Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ta en komedie. all latteren vil hjelpe barnet ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo...på 70 tommers flatskjermen min skal ikke noe annet enn prison break stå på... skal se på kjekke mannfolk;)

Skrevet

ja som om ikke Sid i istid er kjekk lissom..

jeg har osgså bestillt VOSS vann..må drikke med stil,får 8 flasker i juni,,,

forresten noen som skal med fly eller båt? og som kunne handlet litt for meg på tax free`en?? skulle hatt litt bailys og tyrkisk..får jo større flasker der..

Skrevet

Viktig med kildevann ja, usj tenk babyen kan jo få i seg bakterier om man selv drikker vann fra springen..

Skal ha privat limo tenkte jeg... som kan kjøre meg til mine lunsjmøter..de passer jo jenta på sykehuset:)

Skrevet

kan jo ikke drikke vann fra springen de neste 12 mnd..stakkars baby.

Skrevet

sånn, da har jeg ordnet med egen softis maskin til å ha på rommet. og litervis med sjokoladesaus. skal jo føde i august. is må man ha

Skrevet

jeg har skaffet meg slush maskin..nam,nam:)

også skal jeg få levert friske jordbær på rommet hver morgen:D

Skrevet

Frisk frukt ja;) skulle bare mangle...

Også ny seng.. for vil ikke ha den ekle sykehus senga

Skrevet

seng ja. skal ha 180, svane kontinentalmadrass.

Skrevet

javisst må det være 220. skal jo ha både meg, sambo og bebis oppi der. jeg skal jo ha plass til å breie meg

Skrevet

bare setter sammen 2 på 220. 440 skal holde. ellers får sambo ta med seg en reise seng og ligge der

Skrevet

tror det får bli saccosekk. med alt annet jeg skal ha inne på rommet blir det ikke plass til ekstra seng til han. hvis jeg ikke får ordnet med at de slår ned en vegg da. må jo ha dobbeltrom

Skrevet

et rom?? hallo..jeg skal ha hele avd jeg..får mette-marit det..så skal jeg ha det også.

Skrevet

hele avd? hallo hva med meg da? da blir det ikke plass til meg.

Skrevet

hmm...for et mas det er på deg...greit..vi kan dele avd...

Skrevet

Lurer på om jeg bare må invitere fødeavdelingen hjem til meg.. Skal bestille alt utstyr jeg trenger av flatskjermer, peiser, større senger, homsepatruljer og extreme makeover teams. Trur jeg skulle klart å huse et par jordmødre noen anestesileger og annet personell i tilfelle ks. Trur jeg må ha de der fra tidlig juli (i tilfelle rottefelle)

Skulle de trenge å jobbe på skift så skal jeg være behjelpelig med å sette opp en plan for dem slik at jeg til enhver tid har den rette ekspertise tilstede

Ikke-sykehus-personell (dvs velvære teamene mine) må nok ankomme senest i slutten av mai og belage seg på et års opphold

Dette dekker vel staten? Jeg mener... et fantastisk barn skal jo tross alt bli født

Skrevet

oj...du er rett og slett genial...

ja jeg har hørt at staten dekker det..tror du finner skjema på NAV..

men kan ikke du sette opp noen campingvogner eller telt som helsepersonalet kan bo i da??

Skrevet

Kanskje kunne de selv stille med operasjonssal, fødestue og sykehushotell på hjul.. for ikke å glemme kantinen (eller - driit i den, jeg har jo homsepatruljen og flunkende nytt kjøkken - takket være exteme home make over teamet)

hmm.. kan bli hakket bedre enn forrige fødsel har jeg på følelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...