Gå til innhold

*****DRAMMENOGOMEGNTRÅDEN NR.12****** (NY 15.05.07)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, du har lagt det ut der ja. Pleier ikke sjekke de sidene jeg.... Passer nok for Glass, men sikkert ikke dumt å bestille bord når antallet er sånn ca klart. :)

Hadde veiedag idag og jeg har gått opp 0,2 kg, så opplegget mitt har ikke gitt avkastning i tapte kilo enda gitt. -Men har bare holdt på en liten uke da... Jaja, dagens slankekommentar fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått opp 1.5 kg i helga.. Har herved satt meg selv på suppediett.. Har allerede lagd suppe. Begynner fra og med i morgen !! Gikk en times tur i går, men det hjalp ikke noe særlig.. etter bananasplitten vi spiste hos mormor og morfar i går ;o)

Jeg pleier heller ikke å sjekke de sidene lenger.. men greit å få med noen flere. Hebbie og Thea kommer jo ikke.

Heeeeebbbbiiiiiieeeeee : Har du det bra snuppa ? Må passe deg for gale menn, og smågutter med våpen.. !

2nj: Var det 30. vi skulle til oslo ? Den dagen kommer svigermor så da kan jeg dessverre ikke være med:( Eller kanskje vi finner en annen dag ?? ;o) *blunker søtt og smiler*

Skrevet

Trodde det var 30. ja. Mente du sa hun kom 31. jeg...... Da spørs det om vi ikke må ta 2 turer, for nå orker jeg ikke vente lenger på mother india-tur...... :(

Skrevet

Trodde det var 31. ja : ( Sååå skuffet når jeg så på kalenderen at det var 30. buhu.. Hadde gledet meg villt !

Skrevet

Æsj..... det var dumt.

Skrevet

Er det virkelig ingen andre dager som passer ? Er jo helligdag den 28. Passer ikke den dagen ? DESPERAT HER !! ;O)

Skrevet

Pia og C-F: nei, nr 64.

Hvor bor dere da?

Vet ikke om vi kan komme på treff på torsdag, er så mye som skjer denne uken, får se hva vi rekker.

Hadde vært hyggelig å møte dere igjen da.

Skrevet

Nå ligger forresten leiligheten vår ute på finn.no.

Skrevet

Hvilken adresse Mayken ?

Skrevet

For meg passer mange dager......-det er thea som har en litt vanskelig kabal å få til å gå opp siden mannen jobber turnus. Men vi kan jo høre med henne igjen......

Skrevet

Ja jeg skjønner at det er vanskelig for henne, bare jeg som hadde gleda meg sykt mye ! Vi har alt klart hjemme til å lage indisk, men tror du kiloene flyr av meg.. Tenk om man ble slank når man spiste mye = ) Det hadde vært noe det !

Skrevet

hadde vært kjempe kos med treff på torsdag, men både forrige uke og denne uken er veldig travel så tror det blir å kose seg hjemme på fredag. men blir gjerne med neste uke hvis det avr snakk om noen treff da :-)

Skrevet

2nj. gå inn på avansert søk.

Buskerud

Drammen

og så skriver du bare auensvei i fritekst feltet, da kommer den opp.

Det passer ikke med treff neste uke heller på oss, Ina og jeg drar til Ålesund 29 mai.

Skrevet

Kjempefin leilighet da. Den må være lettsolgt :)

Så dumt at det ikke passer for dere med treff på torsdag da.......-hadde vært så kjekt å se deg og Ina igjen......-lenge siden sist!

Skrevet

Ja, håper den skal være lett å selge.

Får se hva vi rekker på torsdag, hvis vi er ferdig med alt her hjemme, kan det jo være vi trenger en liten trilletur.

Men er en ganske hektisk uke dette.

I morgen fyller sambo 30 år, har invitert familien på kaker uten at han vet om det, for han vil ikke feire.

På fredag er det 6 mnd kontroll, så skal vi skrive kontrakt på huset og så skal jeg til fysio.

Så tenkte det kunne være litt fint å slappe av på torsdag.

Men vi får se.

Hadde vært gøy å se alle igjen da, tror ikke jeg har vært på treff siden 1.mars. Snart 3 mnd siden det.

Skrevet

Vi kan ta et avslappende treff da vettu ;) Reservere sofaplass til deg!!!!

Skrevet

hehehe...ja, kanskje det.

Kan si at vi kommer, med forbehold.

Hvis noen ringer og sier de vil komme og se leiligheten, blir jeg hjemme og vasker...hehehe.

Men kjenner at bekkenet mitt snart har nådd toppen.

Har ikke hatt så vondt siden jeg var høygravid:(

Skrevet

Kjenner også bekkenløsninga godt enda.. Litt synd for da vet man jo at den kommer sterkt igjen ved neste graviditet !

Hvem er det nå som kommer foruten om :

pia

2nj

nanna

Mayken (med forbehold)

Glemte jeg noen nå ?

Skrevet

hei hei i dag har helsesøster hvert her og vi har hvert å byttet gips på sykehuset og badet trym el dusjet og veid han..og vet dere hva neste onsdag beg han m skinner da er vi ferdig m gips.han har så myke føtter så hun ville beg neste uke kunne beg fra i dag men hun hadde gipset en fot og da venter vi en uke..nå er jeg gla

Skrevet

Så bra nanna : )

Nå må jeg forte meg å pusse tennene før csi begynner.. skal se det i senga så nå har jeg det travelt ! Natt natt :)

Skrevet

Uff, sliter skikkelig nå.

Har så vondt i bekkenet (lysken) klarer ikke løfte foten og ta et steg en gang uten at det kjennes ut som om noen stikker en kniv i meg:(

Må bare klage litt....snufs.

Passer så dårlig å få det slik nå, har jo så mye å ordne og slikt.

Er vel all bæringa i trapper som har tatt knekken på meg gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...