og foreløbig termin er satt til 7. februar. Litt usikker på hvordan dette går - har nemlig en litt dårlig følelse og kunne tenke meg tidlig UL, men usikker på hvordan jeg går frem for å kunne få gjennom en slik en.

 

Ellers er jeg kjempespent, og håper alt er som det skal, og vi ønsker barnet hjertelig velkommen. Håper å få kontakt med andre jenter her inne :-D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...