Fabelaktiv Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Da har jeg pakket Sjokolade, Se og hør, walkman og rene store truser. Jeg er klar..
MiniMeAndMe+spire Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Har du pakket alt nå...? Når er terminen...?
Fabelaktiv Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 Uff - jeg bare tuller.. evigheter til Skrev den bare for å lage litt surr her inne jeg.. Har termin 28 august Sist fødte jeg 4 uker før og hadde med meg skolesekken med skolebøker i hihi Visste ikke at jeg skulle bli innlagt.. ordner seg uten bag også kan jeg love...
ana baroma Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Blir gammalt lesestoff da;) Måtte le da jeg så terminen din
Fabelaktiv Skrevet 16. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2007 Bra - det var HELE poenget.. Noen fler som skal pakke noe gøy? Lurte på om ikke jeg skal pakke med meg en pølseklype og en engangsgrill - just in case..
ana baroma Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 haha!!! Sykehusmaten er jo ikke allverdens overalt da... Her er deler av pakkelista mi (som ble utarbeidet før jeg ble gravd for sikkerhets skyld): Sjampo, balsam, conditioner, hårkur, rettetang, krølltang, diverse børster, manikyrsett, foundation, rensekrem, overdekkskrem, underlagskrem, neglekrem, fotkrem, håndkrem, A-creme, puppekrem og selvfølgelig bodylotion... Resten av sminkebordet pakkes ned i good tid før vannavgang (har selvfølgelig to av alt). Dette tar den ene bagen, så kommer vi til trillekofferten... men den lista kan jeg ta senere... er jo enda fire mnd igjen:)
Fabelaktiv Skrevet 16. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2007 Hehe - den var bra nå lo jeg høyt å måtte forklare kollegaen her... hun humret godt også
ana baroma Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 hehe, tror du jeg har glemt noen kremer nå? Det er nemlg bittelitt kriiiise....
Fabelaktiv Skrevet 16. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2007 Tja.. Tannkrem - men det er jo ikke så viktig Ellers så er det jo solfaktor alle snakker om om dagen da.. hvorfor ikke hive med seg litt av både jordnøttolje (for steking) og dfaktor 20 for beskyttelse.. samt litt aloe vera krem til å døyve rødheten med. Yoghurt hvis du skulle bli solbrent!! Og sånn krem til å redusere smerter med for jeg har hørt det er vondt å føde "ånkli"
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 Tror du glemte noe peeling...:-)
ana baroma Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 oj... finnes en krem for det meste:) Tannkrem står på lista, men lenger ned sammen med tannbørste. Men solfaktor og jordnøttolje er jo nødvendig, de har vel soleplass på føden? Også selvbruningskrem i tilfelle regn... *løper og skriver opp dette med det samme* kanskje fløtekrem til en irish på kvelden hadde vært greit å tatt med? Må ha med brunt sukker også, men en liten whisky må de vel spandere? Ok, tar med det også for sikkerhets skyld:)
Fabelaktiv Skrevet 16. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2007 Trur garantert de har brunt sukker der altså. whisky er vel obligatorisk på fødeavdelinger vel..? hehe Selvbruningskrem er et must (hvordan kunne vi glemme) Sånn anti red-eye er vel også greit. Og glansvask og leggevann. Barberskum til intimbarberingen.. Her føler jeg det er mye som fremdeles er utelatt fra VIKTIGE lister
@nne p@ l@nne Skrevet 16. april 2007 #14 Skrevet 16. april 2007 He,he det som er litt morsomt er at når jeg fikk første mann så var jeg litt omtåka etter fødsel så jeg lurte faktisk på om de hadde solarium som jeg kunne ta mens jeg lå på barsel slik at jeg hadde litt brunfarge når jeg kom ut?? Det var i juni og jeg synes jeg var så bleik. Huff jeg vet ikke hvorfor jeg sa det, pleier ikke å ta solarium engang. He,he var flau i flere uker etterpå!!! Nesten så egentlig ville legge ut dette som anonym. Men uansett et must i føde baggen som (selvsagt ble pakket den dagen jeg fikk positivt på gravid testen) er sexy undertøy i tilfelle det er noen mannlige leger som skal undersøke oss!!
ana baroma Skrevet 16. april 2007 #15 Skrevet 16. april 2007 Skal alltid lage mine egne lister... Har sett de andre, og de må jo ha med seg en bitteliten bag, jo! Her er det utvidet med to trillekofferter + en håndbag med det viktigste... også veska selvfølgelig... Godt jeg fikk hjelp her, tar med både barberskum og whisky, sånnjust in case;)
@nne p@ l@nne Skrevet 16. april 2007 #16 Skrevet 16. april 2007 Du må ha et par hattebokser også da til hjemreisen. Hvis det er ruskevær vil du jo ikke ødlegge sveisen på veien til bilen.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 16. april 2007 #17 Skrevet 16. april 2007 Jammmen...tenker dere bare paa dere selv da? Hva med babyen og alle kremene den kommer til aa trenge? Babyolje, babylotion, bleiutslettskrem, salve, babyshampoo... :-)
@nne p@ l@nne Skrevet 16. april 2007 #18 Skrevet 16. april 2007 Baby åja he,he er det derfor vi er der. Det kommer nok en skredder å tar mål av babyen på sykehuset slik at jeg kan få perfekte klær til babyen.
ana baroma Skrevet 16. april 2007 #19 Skrevet 16. april 2007 OJ,... det hadde jeg glemt! baby sa du?? ja, ja, får bare ta en koffert til da;) Det blir en del tøffe investeringer framover, har funnet en kjempefin serie fra USA, som er mikrobakteriell testet, økologisk og fullstendig parfymefri, samtidig som den dufter deilig!!! Koster riktignok 379,- for 25 ml rumpesalve, men jeg vil jo det beste for den lille...
Gjest Skrevet 17. april 2007 #20 Skrevet 17. april 2007 Damer... dere glemte stringtruser, høyhæla sko og finkjolen... Sikkert litt lurt med hold in truse siden man har litt overflødig hud på magen...
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 17. april 2007 #21 Skrevet 17. april 2007 He he he, dette var virkelig "dagens!" Sitter og ler høyt nå!!! Mer, mer...
boble <3 Skrevet 17. april 2007 #22 Skrevet 17. april 2007 Ha ha ha ha.... Dødsbra, sitter her og kjeder med men dette var morro lesing;0)
Gjest Skrevet 17. april 2007 #23 Skrevet 17. april 2007 Tror jeg skal stikke innom å få fresha opp spraytan fargen mens snuppa er på barsel...Har jo barnepiker der vettu;)
ana baroma Skrevet 17. april 2007 #24 Skrevet 17. april 2007 Jeg lager en underskriftskampanje om at spraytan bør bli obligatorisk på alle fødeavdelinger!! Ideelt å komme ut som en nybruna seipanett:))
Gjest Skrevet 17. april 2007 #25 Skrevet 17. april 2007 Ja herre gud... tenk å se seg selv på alle bildene fra føden bleik da.... *himler med øya*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå