Gå til innhold

*****DRAMMENOGOMEGNTRÅDEN NR.12****** (NY 15.05.07)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg spist den beste hjemmeindisken tror jeg. Skal fortelle om den siden. Kjpt på centra i Bærum. Netsen som fra bunnen av tror jeg det blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sniker meg inn her jeg! Vet ikke helt hva som klassifiseres som Drammen og omegn, men - har etterlyst noen som bor på Hurum/omegn på skravlesiden og fått dårlig med svar, så prøver her..:-) Har nettopp kjøpt hus på Klokkarstua nemlig, og lurer på om noen av dere kanskje bor på 'den andre siden', hehe ;-) F.eks Holmsbu, Sæthre, Storsand, Verket...eller kanskje Svelvik? Kjenner ingen på Klokkarstua, så hadde vært kult med en trillevenninne el.l. i området.. Tar vel 20-25 min å kjøre til Drammen, så det er såklart en mulighet det også da... =)

Hilsen meg :o)

Skrevet

Er ingen derifra, men svelvik er den en fra. Bare å henge seg på med oss det. Bare koselig med nye ;) Skal jo prøve å få til treff om 2 ukers tid.

Her paskkes det til Danmarksturen. Gleder oss tilå komme bort litt. Kommer til å sabne jenta mi da. reiser i morgen.

Skrevet

thea skal dere til danmark blir dere lenge borte...dra uten barn da blir nok godt det...vi drar kanskje til danmark i ferien vi med alle barna he he...men blir det treff i drammen da el,klar jeg nå..

Skrevet

Lille M, velkommen til oss.

Det klassifiserer som Drammen og omegn.

"Mars79" er fra "utider", det samme med "Gullemor og Ingvild", samt "Mamma,Adriana&Cassandra". Så du er langt fra alene;)

Kozy bor delvis i Asker (innimellom), er ikke SÅ langt det heller:)

Jeg derimot bor på Konnerud, men det er da ingen hindring for å bli kjent med nye mennesker;) Hehe...

Hvor gammel er lille mirakel? Har du en eller fler? (mulig du skrev det , men jeg har vært utenlands i nesten 2 mnd og driver og skal pakke for vi skal hjem i natt... så jeg er litt off:p)

Skrevet

Jippi jippi JEG er fra svelvik =) Endelig noen som IKKE bor i sande eller konnerud ;o)

Thea: Koze dere masse på Legoland da =)

Tilla: kommer dere hjem nå ?? Da må vi ta en kafètur snart : )

Skrevet

God tur thea. Kos deg med gutta dine :) Erle har det nok supert hos bestemor vettu....

Gleder meg sånn til Osloturen jeg nå. ;) Er det ikke noen flere som vil være med oss????

Må vel få til et treff snart også????????? Synes det blir så lenge mellom jeg nå......-er alle så travle da?

Skrevet

hei noen som vet om jeg kan ta et glass rødvin når jeg ammer,og hvor lang tid etter det glasset kan jeg amme igjen,,tenker litt fremover i tid jeg grille og ta et glass rødvin...hvis det blir treff håper jeg det blir tidlig på dagen ettersom jeg har sagt opp sfo plassene til unga så da er jeg avhengig å hente de når de er ferdige på skolen.har ikke plass fra 1 juni.så da blir det å gå til skolen m de og hente de...god tur da thea kose deg masse...og takk igjen for den leken jeg fikk til trym..

Skrevet

Nanna; er ikke helt sikker, men mener jeg har hørt noe om å vente 3 timer pr glass med vin eller noe sånt.

Må innrømme at jeg har drukket er 1/2 glass rødvin og ammet etter 30 min jeg da, og det gikk helt fint.

Thea: god tur, kos dere masse:)

Tilla: så fint at du kommer hjem snart da.

Er snart klar for treff jeg også, men ikke før etter 5 juni tror jeg.

Drar snart hjem til Ålesund igjen, broren min skal konfirmeres.

Skrevet

Tillab: Takk takk :) Mitt lille (førstefødte) mirakel heter Magnus, han er idag 5 mnd og 21 dager så nærmer seg faretruende et halvt år - tiden går! =) De andre du nevner da, bor de også på "den gærne siden" eller? ;-)

Piadi: Joho, Svelvik jo! Det er jo bare en ferjetur unna. Tror jeg har tatt den ferja en gang for lenge lenge siden...hehe. Kan ikke si jeg er kjent der men...får vel ta en tur over og kikke etterhvert :)

Skrevet

Lille M; neida, de bor på samme side som deg. Vi har så langt bare ei svelvikberte og det er Piadi:)

Jepp, i natt reiser jeg hjem, så 0800 i morgen tidlig så setter jeg tottelittene (eller i allefall bilhjulene) på norsk jord.

Mon tro om jeg blir tatt i tollen for altfor stor kvote med babymat?! Haha...

Gleder meg super masse til å se dere alle sammen igjen. Og er GJERNE med på treff. Dere får se å "booke" et!

Skrevet

Tillab: Hehehe, da jeg skrev den 'gærne sida', så mente jeg faktisk samme side som meg, regner med at dere Drammensdamer syns Drammenssiden er den 'rette siden' ;-)

Uansett, takk for svar, da skal jeg prøve å finne ut hvor disse som bor på samme side som meg befinner seg hen =)

Skrevet

du finner dem inne på DiBtreff Buskerud sidene...

(stort sett i allefall)

Og Drammen er jo på begge sider, så for meg er det ett fett:p hehe...

Skrevet

Hehe, geografi er ikke min sterke side ;-)

Skal sjekke ut Buskerud-treffsidene, takk for tips! God natt....

Skrevet

Lille M: Da er gutten din 1 dag eldre enn min lille gutt :)

Skrevet

God morgen jenter = )

Fergen tar jo bare 5min fra man kjører på til man står på andre siden, så du må jo bare ta deg en tur en dag : )

Ja kan ikke vi ta en kafètur i neste uke ? eller nå på torsdag kanskje ?

Kanskje du slenger deg med Lille M..??

Nathalie blir 6 mnd på onsdag.. HJELP tiden løper ifra oss.. !

Skrevet

Da er sekken pakket og klar. Må ordne litt småting før vi setter kursen mot legoland. Gjett om gutta gleders seg a.

2nj gleder meg også til Indisk;) Har mista mobilen min hjemme. Vasket jo huset i går så burde jo funnet den.

Må intensivere treffene våre fremover;)

Skrevet

hei alle sammen. ser det er noen nye her. så koselig :-) håper dere vil være med på treff eller trilletur en dag.

mayken: gratulerer med hus !!

thea: god tur til dk kos dere masse!!

tilla: velkommen hjem :-)

Skrevet

God morgen til alle.

Noen få minutter på meg før jeg skal avgårde og trene. Må jo stå på nå om det skal bli indisk på meg 30.mai :)

Kan gjerne ta treff på torsdag, jeg/vi har ingen planer den dagen. Noen som vil og kan??????

Klar for å intensivere "treffingen" litt nå ja. -Mest turer da, og noen kafetreff (de er jo litt mindre sunne som regel.....).

Velkommen tilbake tilla. God tur thea.

Skrevet

Treff Torsdag kl. 12.00, Hvem Kan? :

Piadi og Nathalie (kanskje Leon )

2nj og Truls

Skrevet

Maiken.. hipp hurra... ble det LS 84 ?

Hvor skal dere ha treff torsdag ??

Skrevet

Vet ikke jeg..... *rope på Piadi*

Pleier ofte å ta det på Glass siden det er god plass der til oss og vogner, så vil tippe det er der Piadi har tenkt denne gangen også.....

Kjekt om dere kommer da. Har jo ikke sett C-F siden de var bitte små jo....

Skrevet

Jeg la det ut på treffsidene og der skrev jeg Glass ja :) Håper det passer for glass da.. hehe..

Pia og Nathalie

2nj og Truls

nanna og Trym (skriver deg opp selv om du bare kanskje kan ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...