NessaS Skrevet 3. juni 2007 #76 Skrevet 3. juni 2007 Vel, den andre sønnen til samboern er homofil, så en fra eller til gjør ingenting. Vi blir jo ikke mindre glade i ham for det. Det viktigste for meg er at barnet mitt har det bra med seg selv, og er lykkelig. Og om det betyr at han blir lykkelig med en annen gutt, så er det helt ok for meg. Har såpass mange homofile og lesbiske venner at det er like naturlig for meg som at noen er heterofile i grunn.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. juni 2007 #77 Skrevet 3. juni 2007 Vet du...jeg har ingen som helst problemer med å godta at enten jenta eller gutten min skulle vise seg å være homofil. Det som betyr noe for meg er at de er lykkelige og har det godt med seg selv. Jeg og sambo har faktisk snakket litt om dette og han har akkurat samme syn som meg. Så om den dagen kommer så skal h*n vite at det ikke betyr en døyt for oss og kan komme hjem til oss med sine kjærester uten problemer. I og med at det er vanskelig å være homofil selv i 2007 så kommer det sikkert alltid til å være litt sånn, så da skal jeg støtte enten sønnen eller datteren min gjennom alt og være stolt:-) Og som noen over her skrev så er det jo veldig sannsynlig at det er lov med adopsjon for homofile når barna er blitt så gamle at det er aktuelt. Jeg har veldig lyst å bli bestemor, men ikke til enhver pris altså. Det er jo uansett ikke sikkert at noen av barna mine VIL ha barn, enten de er heterofil eller homofil.
Gjest thricane Skrevet 3. juni 2007 #78 Skrevet 3. juni 2007 har mange venner som er homofile, og jeg dømmer ingen av dem. men allikevel håper jeg ikke guttungen her er homofil. hvorfor? for ingen av de vennene jeg har lever et spesielt lett og godt liv, nettopp pga av legning. det ER lettere å være heterofil, på mange plan. bare det å få barn selv... jeg kan sikkert lyve og si at DET ER HELT GREIT, NO PROBLEM. det er i så fall en løgn. tross det ser jeg meg ikke som en trangsynt person, jeg støtter mine homofile venner, og kommer sikkert ikke til å slå hånden av min sønn om så skulle være. jeg bare ønsker ikke at vi kommer i den situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå