Gullemor Skrevet 22. april 2007 #76 Skrevet 22. april 2007 Sorry! Men, du skriver jo ikke så laaangt og utfyllende som meg, da, rødhette*! Jeg har jo en tendens til å legge ut i det vide og det brede... Dessuten er det bare_tre_å'er_i "sååå"!!! <--- To utropstegn for mye...
Gullemor Skrevet 22. april 2007 #77 Skrevet 22. april 2007 *kremt* Glem den kommentaren om antall å'er... *rødme* Jeg pleier da aldri å bruke sååååååå mange å'er i "sååå"!!!!! <--------- Igjen: Altfor mange utropstegn. Nattaklem.
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #78 Skrevet 22. april 2007 Hmm.... hva er unnskyldninga di? ammetåke? moahahahahahahahaha Nattinatt klem
ts&hl mamma Skrevet 22. april 2007 #79 Skrevet 22. april 2007 Er Gullehette* i ferd med å slå til igjen?? :-)
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #80 Skrevet 22. april 2007 Kunne vært det, men gullemor er kjip kveld ;p
Gullemor Skrevet 22. april 2007 #81 Skrevet 22. april 2007 Flasketåka? Eller som Sponge foreslo tidligere: Det går an å bruke det svenske ordet for ammetåke; "bebis-bubblen". Dessuten har jeg en Gullefar her som er både innpåsliten, skravlesyk, ivrig på idéer til hva jeg skal skrive og ikke minst: Utålmodig etter å få pc'n til å spille!!! Natta, damer! Koz&klemz assa, lissom!!! <3<3<3<3<3<3 Hehe! *logging off*
SpongeBob Skrevet 22. april 2007 #82 Skrevet 22. april 2007 Nei, den er det jeg som har! Mener dere at dere ikke vil bli med til Lillehammer? Jeg fikk forresten sykt lyst til å spille TP...
Gullemor Skrevet 22. april 2007 #83 Skrevet 22. april 2007 Er jeg "kjip kveld" eller "kjip i kveld"???!!!! *ta igjen noe heeelt voldsomt* Den satt, den, tenker jeg! Moahahaha!!!! *logging off for real*
ts&hl mamma Skrevet 22. april 2007 #84 Skrevet 22. april 2007 Kommer nok sterkere tilbake. Her har jeg skkurat fått slitt HL løs fra kroppen min etter intens eting og skal gjøre et forsøk på å ta kvelden. Natta da Twilighters :-)
ts&hl mamma Skrevet 22. april 2007 #85 Skrevet 22. april 2007 TP står klar når du kommer til Stavanger, men advarer om at jeg fremdeles er en sykt dårlig taper :-)
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #86 Skrevet 22. april 2007 Jeg har lyst å spille TP, Mistenkt, Ticket to ride, passport, Cranium.. et eller annet!! *dasker gullemor* Vær snill da!
SpongeBob Skrevet 22. april 2007 #87 Skrevet 22. april 2007 TP med resten av Twilight Zone'rne høres bra ut, eller hva? Det går fortsatt gjetord i familien om den gangen Jørgen slo meg i TP, så jeg har ikke så mye taper-øvelse, men er alltid åpen for nye opplevelser. Og å spille mot deg og din kjære vil jeg tro blir en utfordring...
selfangerkjerringa Skrevet 22. april 2007 Forfatter #88 Skrevet 22. april 2007 jeg vil også være med og leke!!!
SpongeBob Skrevet 23. april 2007 #89 Skrevet 23. april 2007 Lekekamerater trengs! Her er det en grå mandag og jeg sitter i stille og ryddig hus og drikker te og har det egentlig helt fint, men hjernen summer av tanker om HVEM jeg kan lure til å underholde meg. ka-ping, hvorfor bor du ikke her i stedet? Får satse på at Lillegutt våkner snart så jeg kan lage litt bablelyder og skifte en bæsjebleie eller to...
ts&hl mamma Skrevet 23. april 2007 #90 Skrevet 23. april 2007 Hmm, her koser jeg meg gjennom de siste timene med mamma, dvs nå er hun ute på trilletur med de to små og jeg støvsuger på loftet så jeg slipper å gjøre det sammen med min kjære toåring - og det er klart til neste overnattingsgjest- en fra tirsdag til onsdag, så kommer min venninne Sølvi fra tors-til lørdag. Det blir kos! Sukk, kommer til å savne mamma!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå