♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 #26 Skrevet 2. februar 2007 Må da sette seg inn i hvordan de små har det vettu Ikke bare bare å være så små med SÅ dårlige mamma'r...
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #27 Skrevet 2. februar 2007 ååååååååå tillab!!!!!!!!!! du er så EKSKLUDERENDE!!!!!!!!!!!!!! blir såret eg!!! *tihi*
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. februar 2007 #28 Skrevet 2. februar 2007 Haha. Hva skal jeg kalle meg, da? -Smudge? -Grudge? -Fudge? -Grunge? -Droge? -Dong? -Dodgy? Hehe.
Murmeline Skrevet 2. februar 2007 #29 Skrevet 2. februar 2007 Hei Dodge! Hvorfor Dodge egentlig? Har alltid lurt på ditt valg av nick.. *Nygjerrig*
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. februar 2007 #30 Skrevet 2. februar 2007 Tar meg en drink jeg, og skulle han våkne så får han erstatning...........huff d må da være grusomt :-D
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. februar 2007 #32 Skrevet 2. februar 2007 Elendig mamma: Nå kan du lure! :-p Jeg har oppkalt meg etter litt av hvert. Blir faktisk en ganske lang historie.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. februar 2007 #35 Skrevet 2. februar 2007 Drug = droge. Har allerede tenkt på det. Derav Fjertila & Droge Productions . Nei, nå går jeg og legger meg. Snuppa har fått vaksine i dag og jeg tar høyde for hyppige oppvåkninger i løpet av natta. Da gjelder det å være uthvilt slik at man får terrorisert barna sine ekstra mye hver gang de våkner. MUAHAHAHAHAhahahahah..... :-p
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #36 Skrevet 2. februar 2007 Dumme babyen sover jo, kanskje jeg skal vekke henne så jeg kan plage henne litt? Gi henne litt mer saft kanskje? (for JA jeg har begynt å gi henne blåbærsaft tenk, hjemmesnakra uten sukker, men det er fremdeles SAFT!, hun kommer til å døøøøøøøø)
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #37 Skrevet 2. februar 2007 uffa... syns noen burde rapportere oss t bv altså!!! er vel d som skjer snart.. kommer vel en moderator og sletter tråden vår:( uffa.. nå melder eg meg ut, kommer sterkt tilbake i morgen!!! skal ut med guttungen en tur, i mørket og greier, blir mørkredd han nå! keep up the good work!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #38 Skrevet 2. februar 2007 ja, saft dreper!!! :-) fy a meg du er en dårlig mor!:-) tror jeg skal bytte nick jeg også! renate& nicotin christina....?:-)
Marius06 + tvillinger Skrevet 2. februar 2007 #39 Skrevet 2. februar 2007 utrolig festlig tråd dette her Må innrømme at jeg til tider bruker disse sidene som underholdning, for her skjer det mye rart Skrattlo av nick-endringene deres!!! PS! Nå skal jeg også gå og ta meg en røyk på terrassen (fyttirakkeren)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #40 Skrevet 2. februar 2007 *rofl* ja den var fin! Renalko og nikostina tenker jeg!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #41 Skrevet 2. februar 2007 hehe..:-) ja, Renalko passer fint siden jeg av og til tar meg en liten fest!! fy fy meg... Ble i godt humør av denne tråden jeg, er sååå lei av alle anonymer som slenger dritt, dette var skikkelig morsomt...vi skulle hatt en egen Monstermødre debatt side her hehe:-)
Happy Ignorant Skrevet 2. februar 2007 #42 Skrevet 2. februar 2007 Og nå har dere andre uhysteriske mammaer hatt så dårlig påvirkning på meg, at jeg gikk og henta meg en iskald pils i kjøleskapet. Den har stått der siden jul, men var fortsatt veldig god! Takk skal dere ha jenter! Du veit at du er på villspor når den største utskeielsen du har hatt det siste året er te MED honning!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #43 Skrevet 2. februar 2007 MED honning? Er du GAAAAAAAL?! *fnise* Jeg skjønner ennå ikke at det ikke har vært noen anonyme innom her og lagt igjen litt skitt jeg... *rope på anonym* Har vi ikke bust nok ut med hvor dårlige mødre vi er? Eller er anonymen blitt feig på fredagskvelden? Sovna dritings over tastene? Bare stopp meg når jeg får rett?! Hehe... Jeg fikk lyst på litt sånn drikketing jeg også, får legge hvitvinen i fryseren litt, så jeg kan drikke det til fiskegratengene min:p (mmm, deilig kombinasjon, spier forøvrig fiskegrateng som er ferdigkjøpt, PÅ SALG, lager da ikke mat selv! hihi)
Happy Ignorant Skrevet 2. februar 2007 #44 Skrevet 2. februar 2007 Å ja, det glemte jeg; vi har sex mens lillegutt sover på samme rom! OPS!!!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #45 Skrevet 2. februar 2007 Haha, det er da ingenting, vesla sover best når senga vugger:p (har jeg faktisk ikke prøvd men kanskje en god ide?)
Happy Ignorant Skrevet 2. februar 2007 #46 Skrevet 2. februar 2007 He he... Nå har gubben køya etter tvspillrunden sin (fy for en dårlig far!), så får vi se om ungen tåler å sove til en runde til..! Ha fortsatt god kveld Really Bad Parents Co.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #47 Skrevet 6. februar 2007 Ingen monstermødre våkne i natten? Elendig mamma? Droge? Fjertila?
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 6. februar 2007 #48 Skrevet 6. februar 2007 Uæææ. Joda, jeg er våken. I alle fall er jeg oppe. Får se om jeg er mer våken etter dusj. Kaffe hjalp ikke. Mjæææh-gjesp-smatt-stønn.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #49 Skrevet 6. februar 2007 Er visst her jeg hører hjemme gitt:) Jeg har gjort følgende: -Røyka fra få uker etter fødsel fram til for 16 dager siden. (også MENS jeg dytta barnevogn) -Starta med grøt når poden var 3,5 mndr -Når babyen skreik som værst og ikke ville sove gjorde jeg om teksten til en barnesang så den ble: "sov lille baby, mamma blir sprø. Fortsetter du sånn vil ørene mine dø.." (jada, jeg er überbarnslig, men noe måtte jeg holde humøret oppe med..) -gutten min er 4 måneder nå og jeg har inntatt alkohol 3 ganger!!! (jeg baaaare fester vettu..) Da var det ute. Ring barnevernet...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #50 Skrevet 6. februar 2007 nei.ærlig talt assa........ sitte å tulle sånn over slike viktige ting?????? å det uten at jeg fikk bli med?????? fysjom dere ja !!!!!! bill merk: RØYKSUGEN MÆRR !!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå