Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er bagasjerommet og skiboksen klar...lurer faktisk på om jeg må ha en henger også...føler denne listen med ting til bagen blir lenger og lenger..hmm...men rettetanga og neglelakk er ihvertfall kommet i bagen for leeeeeeengst...

er forretsen veldig lurt å ta med seg sånne take away menyer...ingenting er som en dolly pizza på senga:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja så klart..er jo så kjedelig å bare ligge der å vente mens de holder på...så kan jo like greit gjøre noe fornuftig som å spise pizza...

Skrevet

Det er nok kanskje best å ha med seg litt champagne også, som mann kan sprette i det barnet kommer ut!!!

Skrevet

må ikke glemme ballonger og party-hatter....

*SCHÅL*

Skrevet

Jeg lurer også på om jeg skal ta med litt pene duker og telys (med duft self) og annet stæsj som jeg kan pynte opp på rommet med så det blir litt koselig.

Skrevet

Kanskje litt røkelse i tilfelle man bæsjer på seg...for å skjule lukta mener jeg...

Også masse duftelys(lavendel) for det er jo beroligende for barnet...

Skrevet

altså..jeg tar med meg duk,lysestaker,noen potteplanter,noen pyntegjennstander...er veldig viktig å gjøre det hjemmekoselig..

hmm...lurer på om playstation får plass i skiboksen...hmmmmm

Skrevet

potteplanter hadde jeg nesten glemt..

Har også med noen meditasjons cder.. greit å ha noe å roe seg ned til når det begynner å ta seg opp:)

Skrevet

Jeg lurer rett og slett om jeg skal ta med noen gardiner også jeg tilfelle ikke gardinene på føden faller i smak. Utrolig kjedelig å ligge å føde hvis gardinene er glorete.

Skrevet

men lurer på en ting..hva er det maset om å ta med seg energi drikk...er det ikke like greit å ta med seg en sekspakning med øl?? ungen er jo på vei ut liksom..så hva sku problemet vært?

Skrevet

oioi..jeg glemte bilder...må jo være bilder på veggen...at jeg kunne glemme noe så viktig...shiitt...

er det plass til peis på romma eller???

Skrevet

Det er jo mye som defineres som energi drikk da. Vodka og batteri vil jeg gå for. Blir så full i magen av øl!!!

Skrevet

Peis ja.. herre gud kan ikke føde uten...

Og over den en 70 tommer flatskjerm der prison break sendes..må jo ha noe å se på når man ligger der lissom.....

Skrevet

Nei tror ikke det er plass til peis, men en kan jo ta med en sånn tønne da, til å ha bål i. Det er sikkert helt i orden!! Du trenger ikke så mye ved, JM kan bare do papiret hun tørker bæsj med oppi der.

Skrevet

ja sant det...men jeg tror jeg vil ha en sex on the beach...litt mer klasse over den.

Skrevet

Når vi er kommet så langt så kan man nå begynne med shots... har mange mnd uten alkohol å ta igjen vettu, og da er det om å bli fortest mulig full;)

*shkcål*

Skrevet

dere har glemt sateng sengetøy. kan da ikke ligge i det billige bommulls drittet fra sykehuset vel?

Skrevet

Nei nei her skal vi ha silkesengetøy også skal jeg ha kjekke menn(kremt kremt) som står med vifter om jeg blir varm....

Skrevet

jeg tar med eget dopapir..tørker meg ikke med hva som helst lissom..skal det være så skal det være....

men er det sterk sol den dagen han kommer,så bør jeg vel ha sånn soldrakt til han...vil jo ikke han skal bli solbrent heller...

Skrevet

ot takk!! det med sengetøy hadde jeg ikke tenkt på. Det hadde jo blitt helt kriiiise!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...