Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen din har....Hehe, vet du hva det gjør deg til..:?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rett du gjør !

Jeg kjøper ikke nye klær til 17.mai hvert år. Men vi har jo vært heldige å arvet utrolig mye fint i år da : )

 

Nei ikke vær lei deg for at du ikke får kjøpt nytt i år, tenk at du skal gjøre ditt for å gjøre livet litt lettere til neste år : ) Og du er IKKE alene om å ha dårlig råd.

Skrevet

vi har oxo dårlig råd og 3 barn alltid tom for penger masse regninger...så anonym som mener man ikke skal få barn pga det du er ikke go...jeg passer alltid på at unga får det de trenger men kjøper ikke noe nytt på 17 mai liksom hvis de har noe å bruke.og minsten er 2 uker her og har ikke råd til noe nytt til han men fiikk så masse fint på sykeh når jeg lå der så noe fint får han nok på seg...Vi valgte å få barn nr 3 selv om kjempe dårlig råd...det for at jeg beg å bli gammel og sambo ikke har barn fra før....

Skrevet

Gjør meg til?

 

En som er midt i utdannelsen som kommer ikke til å tjene godt før om et par år, men kunne få barn nå allikevel fordi hun har en mann so tjener godt?

 

 

Skrevet

Nei, det er ikke noe engangs tilfelle. Det har ikke jeg sagt heller!!! Og ja, jeg får penger i slutten av mnd!

HI

Skrevet

Og om mannen din går fra deg er det for sent å abortere barna...Da har du dårlig råd du også. HAHAHA

Skrevet

Det syns jeg er helt greit, at man lar være å kjøpe nye klær fordi man har en del og vil heller bruke penger på noe fornuftig.

 

Problemet er at HI ikke har penger nok til å bruke på noe "fornuftig" en gang!

Skrevet

Oj oj oj.. Jeg vet hvem den anonyme er.. Hmm.. Litt feigt da å ikke stå frem med navn, men feig.. det tror jeg så gjerne at du er !

Mannen min har.. så bra at du har noen til å " ta seg av deg da" Stakkars deg om han forlater deg, plutselig sitter du der, alene..

Skrevet

Kjære anonym! jeg har kun ETT barn!

HI

Skrevet

Eh nei, det har jeg ikke da. Hørt om skillsmisseoppgjør? Ressurssterke foreldre? Og utdannelse som fører til en god lønn?

Skrevet

Til HI, jeg siktet til Piadi, hun har nemlig TO barn!

Skrevet

Nei det har jeg ikke prøvd, hvorfor lever dere 3 stk på bare 200 tusen i året!

Skrevet

Ler litt av deg likevel jeg. Virkeligheten kommer nok og innhenter deg. I mellomtiden får du kose deg med å bli tatt vare på og fortsette å inbille deg at det bare er leger og advokater som burde hatt barn. De i kasse på rimi har nok ingenting å tilby småbarn.. HIHI

Skrevet

jeg ser at jeg trykte på anonymknappen uten å skulle det da...jeg er ikke den slemme anonyme piadi..men som sagt vet jeg hvordan det er å ha dårlig råd.det er ikke mye artig men barna går alltid foran her først.

Skrevet

Ja vel, du tror du vet hvem jeg er! Det tror jeg neppe, men du må gjerne tippe!

Skrevet

Piadi- Dette "gå fra deg" argumentet har blitt brukt før, og jeg har svart på det alt. LES!

Skrevet

Sånn er det når dere ikke svarer på det nederste innlegget.

Nei nanna det er ikke deg.. det vet jeg. Men jeg skjønte at du var den anonyme som du var, det skjønner jeg på skrivemåten og alderen på guttene..

Skrevet

Fordi det bare er jeg som har intekt da min mann hverken har krav på arbeidsledighetstrygd eller noe annet...

HI

Skrevet

HI. Har du en anonym hotmail adresse?

Kan sende deg 500 kroner. Men må ha adressen.

Skrevet

Sweet amber: Og psykologer / psykiatere.. ehe.. *kremt*

 

Skrevet

HÆ?? de kan da umulig tjene nok til å ha BARN?? Nei, dette er bare skryt.... ;P

Skrevet

Det var jo snillt anonym : )

Skrevet

Hadde ikke tenkt å svare på denne, men må si jeg blir provosert av de som slenger med leppa og deretter signerer med anonym..... Her inne kan jo de fleste bare lage seg et nick og være "anonym" på den måten, men når man ikke tør å stå inne for det man sier så er vel det den enkleste utveien. Jeg har 3 barn og god råd - men jeg kjøper nødvendigvis ikke nye klær til enhver anledning for det... Til første anonym - kle på minsten av det du har og kos dere masse, for det er det viktigste.... Og til anonym som lever på mannen sin.. du er heldig som har funnet deg en som kan forsørge deg mens du "gjør det du vil..." Det er ikke alle som kan eller ønsker å velge som deg...

HUSK det er faktisk viktigere med kjærlighet og omsorg enn nye klær

til enhver tid.

Skrevet

Du har sikkert noe liggende i skapet du kan bruke til han, en litt fin genser el. noe... han skal kanskje sitte i vogna og da har han jo teppe el. noe over bena så da ser man ikke om buksa ikke er ny.

 

Eller så trenger det jo ikke å koste en formue å kjøpe noe nytt, bl.a. Kappahl har alltid (hverfall de 3 Kappahl butikkene i området jeg bor i) et tilbudsstativ med utgående varer som er veldig billig. Der finner du sikkert noe fint, koster ofte bare 20-30 kr. for en genser. Ellers så har du sikkert en venninne el. foreldre du kan låne 100 kr. av for å kjøpe noe. Bare let litt så finner du billige barneklær! :)

Skrevet

Jeg skjønner vel at alle fra forskjellige yrkesgrupper har forskjellig ting å tilby barna, det er ikke det det går ut på!

 

Men, man bør kanskje ha spart opp litt på forhånd før man får barn hvis man er i en dårlig betalt stilling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...