Petronella♡mor til to Skrevet 17. april 2007 #226 Del Skrevet 17. april 2007 Takk for det! Sitter ei ganske lykkelig jente i senga nå ja ) Herk: Inotyol het den salva - ikke no x der gitt... hehe ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molait Skrevet 17. april 2007 #227 Del Skrevet 17. april 2007 Lurer på om ikke det var den til svanine også.. Grattis med 6 år:)) Vi har vokst fra hverandre! Jeg trenger rom! Vi har sklidd fra hverandre! Jer er ikke klar for å binde meg/slå meg til ro! Noen andre... Sendt 2 sms uten svar. Ringt uten svar. Ropt her uten svar. Ropt på traaden uten svar. Ropt på msn uten svar. Tiny og jeg var innom i går-ingen hjemme. Natten? Jo. Spiste rundt 1. (klarte å drøye fra 24 da han helst ville. utrolig) Våknet rundt 4. Var så trøtt selv at jeg orka ikke prøve å bysse. Han fikk litt mat og var til og fra våken til 6. Var så tett. Spray og saltvann. Roa seg litt inntil meg men klarte ikke sovne ordentlig. 6 stod far opp. Med masse drit rennende ut av kjeften på ham! om at jeg må jo legge meg før da og da må vi ha ham på eget rom og hallo?? Han la seg 3 etter å ha sovet på sofaen og ikke gjort en dritt og vi hadde en del å gjøre og jeg spurte han flere ganger og senga skulle jo han skru ned!! Kl 8 var han dritstressa og sur. Drev å pakka til jobb. assa om manhar vært oppe i 2 timer og ikke fått kledd på seg eller pakket ned treningstøy ja vet du hva... Hvorfor MÅ han alltid gjøre ting i siste lita?? Tror aldri jeg har sett han med god tid (eller normal tid) til noe som helst. Kose meg masse med E i natt selv om han var våken. Hadde tålmodighet fra jegvetikkehvor. tenkte at jaja siste natten så... Skal du u dag da Ama? Jøsses fikk jeg svar fra mtg på msn og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. april 2007 #228 Del Skrevet 17. april 2007 Da er det slått fast. Sessa = dm, mater ikke barnet sitt! ;P Hun er så blid, aktiv og fornøyd så tror jeg nok ikke jeg skal tenke så mye på det. Rekker jo ikke akkurat å legge på seg når man farter rundt sånn som hun gjør (kryper, sitter, reiser seg opp og går langs bordkanten = sliten mor!!!!) Nøyaktig mål er 240 gram opp fra 6/2 til 30/3 (sjekka helsekortet nå). Hun har vært forkjøla og kastet opp et par ganger i forbindelse med hosting (var helt tett i nesa), men ikke hatt spysjuken. Spiste som en hest på tross av sykdom, da. Hun spiser jo fire måltider pr dag + to ganger pupp (mest for kosen kanskje). Nei, jeg slapper av til neste kontroll. Her i familien er kalles trekantbæsj for toblerone! "Hvordan var bæsjen?" "Jo, det var en fin toblerone!" Har hatt det en god stund, sikkert i to mnd. Begynte med grøt rundt 6 mnd, så den kom vel ikke så lenge etter det. Herk: her funker det med helt tørr hud (hårføner er lurt, ja) og tykt lag med sink, evt. inotyol salve, ved hvert skift til det er helt borte. L blir sår med en gang om vi ikke tar bajsen i det den treffer bleia. (nesten da) Har litt eksem hud, så hun er sensitiv mot alt. Mol: Her har vi skutt oss litt i foten og bysset henne altfor mye, derfor måtte vi liksom ty til så drastiske midler nå. Men vi har historiens staeste datter, og denne kuren klarer ikke ta knekken på henne tydeligvis. Hun har ikke noe problem med at vi går ut av rommet hun er i på dagtid, men på kvelden er det krise. Har mannet meg litt opp med boka Sove hele natten, så jeg ikke skulle ha dårlig samvittighet før jeg satte i gang. Men det viktigste er jo likevel hva morsinstinktet mitt sier og det sier at vi heller tar den "væreirommetmenikkegioppmerksomhetkuren". Natta gikk veldig greit, men kjenner jeg er utmattet etter kvelden i går. Tror kanskje det er rett før vi får sove hele natta igjennom her. Det er f*en tyte meg på tide! Da var morgenpuppen servert! Snart på tide med en lur. Er kjempe priviligert for tiden, I går sov L i TRE timer på verandaen i går. Herregud, jeg får jo faktisk gjort litt!!! I dag kommer megler som skal se på leiligheten. Selger vel i løpet av mai. Flytter i mnd skiftet mai/juni. Skal bli digg med større plass. Pet: gratulerer med eldstemann (har jeg skjønt det riktig?) Gir opp tipping her jeg, siden dere tydeligvis mater barna deres så er det jo kliss umulig å gjette!! Ama: Har du prøvd litt forskjellige grøttyper? Her gikk det først unna når hun fikk nestles 6mnd, hvete med havre eller omvendt, med litt pære i. Det løsner plutselig og så spiser de maaaasse! Ja, ja... får vel begynne å gjøre noe fornuftig her jeg da! KJEEEEEDELIG!!! Linea har slukna i vogna. Så da er det i hvertfall stille en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_svana_ Skrevet 17. april 2007 #229 Del Skrevet 17. april 2007 Grattis med bøshdei! Samme salven, ja. Slitsomt å være så lenge på Gardis! A hadde trekantbajs et par ganger i påska, fordi han brått gikk fra diare til non-diare og fortsatt fikk banan og risgrøt og ikke noe løsende. Nå er det "vanlig" igjen, men lukter døden. Har prøvd å rope tilbake, funker ikke så veldig. Funker bedre når jeg nyser, men vanskelig å nyse konstant da. Tips ang. hørselvern notert. Har funnet ut at det finnes mp3spiller som filtrerer ut bakgrunnslyd, kanskje enda lurere? Litt mer diskret? Høres ut som hun KL er ei travel jente, ja. Disse jentene er så flinke synes jeg, Leo som farter rundt. Ja, nå løper er vel Tiril snart også. Og lille-L kommer vel rasende etter snart. Men gutta er i siget! Snart krabber CE hit og dit, og A trasker vel snart han og. Om mine skjønner at de kan rulle rundt så kommer de seg sikkert de og. G rulla jo for lenge siden han, og de er jo like gamle. Hva med T da? Lenge siden jeg har hørt noe fra han. Og O? Hva gjør han? Håper CE blir bedre i nesen sin og at han sover søtt innpå rommet. Går nok bra Moll *klappepå* Ser ut til at ropert-betegnelsen satt seg, ja. Hehe. Dere som har begynt med middag, når begynte dere? Funker greit her uten foreløpig, men spør likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 17. april 2007 #230 Del Skrevet 17. april 2007 Slapp helt av sessa, du er omringet av dårlige mødre hehe.. Var morgen kl 7, men som vanlig kan hun faktisk leke litt i sengen på morgenen og det resulterer i at mor kan ligge ca 15 minutter ekstra å dra seg (dm) og etter de tilmålte 15 minuttene mases det fra barnerommet om å få stå opp. Da står hun i enden av senga og roper.. Hva skjer idag a?? hehe, ser flere som spør, så da kan jo jeg også spørre Om noen streifer innom ls er jeg ikke vondt å få ut av huset! Takker for koselig dag igår molle!! Takk for mat og takk for kake!! Snella er ganske morsom å være sammen med ja, og E hadde det jo som plommen i egget han også! Kosa seg jo fælt!!! Traktor-enke er egentlig et morsom ord:) Har ikke erfaring med sår stump, da Tiril sjelden har sår stump.. Men en god dæsj sinksalve hjelper på røde stumper her i heimen. Når det gjelder bajs, så stinker den noe innihelvete mye!!!!!! ÆSJ!!!!! Den er for tiden akkurat passe løs, men noen ganger er det klumper. Kan ikke spise noe særlig banan før det tetter seg helt... Bedre å vaske og skifte klumpebajs enn slik ekkel, illeluktende bajs ja!! Nei, nå er jeg sulten... spise frokost jeg mens snella tar seg en liten hvil! Hvem kommer torsdag forresten? Må vel ut å handle inn lit for imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molait Skrevet 17. april 2007 #231 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg kommer på torsdag. Tar med ei kake (så har jeg gjort mitt der en stund;) ) kom gjerne med ønsker for aaaner ikke hva lage. Han fotografen sa han kunne i dag, men nå er han på ute-jobb. Vet ikke hvor sen han blir. Skulle ringe meg. Ja for da er det lett å planlegge med baby vetjæ. Men lurer på en tur til LS. Ha par småting. Og da er jeg like ved omhan skulle komme tilbake i tid. Regnerr med jeg parkerer bak messa et sted jeg. Gratis park vett:D også drar jeg med meg krølla el rødtoppen ut (avhengig av hvor jeg parkerer) Kan jo slenge med begge to. Dersom fotografen kommer tilbake i tide var planen å glemme igjen Edvard bak messa et sted. Evt. der bilden er parkert. skal ha en tynn fleecejakke (e.l.) til E. Noen tips til hvor uten å koste skjorta? (haha en jakke somkoster skjorta..da er man jo litt even) Is i ls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 17. april 2007 #232 Del Skrevet 17. april 2007 Det var en lur ide Molle is i ls assa!!! Jeg er ihvertfall med, og om du parkerer bak messa (ama) kommer jeg nok tuslenes og møter dere der jeg Bare si ifra om du trenger å låne form mo hehe.. (Du sa du savnet kakeforma mi!!) Og glemte å si grattis med birthday til store C!!! 6 år og snart skolejente jo (fint bilde i avisa også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amabolla Skrevet 17. april 2007 #233 Del Skrevet 17. april 2007 kom tuslende bort du tiny. Kanskje jeg skal få på meg noe anna enn joggedress. Hmmm-Leo protesterer i senga si-tenkte ho skulle få sove litt jeg-hører ikke ut som ho er enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herkules Skrevet 17. april 2007 #234 Del Skrevet 17. april 2007 Grattis til C!!!!! Mm vi har ikke hatt sår stump før nå her heller. om det har vært rødt så har jeg klart meg med krem eller olje. nå er det markert utslett sånn tørt egentlig Pupper: der har jeg vist fått en salve av en venninne engang Avent tror jeg pårøve den da. har jo hovnet opp ser det utsom. drar jeg av skorpe så er detlitt dype sår Takker for tips. O kan stå i krabbestilling å hyle fordi han mangler den siste finpussen på krabbing. han kan ikke mye om sitting , men sitter han sitter han strak og fin. plutselig spenner han magen og ramler til en eller annen side Er ikke så opptatt av å prøve han kan stå og holde seg fast om vi stiller ham opp. Med andre ord ikke så fryktelig mye å hyle ut om , men se hvor det bryr meg hehe han kauker fælt fortiden vil ikke ligge i grind eller på gulv. OPPmeRKsomHETsyK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molait Skrevet 17. april 2007 #235 Del Skrevet 17. april 2007 Så ikke noen ny tråd...starte det snart? GI beskjed her da så F5r jeg ikke:) Takk for koselig dag. Jeg fikk jo fiksa masse da! Digg med jakke som passer. Eller..litt stor men:) Iaf den fra H&M. Både vindjakke og sånn eh..stoff?jakke er handlet inn. Og nytt helseteppe. Håpløst med bare et. Bruker jo en del over vogna nå som det er sol. (dm?) E sov i over 3 timer i dag da! Nesten 3,5... sov bare 30min senere på dagen da, men totalen blir bra:) Lenge fra 16-leggetid men..går vel bra. Er i humør enda. Og klokka er snart 18.30! Oj dagen flyr når man er i godt selskap. Eh..kjekt om noen av dere gidder si ifra at jeg skal skifte på ham neste "treff". Ikke krise da men fra 12-18 uten skift da... Var ganske så tung og den gelen hadde lekki ut så han hadde sånne "klumper" på snoppen. (dagens dm?) Fått bildene mine da:)) Mye bra. Litt skuffet fordi det var flere ganske like og andre motiver som ikke var med. Savnet spes. d3et hvor jeg satt å amma han. Satt på den hvite duken. Hadde pause. Visste ikke at han tok før etterpå. Selv om det kanskjje ikke var superbra ville jeg gjerne ha det! Får høre med han senere om han gidder likevel:) Skulle gjerne plukka selv assa. Han vet jo hva han driver med, men er noe med det at jeg vil ha det jeg vil ha. Men for all del, har 38 bilder da! (ikke bare av E. Noen av hele fam og litt blanda) Dinnertime:) skal ha lasagne vi da. Dere ha i dag da? Tiny skal ikke ha fiskeboller og ama skal ha kottiser vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. april 2007 #236 Del Skrevet 17. april 2007 L sov fra 9-11:30 og fra 15-16, prøver å få henne til å sove nå uten skrikekur, men det er jommen ikke lett. Jeg var der inne en time, og så overtok pappa. Han var der inni i et kvarter og så sovnet hun! Er det meg det er noe galt med eller?? Men hun er søt da. Reiser seg opp og kaster smokken i gulvet, ser på smokken, ser på meg og smiler. Deilig å slippe spyinga i dag! Herk: kanskje det er sopp O har fått på stumpen? Får det her av og til, altså L og ikke meg! Smører med canesten, funker som fy! Mol: Greit at fotografen er proff, men han kjenner vel ikke dere så godt at han ser hvilke bilder dere er mest "dere" på, om du skjønner. Jeg ville virkelig bedt om å få sett alle bildene. Fotografen som tok bryllupsbildene våre sa han hadde så mange fine bilder av oss. Da vi fikk se dem var det maaaaange vi var skikkelig ukjente på + mange motiver jeg savnet. Er det anorakken du har kjøpt til E? Den som finnes i blå, grønn og hvit? Den er kjempe tøff!! Kjæresten til L har den i grønn og kompisen hennes i blå... lurer nesten på om vi må kjøpe den hvite... Lykke til med legging på eget rom. Svanine: KL er min sin, eller? For det stemmer i hvertfall at hun heter Kaja først, men det er Linea som blir brukt til daglig, da. Men i og med at det er dobbelt opp, så er KL kanskje likeså greit. Ikke like mye svung over is i S, men jeg har i hvertfall inntatt en i dag, jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molait Skrevet 17. april 2007 #237 Del Skrevet 17. april 2007 Baby til salgs Bare holdt på 40min men er nære spy nå. Tilogmed med byss?! BARE GRINER!! *galihodetmitt* Sovnet 3 ganger, men klarer å dra seg ut av søvnen igjen. Ene gangen hadde jeg retta på dyna, gått ut og lukka døra før han våkna igjen. Hva gjøre?!?! Far er inne nå. Det pleier funke dårlig men får nå se. Ble litt mer tyst. Våken 4,5 time nå så står ikke på det heller liksom. Og nei var ikke overtrøtt. Eller virka nå ikke sånn. (er jo snart 1 time siden vi starta da) Ikke er det senga heller. Sover jo der første dupp hver dag. Men kjje å legge da og for tiden. Mistenker han vil ha pupp, men han er full i magen og da blir det vel spygulp som i går. Synes mat og søvn preger alt for store deler av dagen(natten)!! Sessa: Fotografen er en venn av oss som vi har kjent i 11 år (jeg i 14). Han har tatt det "svart" går jeg ut fra iaf. Iaf ikke særlig fortjeneste. Men vil mer og mer ha det ammebildet... Iaf se det. Får høre med ham. Klart han vet jo ikke hva jeg liker best, men kjenner oss da greit til å vite hur vi ser ut:) Hender han bruker William til fotooppdrag og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simbamamma Skrevet 17. april 2007 #238 Del Skrevet 17. april 2007 *trøstermollesåmyejegkan* klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_svana_ Skrevet 17. april 2007 #239 Del Skrevet 17. april 2007 Pl: Når ikke folk kan velge forskjellige navn på snuppene sine, må man ty til dobbeltnavnforkortelsene. Greit å slippe spy tenker jeg. Grattis med 0 spy. Mo: Selv om starten ble dårlig på legginga så håper jeg det går bra med natta. Blir sikkert litt pes, vil jeg tro, skal ikke være for positiv liksom, men sikkert bedre om en uke. Tenk framover! Så Will er modell altså? Tenkte jeg det ikke. Du kunne forresten FÅTT et lass med helsetepper av meg. For små til å ha over storevogna iaf. Dumt med skuffendebilder. Har spist wok. Skal også kjøpe jakker. I morra tenker jeg, etter hs. Vil også ha barn som sover mange timer! Maks 1 t her i dag. 45 er standard. Hk: Kauking vet jeg alt om. Håper det gir seg snart. Hvorfor være så sur? Han krabber vel fort nok tenker jeg, men slit med hyl da. Ti: Tror jeg kommer, for har lyst, men er alle friske da? NEKTER ny runde med syke twins. Så kan dere alle feire bursdagen min på forskudd. Hihi. Ja, tipp dere som ikke tippet har. Dvs. mtg (som er i jorda), 1D (som kanskje kommer med noe på msn), Tiny (hva er din unnskyldning?), Herk (kom igjen da!), Cat (vet du er her for du skriver på andre tråder seh) og sess (ikke vær så beskjeden, har små gutter jeg så det klarer du nok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. april 2007 #240 Del Skrevet 17. april 2007 Greit da blir det KL! Svanine: Nei, vet du hva? Jeg aner ikke hva de veier nå... vet plutselig ikke hva som er normalt... KL er ikke det i hvertfall! Tørr ikke tippe!!!! Mol: Det virker som om vi er i sammme båt når det gjelder den soveiegenseng greia. Det er noe crap as! Kan ikke barna bare kjenne hvor godt det er å ligge i senga og slappe av?? Fulgte rådet ditt i dag og det funka jo... bare tok litt tid, og funka ikke med mamma. Kunne ønske jeg kunne gi deg noe råd tilbake! Men trøste kan jeg! Regner med at E og KL sovner av seg selv i egen seng innen de er ti, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_svana_ Skrevet 17. april 2007 #241 Del Skrevet 17. april 2007 Her kommer det, for tredje gang. 5 mnd kontroll E: 6680 g, 64 cm og A: 6260 g, 61.5 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #242 Del Skrevet 17. april 2007 Tipper: E: 7450 A: 7010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molait Skrevet 17. april 2007 #243 Del Skrevet 17. april 2007 haha Ja og se på www.traaden.piczo.com vekstskjema. Der ser du sist veiing og hur alle har gått opp fra fødselen. Skal du skravle tråd får du tippe! Det er kriterie for trådskriving. Og vi skal tippe på KL og få premie om man vinner:D Kommer du på torsdag herk? svanine har bestillt kake så da kan dere slutte å komme med ønsker. Har jo blitt rent ned med ønsker. (haha) Så jeg skal lage sånn mot at hu kommer. Aldri prøvd før og kan liksom ikke prøvesmake på en rund kake så dere får holde truten deres og late som dere liker den! Hører dere? E sovnet etter 5 kvarter med hyl. Han fikk pupp. Gutten var helt vrak. Ingen orker mer. Spiste, rapet la ned blidogtyst?? La ham over på siden og han begynte nattasangen sin. Hvorfor kan han ikke starte på den med en gang?? Han hadde magevondt i kveld da. For våknet jo 3 ganger. Etter lang tid og mye opp og ned kom både rap og promp. Utslitt...det var den kvelden. godt man er opplagt til å starte på natten *tørrhaha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_svana_ Skrevet 17. april 2007 #244 Del Skrevet 17. april 2007 Er det lov å legge inn anonyme tipp? *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. april 2007 #245 Del Skrevet 17. april 2007 OK, da!!! Men denne gangen blir det virkelig i blinde... kan jo ikke akkurat sammenligne med KL. E: 7300 A: 6720 Er jeg helt på trynet nå igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_svana_ Skrevet 17. april 2007 #246 Del Skrevet 17. april 2007 Det vet vi ikke for i morgen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 17. april 2007 #247 Del Skrevet 17. april 2007 Tenkte jeg kunne snike meg unna tippingen jeg.... Men den gang eim så here it comes: E: 7240 g, 66 cm og A: 6910 g, 63,5 cm Så fint du kommer svanine!!! Lenge siden jeg har sett småtwinsa nå Sliten jeg også, men ser jeg ikke skal klage så mye her... *klemmermassepåmolle* Får håpe han gir seg med den tullinga snart sånn at legging blir kos igjen Og takker for fin dag ama og molle! Kos med is og shopping og avslutte med picnic i hagen til ama var godt å komme hjem igjen da! og har spist fiskeboller jeg tenk, lagde mat likevel for var sulten når jeg kom meg inn... har shoppa litt nye leker til snuppa, så får vi se hvor lenge de er pop.. Har en lekekasse i bilen (flatpakka) og skulle ønske det kunne følge med noen som skrur den sammen for meg.. er sånn stor lekekasse i tre som man skyver inni en boks, så er liksom en benk med skuff.. Har kjøpa eplejuice til E molle!! Om det er sånn hipp eplejuice da.. Kjøpte med 3 stykk, så kan du få når du kommer på torsdag! Nei, nå skal jeg ta kvelden tenker jeg.. Er helt utslitt jeg etter shopping og treff og masse rydd når jeg kom hjem. begynner endelig å komme oss mer i orden her.. Kanskje på tide?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herkules Skrevet 17. april 2007 #248 Del Skrevet 17. april 2007 tipper E: 7040 A:6705 er ikke sikker på når det var veiing sist på ropertene skal se om jeg får sett over her men tror det er det jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molait Skrevet 17. april 2007 #249 Del Skrevet 17. april 2007 svarte ikke du herk... sessa..gitt at du er anonym, hvorfor bytter du ut tallene? Bare jeg som ga deg ny sjanse for trodde ærlig talt du hadde blingsa! Ingen tipper ver så mikrolite på både vekt og lengde?! hehe ja så feil kan man ta;) Nei du kan ikke safe med ørten tipp heller assa:P Næmmen har du kjøpa:D Så snill du er da! Var mye å bære på i dag, men skal jeg ta med gym på torsdag? Han leker jo litt med den, men liksom...ja er mer å reise seg opp etter den for så å tryne..eller..henger gjerne etter en arm og gauker på hjelp. Tenkte den kunne være grei å ha på torsdag. Er jo småfolk som kommer og:) Hue verker (tok piller FØR legging) og jeg er 0 klar for noe som helst nattekjør. Han får den første 24-01 tiden også kanskje jeg sover igjennom survinga og han sovner igjen rundt 4-5? as if... men tror jeg dropper babycall. Er såpass lytt. Og da blir jeg ikke forstyrra før jeg strengt tatt må..hehe. Tråden er til for klaging enten andre er mer eller mindre slitne. Gulp i vei:) synes i grunn du gjør ganske mye ganske ofte jeg Tiny. Og des. tar det på å være sammen med meg to dager på rad. Natten snart... MTG!!! Er visse krav til tråddamer. Med mindre man sitter uten nett, er på ferie eller har sagt ifra på forhånd og har en god unskyldning kan man ikke forsømme tråden for lenge før man ekskluderes! (hørt vi er det...) Nei pell deg på plass før noen andre får plassen din. Tråden er et hett sted å være medlem. NÅ sier du det om helseteppe svanine! Men kunne ikke du vite..eller rart du ikke visste for du vet jo alt om meg til en hver tid føles det som. Tenk at vi klarte ungå å få snakket om det... Men låner gjerne et for går litt av dem på sommern. Er digg å ha over for så lett og luftig på det varmeste og over "luka" når solen står inn. Dra med degg et til Tiny a:) Hva str. brukerr gutta nå a? Har litt småstæsj. Joggedress (den grønne med tigergutt men ikke ob figurer tror du har sett den) og noe pysj og litt stæsj. Synes dem virker så lange jeg... men A påsser kanskje 68 en stund til. småtwinsa Tiny?? Ja er visst lenge siden du har sett dem... siden av Tiril er de vaffal ikke små lenger! Synes du skulle prøve bake selv ama. tenk hvor fint det er å kunne se seg selv som husmoremne. Begynt så smått å teste det ut selv (husmor assa). Ikke ille enkli. Dagen din vært da Simba? cat..hakke no å si deg, men har ikke glemt deg:) (har jo skravla en del på msn i det siste..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molait Skrevet 17. april 2007 #250 Del Skrevet 17. april 2007 oj det ble langt. Sorry. Ble sittende å skravle. bøfn:) og bøfn til meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå