SpongeBob Skrevet 22. februar 2007 #76 Skrevet 22. februar 2007 Her skinner sola i dag, med eller uten ka-ping, men det er så innih... kaldt at jeg tviler på at det blir trilletur i dag heller. Har vært på helsestasjonen med lille snupp, og han gjør jobben sin! Nå er han 4510g og 56,5cm - og har sopp i bleieutslettet sitt. Var vel ikke annet å vente etter den antibiotikakuren han har vært igjennom, men huff - han likte ikke Canestensalve noe videre, nei. Satser på at det blir bedre rimelig snart. Hva strikking angår er jeg fortsatt kvasiamatør - strikker sokker og det er stort sett det. Ullbukse høres ut som et svært verdig prosjekt, hvor fant dere oppskrift på slikt? "Desverre" finnes det husflidsutsalg her hvor snille mennesker har strikket slike ting og selger det til noe jeg anser som en særdeles overkommelig pris (for å si det slik, hvis jeg skulle produsert slikt og priset etter timeprisen min til vanlig ville det blitt relativt fjernt), så der har vi så langt fått alle våre behov dekket:) Men det frister jo... Har det med å arve masse strikkegensere etter en nabo, så det er liksom bare sokker og ullbukser som ville vært aktuelt! tsmamma: Jeg kan se for meg snuppa di på "skitur", helt uten problemer. Storebror her i huset er svært fascinert av Libresse-pakken som har dukket opp på badet, og foreslår stadig at vi skal bruke dem på babyen - det er jo helt klart babybleier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå