Gå til innhold

*****DRAMMENOGOMEGNTRÅDEN NR.12****** (NY 15.05.07)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så koselig at dere endelig har klart å få til en indisk mat kveld da:)

Selv er jeg i Ålesund den uken, broren min har konformasjon.

Har aldri smakt indisk mat, så jeg føler egentlig ikke noe savn heller...hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Piadi m/ Nathalie♥ hehe.. ja du kan så si.. Nå er ikke jeg en stor bruker av mammaklubben! Og, så har jeg behov for å bevege meg massssse så derfor dro vi igang trilling :-) og.. så ble jeg tipset om bæretreff, hvor man kanskje kunne teste ut litt forskjellig, og det var jo en flott ide... Men, savner egentlig litt treff med barn på egen alder da.. SÅ HVOR BLE DU AV ??

Mayken og Ina: takk for tips.. skal sjekke ... Og ..tolerud ruuuler... :-)

Skrevet

Pia & C-F(l): bor du på Tolerud?

Var inne på tettinntil nå nettopp og det ser ut til at de skal ha et treff neste fredag.

Da kan desverre ikke jeg, ser ikke ut til at jeg skal få med meg noen bæretreff gitt.

Hvor gammel er gullet ditt?

Skrevet

Hihi.. har akkurat registrert meg på tettinntil.. så 1000 takk for tipset :-)

Så det... men passer ikke for meg da tror jeg..

Jupp.. har bodd her siden 1991 og trives veeeldig godt. Bor helt neders.

Jr. er 5,5 mnd.. Han skal begynne i bh her nede iløpet av høsten/vinteren... Så ..vi trenger flere 06ère her her ja!!

Hvor har dere sett på leilighet !!

Skrevet

Vi har mistet 2 hus på forkjøpsrett siden slutten av januar.

Var på visning i lensmannsstien 64 forrige lørsdag, og nå til helgen er det visning i 84.

Får se hva som skjer.

Ina har alt fått plass på vannverksdammen barnehage fra 1. januar, hadde vært gøy å få hatt henne i barnehage i nærheten av hvor vi kommer til å bo.

Men får vi ikke hus på Tolerud, er det jo ingen krise om hun er i sykehusbarnehagen et år heller da, til vi finner ut hvor vi vil bo.

Skrevet

Ja, tenkt at de er blitt 5,5 mnd. Husker da vi var på Spiraltoppen og de var bare 14 dager..... Skummelt hvor fort tida går.

Vært på babysvømming vi nå. Før det en liten tur på Buskerud storsenter og shoppet litt småting. Nå sover Truls og jeg har ordnet litt klesvask osv. Burde trent i kveld, men vet rett og slett ikke om jeg gidder...........æsj, ikke mye stolt av meg selv gitt.

Må ordne litt til i morgen også. Vet enda ikke om Truls sitt antrekk er passelig.....-tror egentlig det er litt stort, men da har jeg et annet i bakhånd.

Har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg selv da, men.....

Skrevet

Pia og CF: Sleng deg med på våre treff du : ) Vi har jo treff ganske ofte og det er stadig nye med... : ) Og du har jo truffet både 2nj og tilla.. og meg da. hehe..

Skrevet

Nå har jeg fått plantet i verandakassene, handlet inn til 17.mai frokost

(svigers kommer på besøk)

Har fikset bunaden min, dressen til sambo, og trenger bare en knapp i bunaden til Ina.

Flaggene er strøket, er bare rydding og gulvvask og å pynte verandaen med bjørk og flagg, så blir det kvelden med tv og potetgull.

Velfortjent mener jeg:)

Fatter ikke hvorfor jeg alltid skal utsette alt til dagen før.

Gjør det hvert år.

Oi, må forresten lage en bløtkake også, men det kan jeg vel vente med til i morgen tidlig, har kjøpt ferdig sukkerbrødbunn.

Finnes grenser for hva man gidder å styre med..hehe

Skrevet

Så flink du er Mayken : )

Vi planta ute på søndag, har noen planter til som skal plantes, men det blir ikke gjort i dag !Her støvsuges og vaskes det hver dag nå når Nathalie kommer seg rundt omkring og det er røytesesong både for meg og dyrene:(

Skulle ønske jeg hadde bunad, slipper å finne på noe å ha på seg. Jeg som enda ikke passer en døyt av finklærne mine..

Og dumme meg som har sagt ja til å stå i 17.maikafeen på skolen her.. Æsj.. selge kaker som jeg selv ikke får smake på = ( Men men, noen må jo stille opp!

Vi inviterte mamma m/fam hit på middag, men det takka de nei til.. vi kunne til nød komme til dem! Er visst ikke så lett å være både småbarnsmamma og mormor.. Måtte gi henne kraftig dårlig samvittighet for å få henne til å komme å gå i tog her sammen med snuppa.. ! Litt irritert for å si det mildt, vurderer å lage til indisk her hjemme å ringe å si at vi ikke GIDDER å komme.. Kake kan jeg jo ikke spise uansett, så da blir det kanskje druer og banan til dessert.. Nei nå har sambo bestemt at de siste blomstene skal plantes =) heh..

Skrevet

Vært inne på indisk i sandvika. Br der, men ikke som mother india. Fytti katta så lat, trøtt og sær jeg er nå. Skal bare legge meg i sofan med film. Gidder ikke skrive mer en gang. Skulle gjort supermasse her, men nei.

Skrevet

Gratulerer med dagen alle dere;) Hi hi. Fått vekket mannen som var en smule beruset i natt, etter å ha sitti oppe her sammen med mannen til naboen i går og nesten tømt en flaske cognac sammen. Ja ja de hadde kost seg. Han er litt groggy i dag da. Nå skal alle vekkes, flagget er heist og stasen skal på, så er jeg klar for masse mat,digg og IS i laaange baner. Mulig det blir en liten tur på Tønsberg messa også. Barneslig mamma med karusellene;)

Nanna- skal innover mot Drammen i morgen. Send meg sms på dette nr så har jeg nummeret ditt. 45662510.

KOS DERE MASSE JENTER!!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen alle sammen.

Håper den blir strålende.

Rart å være mamma på 17.mai, aldri vært før gitt.

Får kaste meg rundt å ordne frokost til svigers kommer jeg da.

Må få laget bløtkake også.

Kos dere:)

Skrevet

Gratulerer med dagen jenter !!!

Haaper dere faar en fin dag i dag....

Her er det vanlig dag, men jeg kan jo alltids gaa i tog rundt i gatene alene. Tror ikke noen bryr seg - er nok av rare folk her borte.... :op

Skrevet

Gratulerer med vel overstått jenter =)

Skrevet

YES!!!!

Da er vi endelig huseiere:)

Vi gikk den "kjipe" veien, å la inn forkjøpsrett på et hus vi har sett på men ikke vært med i budrunden.

Er jo slik vi har mistet 2 hus, så da får vi også benytte oss av det.

Så da flytter vi på Tolerud 23.juni:)

4 soverom og kjellerstue, og barnehageplass har vi jo fått like ved:)

HURRA!!!!

Endelig ordner det seg:)

Skrevet

Hvor er alle sammen for tiden?

Så lite liv tror jeg det er lenge siden det har vært her.

Skrevet

Gratulerer Mayken. Så bra at det endelig ordnet seg for dere!!!! :)

Vært på Spa idag og hatt en super dag sammen med mannen :) Vi har trent, badet, boblebad, steambadstu......spist deilig lunsj og fått 2 behandlinger hver. Dette gav mersmak gitt :)

Skrevet

Gratulerer Mayken!

Hvor på Tolerud da? I rekkehusene eller enebolig? Bor der selv, kanskje vi blir naboer.....

Skrevet

Herlig Mayken, da invitererer jeg herved på "nabolagsfest"! Så deilig å få dere opp på Konnerud til oss:)

Nå har jeg noen å plage med trilling i sommer!

Hilse T og gratulere også, deilig for han å komme "hjem":)

Anonym; tror det var lennsmannstien 84:)

Dersom du bor i nabolaget er du og lille også herved invitert på nabolagsgrillings, og seff Pia og CF...

(og alle dere andre selv om dere bor litt lengre unna...)

Kommer tilbake med dato jeg, men det blir etter Mayken og familien er blitt konnerudbeboere!

Skrevet

Grattis Mayken- det var gøy;) Endelig kan du innrde det på ekte.

Jeg er midre fornøyd her jeg sitter. Kjøpt boller med rosiner, men trodde jeg hadde kjøpt med sjokoladebiter i:(

Jeg har sett og holdt lille Trym i dag. Var jo bare såååå nydelig da. Ble nesten verpesyk igjen:))

SPA ja - hørtes ikke dumt ut.Høres heller ikke dumt ut å gå å legge seg heller nå. STUP trøtt. Masse og ordne før vi drar til Danmark til uka også. KJennes ikke helt greit ut å dr afra Erle noen dager nei:(( Snufs snufs

Skrevet

Tilla: det høres kjempekoselig ut:)

Klar for en Konnerudfest:)

Du hadde nesten rett da, er ikke 84, men nabohuset.

84 skal det være visning på i dag.

Anonym, hvor bor du da?

2nj: er ikke misunnelig i det hele tatt på deg jeg altså.

åhhhh....skulle ønske det var jeg som fikk dratt på spa.

Thea: værste som finnes er å putte noe i munnen i den tro at det er noe du har lyst på, og så finne ut at det er noe helt annet.

Skrevet

Oj Mayken.. GRATULERER =) Da høres det ut som om det ordner seg alle veier for dere:)

Vi skal en tur inn til drammen på Axels tivoli.. Så ordentlig spennende ut =)

Skrevet

hvor ligger tivoliet da?

Så noen tivolibiler stå bak drammenshallen, men ikke noe tivoli i sikte, trodde de kanskje hadde pakket sammen for å dra jeg.

Skrevet

Tivoli i parken i sentrum = ) Og gjett hva sambo vant til meg.. taramtata... 2000 GRAM hasselnøttsjokolade.. ! Herregud er jo helt umulig å slanke seg for tiden ! hehe.. =)

Skrevet

dyhytt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...