rødhette* Skrevet 20. april 2007 #51 Skrevet 20. april 2007 Vi spilte forresten to runder Ticket to ride ikveld, og jeg vant begge... *geiper til gullemor*
Gullemor Skrevet 21. april 2007 #52 Skrevet 21. april 2007 Til opplysning har jeg endret bittelitt på nicket mitt (tatt vekk 75). ;o)
rødhette* Skrevet 21. april 2007 #53 Skrevet 21. april 2007 Jeg la merke til det, syntes først nicket ditt så så uvant ut.. tok noen sekunder før jeg la merke til hva det var hehe Nå har vi ommøblert bittelitt til her i huset Skal lage taco nå, og kose oss foran tven. Ha en fin kveld, damer!
ts&hl mamma Skrevet 21. april 2007 #54 Skrevet 21. april 2007 Takket være innlegg fra Gullemor på BiM klarte jeg endelig å komme meg inn på DIB igjen - så ønsker om en ekstra god kveld sendes i den retningen :-) Var i ferd med å få abstinens her i sofakroken!!
selfangerkjerringa Skrevet 21. april 2007 Forfatter #55 Skrevet 21. april 2007 Sitter her og er litt småskuffa... den fine nye sofaen min (eller "hudsalong med divan" som det heter på fint) står fortsatt nede i gangen i sine 3 enkeltfaktorer, og den øggli blå hjørnesofaen dominerer fremdeles i ka-ping-stua... skulle egentlig ta en etterlengtet switharoo idag, men hva tror dere skjer? Kjerra til gubben nekter å røre seg pga svidd ledning (les skrekkhistorien på småtroll 0-1) og han har måttet bruke hele kvelden på bilmekking - kom akkurat hjem. Dårlig med sofalemping på egen hånd her, så jeg må pent vente til imorra... argh! Vil sitte i nysofa nå!!!
ts&hl mamma Skrevet 22. april 2007 #56 Skrevet 22. april 2007 Hei alle, den bil opplevelsen til ka-ping hørtes jo bare grufull ut, tror jeg hadde blitt helt satt ut av skrekk, men høres jo ut som dere håndterte det veldig bra. Men likevel - det setter jo i gang sånne ekle tanker om alt som kan skje med småttingene våre, kan jo bli paranoid av mindre. Har mamma på besøk her nå og de fikk meg og den ene broren min (av tre) ganske tidlig -og da hadde de i følge henne ikke fjerneste anelse om hvordan verden egentlig fungerte og "ikke vett til å bekymre seg for noe". Høres herlig ut egentlig. Verre med meg som fikk barn etter 35 - tror jeg kan klare å bekymre meg for det aller meste på en dårlig dag og vurderer å ikke slippe HL og TS ut av huset alene før fylte 25 :- ( Mamma reiser i morgen og gruer faktisk litt til det, har vært utrolig deilig avlastning å ha henne her, hun har fylt fryseboksen med gjærbakst og suksessterte, trillet tur med HL og bært henne rundt når magen har vært lei - og stått opp med TS nesten hver morgen! Sukk, et luksusliv har det vært! Håper alle har en strålende søndag- og at dåpen har gått bra hos Stinemor & co
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #57 Skrevet 22. april 2007 Høres deilig ut... send henne videre til meg i morgen, så kan hun få fylle opp fryseren min også!
ts&hl mamma Skrevet 22. april 2007 #58 Skrevet 22. april 2007 Skulle gjerne gjort det, men hun er fullbooket de neste dagene, hun reiser videre til min single bror i oslo i morgen. Kjenner jeg han rett vil hun der ta kontroll over uker av klesvask og lage hjemmelaget middag til han som en avveksling fra Grandiosaen. Men Oslo er jo nærmere deg enn Stavanger, så hvis hun får ledig kapasitet skal jeg styre henne i din retning :-)
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #59 Skrevet 22. april 2007 Ja, er bare 4 mil fra Oslo. Min kjære jobber i Oslo, så hun kan stikke noe gjærbakst til han
ts&hl mamma Skrevet 22. april 2007 #60 Skrevet 22. april 2007 Hehe, skal gi beskjed :-) Er faktisk blitt litt inspirert selv også og skal gi de rynkete eplene på kjøkkenbenken nytt liv i en eplekake med vaniljekrem mens HL ligger ute i vogna og snorker og TSHL pappa er i 3årsdag med eldstejenta :-)
Gullemor Skrevet 22. april 2007 #62 Skrevet 22. april 2007 Møtes på Gardermoen, rødhette*, og ta første fly?? *sikle*
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #65 Skrevet 22. april 2007 grrr nå kjenner jeg at jeg blir litt småprovosert her. Sikkert akku det personen(e) er ute etter. Her sitter ka-ping og jeg og skal ordne hemmelig venn, for å gjøre noe hyggelig. Så får jeg dritt slengt til meg både på skravlesiden og hemmelig venn-forumet. Så mye for å gjøre noe hyggelig...
ts&hl mamma Skrevet 22. april 2007 #66 Skrevet 22. april 2007 Ikke bry deg om det!! Tenk heller på alle de som setter pris på initiativet dere har tatt, er mange flere av dem :-)
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #67 Skrevet 22. april 2007 Takk. Jeg vet det ikke er noe å bry seg om egentlig. Og det bullshitet om at jeg er en krangler... Aldri sett nicket til personen før, og hun har ikke noe grunnlag til å si noe sånt om meg. Likevel klarer jeg ikke la være å bli provosert.. Skjønner ikke hvorfor det er sånn at noen alltid skal vende positive ting over til å bli noe negativt. Er det rart det er krig i verden...
ts&hl mamma Skrevet 22. april 2007 #68 Skrevet 22. april 2007 SUKK, vet hva du mener, men ikke kast bort energien på sleivete utspill fra noen som ikke kjenner deg en gang. At hun ikke klarer å glede seg over et godt initiativ og absolutt må komme med sure kommentarer sier vel mer om henne enn om deg :-) Hadde du vært her skulle du fått en trøste-eplekake bit nå - sender over en bit i tankene :-)
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #69 Skrevet 22. april 2007 å, snill du! utenom ka-ping og meg har vi nå én stk twilight påmeldt hemmelig venn.. flere satser jeg på det blir
SpongeBob Skrevet 22. april 2007 #70 Skrevet 22. april 2007 Takket være direkte support på msn fra rødhette* er nå også jeg tilbake på en uvant DiB-adresse - hyggelig å se dere igjen! Jeg stemmer for at vi spleiser på rødhette*s parkeringsutgifter heller enn å bruke pengene på tog til Lillehammer, så tar vi en kaffe oppe i kaféen eller overtar hele Peppe's nede i første etasje alt ettersom hvor aktive de små er:) Jeg fikk forresten gå gjennom sikkerhetskontroll uten billett sist jeg var i Oslo... Mammaen min har også reist, og takk og pris at hun og gubben hennes var oppover denne helga. De har holdt Storegutt i ånde og vandret rundt med rapende og gulpende Lillegutt og laget te til meg og vært akkurat så søte som de pleier, herlig besøk:)
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #71 Skrevet 22. april 2007 Lillehammer drar vi iallfall ikke til, tihi Jeg sitter og venter på at ka-ping skal komme seg hjem og på msn....
Gullemor Skrevet 22. april 2007 #72 Skrevet 22. april 2007 Hvem skal med tog til Lillehammer? *pirke* Heeeei Svampedama! Har du vært dib-fri i helga? Her har det vært det komplette kaos. Innlegg i hytt og pine, dib i oransje, linker til forum ditt og forum datt osv... Samt cirka en zillion innlegg à la "Flere enn meg som ikke kommer inn på dib???!! Hva skjer'a???" Hehe! Bare innom og sier hei, jeg nå... Skal straks legge meg og Gullefar skal overta pc'n en liten stund (får jeg dibbe, så må han få spille...). ) God natt i de twilightske hjem!
Gullemor Skrevet 22. april 2007 #73 Skrevet 22. april 2007 aaarrrgghh!!! Er jeg såååååå treg??? Jeg så ikke innlegget til rødhette* før jeg skrev mitt, i alle fall... *tsktsk*
ts&hl mamma Skrevet 22. april 2007 #75 Skrevet 22. april 2007 Hehe, var i ferd med å mobbe Sponge litt jeg og, men er ufattelig treg tydeligvis .-) Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå