Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OI!

Her hører jeg også til:

-Begynnte med smokk dagen jeg kom hjem fra sykehuset

-Jeg mistet melken,og begynnte med mme

-Jeg ga henne grøt før hun fyllte 4 mnd

-Jeg lot henne gråte seg i søvn for første gang idag

-Jenta mi på nå 5 mnd får sitte litt i vogna

-Hun får sitte på fanget mitt

-Hun får "stå" og hoppe i fanget mitt

-Jeg har også suttet på smokken hennes

-Hun sov på eget rom fra 3.5 mnd(!!!!)

-Jeg har vært ute på byen 3 ganger,tok meg til og med et par røyk

-Vært vekke fra datteren min en helg(responsen fra andre var urovekkende,skulle tro jeg satt henne fra meg på en kennel)

-Jeg har også på det verste sunget for å holde humøret oppe:"Fløy en liten surpomp gjennom vindu...."

Ja......det er i grunnen rart barnet mitt smiler til meg i det hele tatt....

:Dhihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig noen som ikke er perfekte. Jippi!!

Forrige svangerskapet mitt så røyka jeg 20 om da`n og drakk bøttevis med kaffe. Stakkars unge!

Jeg tar meg et glass vin om kvelden og vokner krapylet så ammer jeg. Å Herregud jeg burde jo egentlig vært bura inne!

Skrevet

Tror jeg melder meg inn her, og jeg er førstegangs-mamma så da er det vel tvilsomt at et evt barn nr to kommer til å overleve...

mine forbrytelser:

*jeg røkte til uka før gutten ble født

*jeg trykker i meg brus hver dag uten tanke for at det KAN gi gutten vondt i magen

*lar min ste-datter på 6 passe på han i bilen mens jeg leverer jenta på 3 i b'hg, handler litt etc.

*lar han ligge alene i lekegrinda i opptil en TIME mens jeg gjør egoistiske ting som å dusje, vaske hus etc (han griner ikke, men det er da ikke BRA å la han ligge så lenge uten å bli lekt og tulla med..blir nok skada for livet), og dersom han griner bare skrur jeg på uroen og fortsetter med mitt..fy fy

*i går natt sov han i body og strømpebukse fordi jeg ikke gidda å ta kvelds-stellet fordi jeg hadde en vanvittig øyekatarr og nesten ikke klarte se.

*jeg har brukt våtservietter *gjisp*

*setter han i vippestolen foran tven når jeg trenger litt fred til å spise (2 mnd og allerede tv-slave..hvordan skal dette gå??!)

*har laget en nettside med bilder av han (tenke på alle som kan misbruke dette!!)

ja det er vel syndene jeg kommer på i farten... regner med noen kommer å henter han rimelig snart....

Skrevet

ENDELIG - HEI DAMER!

Jeg var ikke våken i går, men har frydet meg med å lese denne tråden i dag. Endelig føler jeg det er noen som er litt som meg her inne! Er her nokså ofte og følger med, men er ikke så mange/mye jeg vil delta i, føler meg "alienated" - er som om alle er på en annen planet enn meg. Men ikke på denne tråden og det kjennes nydelig! Hva med at dette blir en tråd?

Uansett, mine sinnsyke påfunn med barnet mitt:

- Drukket meg nokså full. Uten å gi tillegg, men ammet likevel. SHIT! Har jeg 1 i promille er jeg temmelig full og da inneholder melka mi 0,1% alkohol (4,5% i en øl). Det er mere alkohol i surmelk!

- Begynte med smokk den dagen vi kom hjem fra sykehuset vi også. Takk Gud for det!

- Jeg lar sønnen min sove på magen på dagen fordi han har så mye magevondt. (Det er selvsagt fordi jeg innerst inne ønsker ham død..)

- Vi begynte nokså tidlig med å la ham ligge å gråte i sengen sin på kvelden, vi gikk bare inn å ga ham smokken og strøk ham litt. (Noe som desverre har resultert i at han legger seg stort sett uten problemer om kvelden, enda han ikke er tre måneder ennå.)

- Jeg kan ærlig innrømme at spebarnsperioden ikke er det kuleste jeg har vært med på. Den har vært preget av altfor my gråt, kolikk og korte søvnfaser. Og det har vært stunder hvor jeg har ønsket meg langt vekk. Jeg hr det kjipt fordi jeg ikke kan spise og drikke det jeg vil og ikke ser det ut til at tassen har det bra heller, uansett hva jeg putter/ikke putter i munnen.

- Vi tar ham oppi sengen på natten og samsover

- Jeg lar sønnen min sitte i vippestol å se på TV mens jeg dusjer

Og til dere anonyme drittslengere, bare så det er sagt: Jeg tør garantere at jeg kan tilby mitt barn et mere intellektuelt, stimulerende og sosialt miljø enn dere bare kan drømme om. Man blir nemlig verken smartere, flinkere eller snillere av å sitte å slenge dritt om/til andre på chatteforum, snarere tvert i mot! Og hva gjør egentlig barna deres all den tid dere bruker på internett? Er de uten oppsyn? Fy skam!

Skrevet

Åååå min jente sitter også å ser på tv i vippestolen sin av og til!!!

Fy på meg!!!

Skrevet

det gjør aldri min. he, he

Skrevet

Bekymringsmelding er herved sendt inn på alle sammen av dere.

Eller forresten, man skal kanskje ikke kaste stein i glasshus. Da får man vel veldig mye glass i håret. Jeg har jo også konsumert vin flere ganger etter fødselen, gått ifra barnet og latt grandtanta og bestemora hans passe ham (han er sikkert traumatisert for livet og har nå separasjonsangst til han skal i militæret). Jeg har latt ham sitte i vippestolen mer enn ti minutter av gangen så nå er ryggen hans et puslespill. Jeg har latt han gråte litt før jeg kommer og løfter ham opp. Vi samsover og her kommer det verste av alt:

forbered dere....

...vi har katt!!!! Han kan jo få toxoplasmose bare ved å se på ham, eller katten kan legge seg på ham, eller klore ut øynene på ham..... Aaaaaarrrrghhhhh! Anmeld meg, anmeld meg, jeg fortjener ikke å ha barn.

Skrevet

oh, jeg glemte jo den verste av alle mine mine synder; jeg triller ikke tur med babyen hver dag, langt i fra faktisk...fysjom!

Skrevet

Au da, det glemte jeg også. Vi er grusomme mødre er vi. Babyen kan jo dø om den ikke kommer seg ut dørene hver dag...

Men nå er han våken så jeg skal ta igjen for mine mange synder og trekke fra gardinene på soverommet og stelle ham slik at han i det minste får dagslys før sola går ned igjen.

Skrevet

hihihihi! Dette var den gøyeste tråden jeg har lest! Må visst bare henge meg på litt jeg også da, siden snuppa ligger med samme bleie hele natten, veier sikkert 2kg på morgenen!! Fysj å føy!!

Og jeg gidder ikke gå ut med henne viss det pissreger ute, eller viss det har snødd 1 meter....hihi

Skrevet

He, he... så søøøte dere er!!!

Skrevet

Hey, vi har fått en anonyyyyyyym! Wiiiiiiii!

Hehe...

Kanskje jeg skulle komme med noen av mine synder snart?

Eller ikke, egentlig er jeg plettfri! (som leiligheten og klærne våre, jah jøss:p)

Ikke støvsuger jeg hver uke, og ikke vasker jeg like ofte heller. Hender jeg kliner til og lar lillemor få rent sengetøy hver søndag, men langt fra alltid!

Jeg røyker når JEG vil røyke, jeg går på byen når jeg har lyst, jeg triller tur når det passer for meg, noe som er langt fra hver dag, jeg følger med på andre barn på babysvømming og reagerer ikke før det sier blubb blubb fra veslemor, jeg liker litt rot, jeg sover lenge når jeg er trøtt og da ser lillemor på cartoon network og kaver rundt alene i lekegrina si i selskap av uroen.

Og Pippi, den sangen din er ikke fin før du er over på "fløy en liten baby ut av vindu (eller gjennom vindu, hakke tid til å åpne det:p)

Skrevet

:D Veldig godt å se at ikke alle er "supermødre" her inne ja. Eller ihvertfall flere som tør å si at de ikke er det he he. Vet dere hva?? Jeg slår dere alle jeg, for jeg blir faktisk sliten og lei!! av barna mine av og til jeg. Når han i midten terger, den største slår sånn at han i midten hyler og den minste prøver å sove i det hele.. I tillegg holder jeg på med middag samtidig for eksempel. Det hender seg faktisk jeg er glad for at det er mandag etter enkelte helger så de to største er på bhg og skole. Blir såååå sint og lei når de slåss altså.Tør jo nesten ikke si det her inn da for det er jo selvfølgelig min feil at de slåss og krangler, får sikkert for mye kjeft og for lite stimuli...bla bla bla.

babyen slipper vel unna med det meste enda forsi han er så liten og er den siste babyen, men når han hyler og ikke vil være på gulvet i det hele tatt, bare bæres da blir jeg en smule lei ja. OG jeg ønsker meg en hel natts søvn nå når han er ti mnd. For det synes jeg faktisk jeg fortjener.! Har mye mere på lager også jeg. minsten får smake sjokolade, kjeks og pepsi Max :OOO og jeg har kjøpt soya is til ham. Jeg vasker kansje en gang i mnd, støvsuger bare ellers og vi er heller ikke ute hver dag.. Jeg har også gått ifra ham i sovende bilen et par ganger når jeg har levert den andre i bhg. hah slå den dere!! hi hi hi.

Skrevet

huff a mei... dette blir jo bare værre og værre... tror kanskje det bare er best at vi alle sammen leverer tilbake barna! Man har da vel et par år angrefrist?

Skrevet

Vet ikke. Kan ikke huske jeg fikk noe angrefristskjema på sykehuset.

Skrevet

Jeg må nesten være med i klubben! Var på helsestasjonen i dag og fikk en del kritikk (igjen) for at babyen sover i sengen vår. Har også fått kritikk for følgende synder:

- Jeg tar han opp med en gang han skriker (han kan jo bli bortskjemt)

- Jeg bærer på han nesten hele dagen (jeg kan bli sliten og miste melken)

-Jeg snakker engelsk til han mens pappaen snakker norsk (han kan jo bli forvirret stakar)

-Jeg var på julebord da han var 4 uker,og drakk litt vin til og med!

-Han legger seg sent og sover lenge om morgenen

- Jeg går ikke tur med han hver dag

-Han fikk smokk da han var 3 dager gammel

-Han får mme hvis jeg skal noe fordi jeg sliter med å pumpe

-Og det hender at jeg skal noe! (var på kino i går f.eks.)

-Vi pusser opp badet og har ikke servant enda, så da har jeg nesten utelukkende brukt våtservietter

Det var det jeg kom på nå, men det finns sikkert andre ting jeg har gjort som anonyme hadde klikket i vinkel for!

Skrevet

Er nesten litt skuffa jeg, anonymene tør ikke bevege seg inn på denne tråden! Hehe... *knurrer monsteraktig*

Det er jo helt utrolig at barna våre lever i det hele tatt, kanskje vi alle burde opp til sånn iq vurdering som hun derre dama for noen år siden...

Angrefristskjema ja, det hadde vært noe. Bytterett!!! Hehe, kunne trengt det en periode her.

Skrevet

Jeg har:

- lot snuppa ligge i bilen (hun sov) mens jeg handla bleier på rema

- drukket hele 4 ganger siden fødsel i okt...

- hun har allerde sovet hos min mor, min far og hos svigers

- hun ligger på teppet sitt mens jeg dusjer/rydder etc...

- jeg røyka hele svangerskapet

- ammet kun i en måned, mme ble det beste som har hendt!! fysj fysj jeg skammer meg:-)

- jeg tar henne opp hver gang hun gråter

- hun sover av og til i bare body hvis jeg ikke gidder ta pysj på henne...

hmmm...det var alt jeg kom på nå:-)

I`M A BAD BAD BAD MOMMY!!!!

Skrevet

Jeg glemte én ting:

Vi har BabyBjørn og ikke et slikt fantastisk bæresjal. (Jeg beundrer dem som får det på seg uten hjelp.)

Skrevet

Jeg kaller babyen min for "lille-monster" når ingen hører det... (Skikkelig sutre-unge har jeg.) Etter uendelige lange, mange timer med gråt pga et eller annet! Jeg er så dårlig mamma at jeg ikke vet hva det er hun griner for heller, men kanskje hun er sulten pga lite melk, tørst pga lite smak i vannet, våt i bleia, vondt i magen pga pepsi max, vondt i tenna, selskapssyk, sår i ansiktet pga våtserviett, har klort seg pga litt lange negler, trøtt pga dårlig luft og vi har ikke trillet tur. Hjelpe meg. Og lista er sikkert mye mye lenger, kommer bare ikke på det.

Skrevet

Tja, jeg har drukket 2 øl og en drink, på et tidsrom på 6 timer, og bare ventet 2 timer etter siste drinken før jeg ammet igjen, hjelpes ;-)

Også er jeg festrøyker, og ammet 1 time etter siste røyken den dagen ;-)

Jeg har vært ute i minusgrader uten ullundertøy på småtten (somebody shoot me)

Jeg kjører over fartsgrensen hvis det ikke er biler på veien, jikes....

Jeg har latt mini smake sjokolade en gang!!!! (ring barnevernet)

Skrevet

er vel bare å melde seg inn hit da:)

bruker natusan.

hun får nesten bare nestle.

fikk grøt fra hun var 3mnd.

fått smake på det meste (og hun liker det)

latt ungen sove i bilen....

er garantert mer

Skrevet

Må nok melde meg inn her, røyker ikke, klarte å slutte, men min last er våtservietter, nestle og lekegrind..... Sånn nå var det gjordt =) Velkommen kan jeg kanskje være?

Skrevet

Må melde meg inn her jeg.

- Gir ikke baby tran, men d vitaminer(som jeg sjeldent husker å gi ham)

- Bruker våtservietter ved hvert bleieskift( Og driter i hviket merke jeg kjøper)

-Har gått tur i flerfoldige minusgrader uten ullundertøy, ja faktisk eier jeg ikke et eneste ullplagg til ungen.........

- Tar opp ungen om han skriker

- Jeg samsover

- Han sover innimellom under min dyne, sammen med meg.

- Har hylla full av natusanprodukter og BRUKER de.

- Lar ungen min se på tv

-Jeg BANNER foran babyen min

Rart ungen lever ennå i grunn.

meld meg til barnevernet.

Er jeg kvalifisert som monstermor eller???

Skrevet

jeg har

- latt henne sitte i vognen fra hun var 4 mnd.. ( begynte på hakk 1 da...)

- har ikke voksi pose

- brukt skrikekuren

- dykket henne på babysvømmingen

- bruker våtservietter når jeg er på tur...

- bruker pampers bleier (er sikkert galt det og...)

- har natusan zinksalve

- bruker nestle produkter

- har ikke drukket alkohol siden før jeg ble gravid.... (er vel gale det og...)

-lot henne sitte alene når hun klarte det da hun var 6 mnd..

-har katt.. er vel farlig for babyen det eller?

hmm.....utenom dette.så får jeg alltid høre at jeg er en overhysterisk mor..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...