Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

@nne da... de har plass til peis...

De har bygd ut fødestuene for dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

funnet fram silkepysjen også jeg...

har også bestilt frisør noen timer etter han er født..her snakker vi førsteklasse altså...

Skrevet

moahaha, artig tråd :)

Skrevet

4 lags silke papir her ja;) bare det beste er godt nok for rumpa her

Skrevet

Huff så dum jeg er, tenkte ikke på det jeg. Ja det var bra i hvert fall!! Lurer på om jeg skal ta med en skinnfell jeg da, så sambo og jeg kan ligge og kose oss på når babyen sover etter fødselen.

Skrevet

ohh..det var en steikandes god idee...bare ligge å sløve på skinnfella foran peisen..kanskje lage et søsken til den nye babyen:p

Skrevet

Jeg kommer også til ha med meg en kake som jeg kan servere barselgjestene som kommer på besøk!!! Kommer nok til å bake den rett før jeg drar på sykehuset, når jeg kjenner at fødselen er skikkelig i gang, slik at den er ferskest mulig. Tar med en presskanne også, for jeg har hørt at sykehus kaffen ikke er noe god.

Skrevet

@nne for ei mor du kommer til å bli...

Baker mens man føder.... du tåler såpass vettu...

Og gjærbakst er bra for babyens mage, den blir så luftig

Skrevet

Dette er jo tredje ungen så jeg begynner å bli litt dreven, har liksom

bin dær don datt.

Tenkte jeg heller skulle bruke fødselen på og forberede noe fingermat eller tapas eller noe enkelt

Skrevet

Jeg maa bare tilfoeye en ting til som jeg kom paa...og det hadde jo vaert HELT krise om jeg hadde glemt! Jeg har hoert at paa mange sykehus i Norge har de ikke air conditioning!!!! Vi skal jo foede i sommermaanedene! Vi har heldigvis airconditioner i leiligheten vaar her i New York, og jeg kan sikkert ta den med til Norge og montere den paa barselrommet. De maa vel vaere ganske vant med at folk gjoer det, tror dere ikke?

Skrevet

Tror egentlig jeg hadde prioritert aircontitioneren fremfor peis i juli...men man vet jo aldri da... Det er jo noen sommere som er kalde og... Nei, vet dere hva--jeg tar likegodt med begge deler. Da er jeg sikret enten det blir varmt eller kaldt.

Skrevet

Jeg trur det blir så mye stasj i den bagen (les skiboks + bagasje ++) at jeg like godt kan pakke nedi en homo med god smak som kan fikse opp rommet og meg og babyen før jeg overlater h*n til den (også medbrakte) barnepiken - som baker selvfølgelig, mens jeg ser på Prison Break :)

juhuuuu - det kommer til å gå som en drøm

-kan man ta med egne smertestillende forresten? Da snakker vi ALTERNATIVER :) hihi

Skrevet

Hey...det snør i trondheim i dag.. så da kan det snø i aug/sept også....

Peis skal jeg ha og hvitvin og skinnfell...

Skrevet

Ja her kan vi bare pakke inn med smertestillende av eget valg;)

Som sånn drevne mødre Fabel, så fikser vi jo baksten selv....Mens vi føder og spiser pizza...

Er ikke vanskeligere enn det:)

Skrevet

Jøss, her har jeg gått glipp av MYE!!

Det med skiboks var en super ide... På Esson har de sånne fine tilhengere med boks rundt (heter det kapell tro?), og der har vi satt oss på liste for å leie en i august... Burde vel strengt tatt leid den allerede så den er klar, sånn i tilfelle. Men der satte mannen min foten ned:( Drittmann!! Tenk å si NEI til MEG!!!!`???? Burde skamme seg...

Forøvrig har jeg planlagt å ta med et hybelkjøkken, sånn at jeg kan ta julebaksten mens jkeg likevel har barnevakter... Er jo tross alt august!

Skrevet

TanteBassa med barn i magen

Dere må nok på familierådgivning etter dette!!! Hvis mannen din er så uengasjert så kan nok forholde deres få en alvorlig knekk. Stakkars deg!! Tenk å måtte være så alene om alt sammen.

Ikke glem forkle da til bakingen!!

Skrevet

Forkle skal på lista:)

Ja, vi må nok på famlieterapi.. Har vurdert om jeg skal gå fra han pga dette:( Men kanskje jeg skal gi han en sjanse til? Han må iallefall finne seg i at jeg sjekker mobilen hans, posten, lommene, bilen osv for å se etter spor etter andre damer osv. Kan jo være noe sånt som ligger bak dette neiet? Er litt fortvila for tiden, men vil jo gjerne forsøke...

Skrevet

oooh... ja du må jo ha den henger'n nååå - tenk på alt som skal med..

Han der hadde jeg ikke vært sammen med lenge altså :) hehe

Skrevet

Det ordna seg!!!

Han ga etter, så nå er han på vei for å hente den:) En bitteliten trussel om at han ikke får reise på kino med kompisene til uka var nok, ja! Ikke noe øl eller noe alkohol altså, må jo holde seg edru til auguat:) Kan jo hende jeg må på føden før den tid...

Skrevet

da har jeg fiksa homsepatruljen..nå gleder jeg meg jammen til å føde:D

Skrevet

Har ganske enkelt bestilt flyttebil eg, så tar eg med alt innventar i huset. Kan ikke risikere å glemme noe. Har fått JM til å godta at eg skal ha mine egne taklamper på fødestuen også...

Skrevet

husk storskjerm og dvd spiller på fødestuen også da. noe må vi da ha å gjøre på når vi skal føde.

Skrevet

Hvilken film bør man satse på da?

Skrevet

FUCK......de har ikke ledig flyttebil i slutten av juli begynnelsen av aug...hva pokker gjør jeg nå da`?????????????????

ang film..jeg skal ha med meg istid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...